Letáky vypadají výborně.
Hlavně přední strana pro jednotlivce upoutá pozornost.
Cena je při nákupu stěžejní prvek, takže to hned zaujme a už čtu dále...
U letáku pro firmy bych předělal horní modrou část na přední straně - přijde mi docela "odfláknutá" a to je škoda, zbytek vypadá skvěle.
Je to první, kam většina lidí namíří svoje oči.
A i u firem hraje prim cena, takže i zde bych vypíchl "1 Kč/min na mobily - 0,59/min na pevné linky - bez paušálu a závazků".
Že jde o internetové volání a jak vše funguje, bych potenciálnímu klientovi vysvětlil až při jeho případném zájmu.
Většina střední generace (a to jsou ředitelé a vedoucí funkce) si při slově "internetové volání" představí nějakou exotiku a dostanou strach.
Je třeba oslovit - a následně vysvětlit.
A popravdě - i mě jako první zaujala cena+bez závazků a až po vyzkoušení objevuji Vaše kvality.
Snad mé tipy pomůžou
Jsou z vlastní praxe...
Fandím Vám.