Další snižování cen volání
Re: Další snižování cen volání
....."Nesjednocovat! Mám rodiče na pevných linkách a tam je bohužel sazba na pevnou důvod, proč stále držím 802.cz.".....
Co takhle i u nich zřídit VoIP?! V naší síti mají ti, co to používají jen pro VoIP, konektivitu na internet JEN za 600 Kč/ročně!!!! Třeba by se tam také našel podobný poskytovatel, nevím....
Jinak, když máte 802.cz pro volání na pevnou, pak Vám to může být u Odoriku skoro fuk, ne?
Co takhle i u nich zřídit VoIP?! V naší síti mají ti, co to používají jen pro VoIP, konektivitu na internet JEN za 600 Kč/ročně!!!! Třeba by se tam také našel podobný poskytovatel, nevím....
Jinak, když máte 802.cz pro volání na pevnou, pak Vám to může být u Odoriku skoro fuk, ne?
Naposledy upravil(a) Kabek dne úte 08. led 2013 13:49:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Další snižování cen volání
V podstatě se shodnu s mnohými předešlými příspěvky - ceník nechte pouze jeden (s různými cenami volání na mobil a pevnou) a zpoplatněte servis. A je jen na Vás, jestli to bude formou paušálu nebo zpoplatněním jednotlivých úkonů.
Re: Další snižování cen volání
Tady bych to take nerad videl sjednocene. Je tam docela velky rozdil v cenach. Zatim mi odorik pripada flexibilni do te miry, ze odvozuje ceny od vstupnich nakladu. To bych, alespon sam za sebe, rad videl i nadale. Netrdim, aby se menila cena pri kazde byt sebemensi zmene, ale realne diferencovat...speedy píše:1) Sjednotit cenu volání na pevnou linku. Protože v dnešní době pro laika to podle mě v této cenové hladině nemá smysl rozlišovat. A firmě je cena mimo špičku prakticky jedno, jelikož jí nevyužije.
Cela diskuse se rozjela v rovine "jestli zlevnit" (nebo tak to alespon vnimam) i za cenu, ze by bylo potreba stanovit nejaky servisni poplatek. Pokud to bude cena realne za ukon, a bude to prehledne, nevidim v tom problem. Jen bych byl rad, kdyby se to rozdelilo na realne "problemy" na strane serveru, ktere uzivatel nemuze ovlivnit (tech moc neni, ale sem tam, mozna ...

Jak jsem psal, vnimam cenovou politiku odoriku jako velmi priznivou. Nehnal bych se za kazdou fluktuaci. Pokud by se ceny menili v radech jednotek %, vubec bych to neresil (pri soucasnych cenach jsou to halere). Pokud by se nekdo chtel hnat za haleri, at klidne vyuzije i nabidek konkurence. Sam je take vyuzivam, ale jak bylo jiz psano spise ze setrvacnosti a z historickych duvodu (je pravda ze Kanadu pres odorik nevolamcz-helper píše:Jak jsem jiz zminoval, me se soucasna cenova politika odoriku vcelku libi. Nepochybuji, ze kdyby byl nejaky vyrazny propad ceny, ze by odorik nezlevnil, ale opravdu resit kazdych par haleru, jestli to neni tak trochu ztrata casu...

Nicmene jen a jen lide z odoriku jsou schopni realne vycislit naklady. Od toho se vse odviji. Pak je to jen otazka nabidky a poptavky. No a odorik ma co nabidnout

Re: Další snižování cen volání
ad 1) Bohužel, rodiče mají Inet konektivitu od O2. Volání v balíčku. Možnost jiného ISP v podstatě nulová. Telefonování mají tedy v balíčku od O2. Tady je těžko přesvědčuji o výhodnosti. Řečeno jejich slovy - "prostě nám ta pevná funguje bez údržby a pořád". Navíc rozdíl v ceně ("nahé" DSL vs. balíček s voláním) není pro ně až tak zajímavý, aby jim to stálo za to měnit to.Kabek píše:Nesjednocovat! Mám rodiče na pevných linkách a tam je bohužel sazba na pevnou důvod, proč stále držím 802.cz.
Co takhle i u nich zřídit VoIP?! V naší síti mají ti, co to používají jen pro VoIP, konektivitu na internet JEN za 600 Kč/ročně!!!! Třeba by se tam také našel podobný poskytovatel, nevím....
Jinak, když máte 802.cz pro volání na pevnou, pak Vám to může být u Odoriku skoro fuk, ne?
ad 2) Protože se chovám ekonomicky. Odorik mám na mobil, modré linky (nebo jak se jim teď říká), apod. A vůbec by mi nevadilo zakotvit u něj natrvalo, protože ta vůle nezůstat stát a pořád se rozvíjet mne naprosto fascinuje

