Tak je to vyřešeno, způsobovalo to SIP ALGles píše:Mám úplně stejný problém:
Grandstream GPX1400 Verze software 1.0.4.13
call id 55212910 hovor jsem ukončil položením sluchátka, přesto testovaná mobilní telefon zvoní dále. Po vypršení timeoutu se volání samovolně zopakovalo call id 55212968. V tuto chvíli již Grandstream měl dávno položené sluchátko.
Hintem bylo, že to stejné dělal i více odzkoušený Odorik.exe, tudíž to že by to bylo tím, že by se GXP1400 choval nějak podivně jsme mohli téměř vyloučit.
Pomohlo nastavit přihlašování na nestandardní port sip.odorik.cz:6688, jiná laternativa je změnit nastavení na webu routeru.
Jedná se CISCO-LINKSYS-WAG160N a podle zmínky zde
http://www.networking-forum.com/viewtop ... 0&p=128256
Kód: Vybrat vše
Firmware Version: 2.00.17
Release Date: February 02, 2010
- Windows 7 logo approved
- New wireless driver 1.3.1.146
- Added SIP ALG button on Administration GUI Web page
Pokud by nebylo možné SIP ALG vypnout, nezbývá než používat jiný softwarový klient než Odorik.exe, který port změnit neumí.
Třeba Zoiper, SJPhone, a nevím jaký ještě další.