statistiky hovorů nezobazují odchozí hovory v síti

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
otcovsky
Příspěvky: 2
Registrován: pát 30. lis 2012 20:20:59

statistiky hovorů nezobazují odchozí hovory v síti

Příspěvek od otcovsky »

Odchozí hovory v síti Odorik se mi nezobrazují ve statistikách. Dříve se mi nezobrazovaly ani ve výpisech hovorů, tato chyba zdá se už byla odstraněna. Zajímavé je, že pár hovorů v síti do statistiky "prolezlo", protože celková délka odchozích volání v síti je uvedena cca 18 minut (nicméně to vůbec neodpovídá skutečnosti).
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8557
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: statistiky hovorů nezobazují odchozí hovory v síti

Příspěvek od xsouku04 »

Škoda je, že nejste konrétnější, na vašem účtu za včerejšek 18 minut nevidím, jen cca 21. dnes žádné hovory.

Zatím je to tak, že hovory v síti se do statistik počítají pokud jsou na geografická nebo nomadická čísla. Hovory na čísla začínající hvězdičkou se nepočítají do statistik. Jde o to, aby příchozí hovory na geografické číslo nebyl ve statistikách započítán dvakrát. Jednou na geografické číslo a podruhé na číslo v síti.
otcovsky
Příspěvky: 2
Registrován: pát 30. lis 2012 20:20:59

Re: statistiky hovorů nezobazují odchozí hovory v síti

Příspěvek od otcovsky »

To věc vysvětluje jen částečně. Odchozí hovory v síti (na číslo s hvězdičkou) nejsou vidět ani ve výpisu volání (příchozí ovšem ano).
A právě jsem zaregistroval ještě další problém, asi 11.12. (datum nevím zcela jistě) jsem měl cca hodinový příchozí hovor ze sítě skype. Hovor se nezapsal do výpisu, ani do statistik, ačkoliv tam podobné hovory bývaly vždy zobrazeny. Čím to může být?
Odpovědět