Jaké nastavení zařízení pro mLinku

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
GeBu
Příspěvky: 578
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Jaké nastavení zařízení pro mLinku

Příspěvek od GeBu »

Dobrý den,
jaké mi doporučíte nastavení zařízení PAP2T pro volání na mLinku (mBank)? Nedaří se mi projít přes zadávání hesla. Chce to 6 číslic a když je zadám, tak mi to řekne, že jsem zadal jen 4.
Nějaký náznak řešení pro 802 je tady: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1 ... 0453#70529
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8557
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké nastavení zařízení pro mLinku

Příspěvek od xsouku04 »

Pro DTMF je u nás doporučená volba AVT. Máte ?
GeBu
Příspěvky: 578
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Jaké nastavení zařízení pro mLinku

Příspěvek od GeBu »

Ne, mám tam "INFO".
Resp. v PAP2T jsou tyto tři věci, které se vztahují k DTMF:
DTMF Process INFO: yes/no - mám yes
DTMF Process AVT: yes/no - mám no
DTMF Tx Method: InBand/AVT/INFO/Auto - mám INFO.
Přenastavím tu metodu.
Předpokládám, že u "DTMF Process INFO:" je třeba zvolit "no" a u "DTMF Process AVT:" je potřeba "yes".

Jinak:
Preferred Codec: G711a
FAX Passthru Codec: G711a
A u vás na webu jsem pro jistotu vypnul: G.729
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8557
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké nastavení zařízení pro mLinku

Příspěvek od xsouku04 »

A hlavně DTMF Tx Method: InBand/AVT/INFO/Auto - dejte AVT (jinak auto - nejspíš defaultní volba by asi taky fungovalo)

Pomohlo ?
GeBu
Příspěvky: 578
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Jaké nastavení zařízení pro mLinku

Příspěvek od GeBu »

xsouku04 píše:A hlavně DTMF Tx Method: InBand/AVT/INFO/Auto - dejte AVT (jinak auto - nejspíš defaultní volba by asi taky fungovalo)
Díky, to jsem pochopil již z prvního postu.
xsouku04 píše:Pomohlo ?
Dám vědět.
PS: Dostali jsme se totiž do takové pasti při prvním přístupu do účtu. Špatně nám tam zadali e-mail (a nejen ten) a ten se používá v každé konfiguraci ověřování totožnosti :(. Na mobilu máme všichni Odepiš a tak procházení tou jejich plechovou hubou a přesměrovávání mezi jednotlivými operátory, které nám trvalo skoro půl hodiny, by se prodražilo.
Odpovědět