Tak tedy update z me strany. Podle informaci na strankach CISCO (Linksys je soucast CISCO, ktery je soucasti HPGeBu píše:Také si myslím, že to dál jede přes IPv4.
Pokud mi napíšete, co mám zjistit za informace, tak je zjistím.
Ano, zařízení je blokované na VOX a provozuji ho již několik let. Letos mi poskytovatel zprovoznil IPv6. Čekal jsem co ta brána udělá (jestli bude potřeba to nějak řešit - tak jsem myslel to, že se nic nenastavovalo), ale nic jsem nemusel přenastavovat.


Co se tyce kontroly, jestli se muzete prihlasit do weboveho rozhrani na adapteru, zkuste se podivat na dve veci:
- verze fw [b]Voice - Info[/b] : cast "Product Information", tam je "Product Name" a "Software Version".
- proxy k VoIP - registracni server [b]Admin Login -> Basic View (switch to advanced view) -> Line 1[/b] : cast "Proxy and Registration", tam je "Proxy".
Ve spojeni se sluzbou VOX802 je velmi pravdepodobne, ze jste dostal i IPv6 konektivitu, ale dale s VoIP nerusene komunikujete na IPv4.