Re: Další snižování cen volání
Jo, to chápu!
U nás tady v ulici měl soused také "balíček" od O2 - internet + pevná s 300 minutami grátis. Rok váhal. Pak to sečetl a už je na naší síti za 600/rok, koupil za 1000 Kč bránu a k tomu stávající Panasonic (bezšňůrák). Je spokojen.... Vždy to je o vlastním názoru, kalkulaci a u nás starších o jisté setrvačnosti....
Jak každému říkám: "Kdo platí, ten poroučí!"..... Jsou-li rodiče s tím spokojeni, pak asi není důvod jim to měnit.
U nás tady v ulici měl soused také "balíček" od O2 - internet + pevná s 300 minutami grátis. Rok váhal. Pak to sečetl a už je na naší síti za 600/rok, koupil za 1000 Kč bránu a k tomu stávající Panasonic (bezšňůrák). Je spokojen.... Vždy to je o vlastním názoru, kalkulaci a u nás starších o jisté setrvačnosti....
Jak každému říkám: "Kdo platí, ten poroučí!"..... Jsou-li rodiče s tím spokojeni, pak asi není důvod jim to měnit.
Re: Další snižování cen volání
Já bych zavedl klidně i balíčky a nebo podle provolaného počtu minut bych dával nějaké minuty navíc ve stávajícím systému. Já ale volám málo, takže bych si balíček nedal, protože prostě nepotřebuju a ani nebudu volat víc, když to bude levnější než je to teď. Ale ostatní by si ho třeba dali.
Technickou podporu bych dal zdarma nově zaregistrovanému zákazníkovi přes fórum, mejlovou i telefonickou pro zprovoznění linky. Dál bych pak telefonickou technickou podporu zpoplatnil nějakou částkou navíc oproti běžnému hovoru. A napsal bych k tomu vysvětlení proč je zpoplatněná. Mejlovou podporu bych nechal zdarma. Tam by mohl odpovídat nevytížený člověk. Kdo by potřeboval pomoc hned, tak by si zavolal.
Pro firmy by asi neměl být problém zaplatit si technickou podpodru. Pro nefiremní zákazníky možná jo, ale kdyby se to nějak dobře vysvětlilo, tak třeba by to pochopili a přijali to. Jako třeba v mBank, když lidi vybírali z bankomatů po malých částkách a banku to stálo šílené peníze, když nemá vlastní bankomaty, tak zpoplatnila výběry menší částkou, vysvětlila to a lidi to vzali.
Je to těžko radit. Pokud, ale lidi zajímá většinou jen cena (tady cena volání), tak bych asi zpoplatnil tu technickou podporu, protože tu zas tak moc člověk podle mě potřebovat nebude jako třeba u Windows, tak by ho zpoplatněná technická podpora zas tak nemusela při rozhodování přes koho volat moc zajímat. Mám Voip zařízení chvíli, ale po úvodním nastavení zatim pořád funguje a oproti třeba windowsu se tam toho nemá moc co pokazit a ten co tomu nerozumí se do toho myslím šťourat zbytečně nebude. Jako může být chyba i jinde něž ve VoIP zařízení, to je jasné, ale pokud nepojede třeba ani internet, tak budou lidi spíš volat providerovi.
Ještě mě teď napadlo, že pokud by byla chyba u Odoriku, tak by mohl Odorik vrátit provolané peníze na technickou podporu připsáním na telefonní účet. To by pak bylo podle mě férové. Férovější než férové tarify od Vodafonu
Technickou podporu bych dal zdarma nově zaregistrovanému zákazníkovi přes fórum, mejlovou i telefonickou pro zprovoznění linky. Dál bych pak telefonickou technickou podporu zpoplatnil nějakou částkou navíc oproti běžnému hovoru. A napsal bych k tomu vysvětlení proč je zpoplatněná. Mejlovou podporu bych nechal zdarma. Tam by mohl odpovídat nevytížený člověk. Kdo by potřeboval pomoc hned, tak by si zavolal.
Pro firmy by asi neměl být problém zaplatit si technickou podpodru. Pro nefiremní zákazníky možná jo, ale kdyby se to nějak dobře vysvětlilo, tak třeba by to pochopili a přijali to. Jako třeba v mBank, když lidi vybírali z bankomatů po malých částkách a banku to stálo šílené peníze, když nemá vlastní bankomaty, tak zpoplatnila výběry menší částkou, vysvětlila to a lidi to vzali.
Je to těžko radit. Pokud, ale lidi zajímá většinou jen cena (tady cena volání), tak bych asi zpoplatnil tu technickou podporu, protože tu zas tak moc člověk podle mě potřebovat nebude jako třeba u Windows, tak by ho zpoplatněná technická podpora zas tak nemusela při rozhodování přes koho volat moc zajímat. Mám Voip zařízení chvíli, ale po úvodním nastavení zatim pořád funguje a oproti třeba windowsu se tam toho nemá moc co pokazit a ten co tomu nerozumí se do toho myslím šťourat zbytečně nebude. Jako může být chyba i jinde něž ve VoIP zařízení, to je jasné, ale pokud nepojede třeba ani internet, tak budou lidi spíš volat providerovi.
Ještě mě teď napadlo, že pokud by byla chyba u Odoriku, tak by mohl Odorik vrátit provolané peníze na technickou podporu připsáním na telefonní účet. To by pak bylo podle mě férové. Férovější než férové tarify od Vodafonu

