Další snižování cen volání
Re: Další snižování cen volání
balíčky pro ty co hodně volají mají svůj význam. Pro operátora to je zajištěný stálý odběr služeb... A je jedno, jestli to je balíček hovorného nebo servisu.
Kolikrát lidé koupí větší balíčky než potřebují - na konci období jim zůstávají jednotky, které pak "nuceně" provolávají nebo je nechají propadnout.
Ale je fakt, že balíčky by měly být dobrovolné
Kolikrát lidé koupí větší balíčky než potřebují - na konci období jim zůstávají jednotky, které pak "nuceně" provolávají nebo je nechají propadnout.
Ale je fakt, že balíčky by měly být dobrovolné
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další snižování cen volání
No Mikrosoftu bych se rozhodně podobat nechtělPitomec píše: Můj osobní názor je ten, že se to začne podobat politice Microsoftu a jejich retail vs. oem, kdy pak v případě problémů oba typu userů svorně nadávají na MS a je úplně jedno, kdo by jim měl dávat podporu

Re: Další snižování cen volání
to se občas stává, že ti co si platí podporu, si stěžují, že ji nedostávají za ty peníze v takovém rozsahu, jak by si přáli.
Přijde mi nejlepší nechat si platit za servisní výkony nebo předplácet servisní hodiny - resp. zákazníkovi po předchozím rozhovoru nabídnout jaký servis by si měl koupit. A je asi dobré mít na tyto činnosti ceník nebo údaje časové náročnosti (stupně náročnosti)
nakonec, je možné vytvořit sekci pro fyzické osoby nepodnikatele a pro business klienty
Přijde mi nejlepší nechat si platit za servisní výkony nebo předplácet servisní hodiny - resp. zákazníkovi po předchozím rozhovoru nabídnout jaký servis by si měl koupit. A je asi dobré mít na tyto činnosti ceník nebo údaje časové náročnosti (stupně náročnosti)
nakonec, je možné vytvořit sekci pro fyzické osoby nepodnikatele a pro business klienty
Naposledy upravil(a) luky dne pon 07. led 2013 20:26:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Další snižování cen volání
ad
Nepsal jsem, že technologie VoIP neumí NAT překonat. A aní není pravda, že problém je zpravidla v koncovém zařízení.
Dnes je botatý výběr HW pro ISP, ne všechny umějí korektně VoIP x NAT zpracovat-ověřeno praxí. Nebo si snad myslíte, pokud by byla jiná možnost než se na každé VoIpko připravit o 4 veřejné Ip , že bych to dělal ??
[/quote]
Nevím, proč bych měl zákazníkům škodit tím, že jim na jejich koncové VoIP pošlu veřejnou IP (administrační IP blokuju u nás ..).cz-helper píše: V tom pripade jim spise pritezujete nez pomahate, kdyz jim davate verejne IP adresy jen kvuli VoIP gw / telefonum. Je to tu jiz mnohokrat zmineno - Voip a verejne vs. privatni IP adresa... Pokud je davate normalne, tak asi neni co resit (je to pak vec kazdeho uzivatele), pokud je davate "kvuli VoIP", tak nechapu. Problem neni v privatni adrese a NATu, to VoIP technologie umi prekonat... Problem je zpravidla v koncovem zarizeni.
Nepsal jsem, že technologie VoIP neumí NAT překonat. A aní není pravda, že problém je zpravidla v koncovém zařízení.
Dnes je botatý výběr HW pro ISP, ne všechny umějí korektně VoIP x NAT zpracovat-ověřeno praxí. Nebo si snad myslíte, pokud by byla jiná možnost než se na každé VoIpko připravit o 4 veřejné Ip , že bych to dělal ??
[/quote]
Re: Další snižování cen volání
Po mých vlastních zkušenostech i z jiného "oboru" (satelitní příjem TV) bych se přimlouval, aby byl oddělen provoz a servis. Proč? Mám za to, že ta "parta nadšenců", jež si vystačí s fórem a vlastními znalostmi, je v menšině. Běžný uživatel, stejně jako u jiných služeb, je jen a jen uživatel, který si to nechal někým nainstalovat, pak ten dotyčný se o to i stará po servisní stránce. Tito "servisáci" možná ani sem na fórum moc nechodí....
