To by byl asi jediny komunikacni kanal, ktery by nebyl vyuzitKabek píše:Co zřídit "servisní číslo", kam volání bude za poplatek?! Například prvních započatých pět minut za 15 Kč, pak každá další minuta po 2 korunách... Pak u Vás na tom čísle musí sedět člověk, který se, pokud možno, umí domluvit i s laikem....

Nejak tak to bude... Kdyz se podivame na velkoobchodni ceny "u zdroje" a vezmeme v potaz, ze ty nejsou aktualni jako vstup pro odorik, dostavame se skutecne skoro k tomu "ze zabavy"Kabek píše:My se tady "bavíme" o něčem, k čemu nemáme žádné reálné podklady - fakta. To zná jen pan Soukup! Jsem přesvědčen, že on to celé provozuje i ze zájmu, možná z fandofství. Jistě, že to musí všechny uživit..... Myslím, že můžeme být i při současné úrovni cen všichni spokojeni!!!!

Jak jsem jiz zminoval, me se soucasna cenova politika odoriku vcelku libi. Nepochybuji, ze kdyby byl nejaky vyrazny propad ceny, ze by odorik nezlevnil, ale opravdu resit kazdych par haleru, jestli to neni tak trochu ztrata casu...