Balíčky jsou pro někoho zajímavé. Jen, aby to nebylo jako u O2! Tam je to už nepřehledné i pro jejich obchodníky....
Možná bych uvažoval spojit dálkový servis s vazbou na prodávaný HW. Pak by to muselo být zakalkulované v ceně. Nelze jistě přehlédnout, že dle mého odhadu tak 90 % problémů při samotném provozu je v chybovosti datového toku, kterým je u jednotlivých uživatelů realizované samotné připojení. Něco jiného je samotné spuštění - první registrace a nastavení všech potřebných parametrů příslušného koncového zařízení.
Provozovatel musí (!) vytvořit zisk a dostatečnou rezervu pro případ náhlých událostí (stačí dobře mířený blesk!). To při soustavném zvyšování cen energií a jiných vstupů, byť při "vzdáleném" snižování propojovacích poplatků, je problém a už i to, že se nebude cena zvyšovat, je svým způsobem úspěch obou - provozovatele a jeho zákazníků.
Preferoval bych kvalitu, od které se jednoznačně odvíjí spokojenost uživatelů a jejich stabilita, pak by tomu měla odpovídat i cena za službu, jež nemusí být ta nejnižší. To ale musí posoudit sám poskytovatel! Ten má relevantní informace....
Balíčky jsou pro někoho zajímavé. Jen, aby to nebylo jako u O2! Tam je to už nepřehledné i pro jejich obchodníky....
Možná bych uvažoval spojit dálkový servis s vazbou na prodávaný HW. Pak by to muselo být zakalkulované v ceně. Nelze jistě přehlédnout, že dle mého odhadu tak 90 % problémů při samotném provozu je v chybovosti datového toku, kterým je u jednotlivých uživatelů realizované samotné připojení. Něco jiného je samotné spuštění - první registrace a nastavení všech potřebných parametrů příslušného koncového zařízení.
Provozovatel musí (!) vytvořit zisk a dostatečnou rezervu pro případ náhlých událostí (stačí dobře mířený blesk!). To při soustavném zvyšování cen energií a jiných vstupů, byť při "vzdáleném" snižování propojovacích poplatků, je problém a už i to, že se nebude cena zvyšovat, je svým způsobem úspěch obou - provozovatele a jeho zákazníků.
Preferoval bych kvalitu, od které se jednoznačně odvíjí spokojenost uživatelů a jejich stabilita, pak by tomu měla odpovídat i cena za službu, jež nemusí být ta nejnižší. To ale musí posoudit sám poskytovatel! Ten má relevantní informace....
Re: Další snižování cen volání
To mozna maji, ale nevim, jestli administrativni zatez vyrozna prinos... Pokud by to melo byt takto pojato (i kdyz za to moc nejsem), tak bych videl smysl v nejakem jasnem pravidle, kterym by byli "zvyhodneni" Ti co hodne provolaji napr:luky píše:balíčky pro ty co hodně volají mají svůj význam. Pro operátora to je zajištěný stálý odběr služeb... A je jedno, jestli to je balíček hovorného nebo servisu.
Kolikrát lidé koupí větší balíčky než potřebují - na konci období jim zůstávají jednotky, které pak "nuceně" provolávají nebo je nechají propadnout.
Ale je fakt, že balíčky by měly být dobrovolné
Kód: Vybrat vše
mesicni utrata vracena castka (provize)
<100 0%
100 - 300 1%
>300 2%

K problemum s NATem, pokud nepredpokladam, ze je nejaka bota v nastaveni na serveru, tak je problem jedine na strane klienta. Pokud zajistujete "jen" datovou konektivitu, je jasne, ze je nekdy potreba predvidat chybu na obou stranachxroot píše:Nevím, proč bych měl zákazníkům škodit tím, že jim na jejich koncové VoIP pošlu veřejnou IP (administrační IP blokuju u nás ..).
Nepsal jsem, že technologie VoIP neumí NAT překonat. A aní není pravda, že problém je zpravidla v koncovém zařízení.
Dnes je botatý výběr HW pro ISP, ne všechny umějí korektně VoIP x NAT zpracovat-ověřeno praxí. Nebo si snad myslíte, pokud by byla jiná možnost než se na každé VoIpko připravit o 4 veřejné Ip , že bych to dělal ??

No a k tomu NATu, abych pravdu rekl, slychavam problemy, ale zatim jsem nijak vyrazne nikde s NATem nevalcil (asi mam stesti

Kazdopadne z casoveho hlediska je verejna IP adresa nejrychlejsi reseni

Jeste jednou se omlouvam za mirne odboceni od tematu, ale kdyz ja se necham vzdycky unest

Re: Další snižování cen volání
Ta vratka - provize je zajímavá, ale obávám se, že to je z pohledu účetních operací poněkud komplikované... Nevím. Možná by to bylo jednodušší, když by se oprásknul systém například plynařů - čím větší spotřeba, tím nižší cena. Ale! Zvyšují stálý měsíční plat. Zde by to mohlo být tak, že provolané minuty (odchozí v dané cenové relaci a v daném měsíci) počínaje např 301. minutou budou o cca 2% levnější. Třeba. To snížení si musí jednoznačně na základě vlastní kalkulace spočítat provozovatel.
Re: Další snižování cen volání
Automaticky k poslednimu dni v mesici vygenerovat dobropis a pripsat do kredituKabek píše:z pohledu účetních operací poněkud komplikované...

Jinak me se za soucasnych podminek velice libi to co je ted

Re: Další snižování cen volání
No, když se nad tím zamyslím, tak nějaká 2% asi nikoho moc nevytrhnou. Že by odorik měl velkou rezervu a mohl snížit o více jak 10 %??? Nevím. Kouknu-li se na čerpačky, tak tam ceny "lítají" v rozmezí (jestli) 5 %? Taky to moc lidí asi neřeší. U nás jsou kousek od sebe čerpačky s rozdílnými cenami a obě prosperují.... Je to o zvyku, možná kvalitě a jisté pohodlnosti.
Jestli přijmem moji teorii, že většina uživatelů je nějak odkázána na "servis" toho, kdo jim to zapojil, pak každá změna operátora stojí peníze. Pak si jistě každý umí spočítat, co se mu vyplatí. Nějakých i deset (!!!) procent na ceně při měsíční útratě 300 Kč se při placení "servisního" úkonu (změně operátora) vrátí cca za rok.... No, nekup to!!!
My se tady "bavíme" o něčem, k čemu nemáme žádné reálné podklady - fakta. To zná jen pan Soukup! Jsem přesvědčen, že on to celé provozuje i ze zájmu, možná z fandofství. Jistě, že to musí všechny uživit..... Myslím, že můžeme být i při současné úrovni cen všichni spokojeni!!!!
Máme přece možnost volby.....
Jestli přijmem moji teorii, že většina uživatelů je nějak odkázána na "servis" toho, kdo jim to zapojil, pak každá změna operátora stojí peníze. Pak si jistě každý umí spočítat, co se mu vyplatí. Nějakých i deset (!!!) procent na ceně při měsíční útratě 300 Kč se při placení "servisního" úkonu (změně operátora) vrátí cca za rok.... No, nekup to!!!
My se tady "bavíme" o něčem, k čemu nemáme žádné reálné podklady - fakta. To zná jen pan Soukup! Jsem přesvědčen, že on to celé provozuje i ze zájmu, možná z fandofství. Jistě, že to musí všechny uživit..... Myslím, že můžeme být i při současné úrovni cen všichni spokojeni!!!!
Máme přece možnost volby.....
Re: Další snižování cen volání
Pane Soukup!
Co zřídit "servisní číslo", kam volání bude za poplatek?! Například prvních započatých pět minut za 15 Kč, pak každá další minuta po 2 korunách... Pak u Vás na tom čísle musí sedět člověk, který se, pokud možno, umí domluvit i s laikem....
Co zřídit "servisní číslo", kam volání bude za poplatek?! Například prvních započatých pět minut za 15 Kč, pak každá další minuta po 2 korunách... Pak u Vás na tom čísle musí sedět člověk, který se, pokud možno, umí domluvit i s laikem....