Re: Další snižování cen volání
Cena 1 Kc na mobil bez zavazku a jakehokoli pausalu je uplne v pohode. Kterykoli mobilni operator nabidne volani za 1 Kc za minutu pri mesicnim pausalu nejmene 1000 - 2000 Kc . Jihomoravsky kraj pro sve organizace (skoly, urady, nemocnice ....) nema lepsi ceny volani za minutu nez Odorik (tato skutecnost je mi velice dobre znama) u mobilnich sluzeb i pevnych linek.
Re: Další snižování cen volání
Souhlas s JPT. Technická podpora při zprovoznění linky je v zájmu Odoriku, do určité míry by měla být zdarma - třeba vzdálená nebo na shopu když někdo přijde. Pokud bude někdo úplný dřevo a nedokáže ani zapojit adaptér do zásuvky, tak potom leda odkázat na někoho z "databáze schopných" z jeho lokality který za rozumný, předem daný peníz pomůže. Rozhodně lepší než nějaké dvojí ceny minut.
Odpovědi emailem asi taky nechat zadarmo, Odrik má lidi v calshpech kteří mají asi celekm dost času když tam není zrovna moc lidí.
Celkově asi nemá cenu dělat nějaký unáhlený změny na základě budoucích odhadů - to stojí čas a peníze, prostě počkat jak (a jestli) bude vytížení zásadně růst s počtem zákazníků a potom třeba něco zpoplatnit. Dvojí ceny a tím pádem paušály nezavádět v žádným případě.
Btw. tu technickou podporu na místě by určitě plno firem ocenilo a klidně by za ni i zaplatilo - to byste měli dat do nabídky zpoplatněných služeb. Ze začátku aspon pro JM kraj a třeba prahu kde fyzicky sídlíte a ceny nastavit nějak neztrátově - na hodinu + za km. To je dneska úplně běžný u podobných služeb.
Odpovědi emailem asi taky nechat zadarmo, Odrik má lidi v calshpech kteří mají asi celekm dost času když tam není zrovna moc lidí.
Celkově asi nemá cenu dělat nějaký unáhlený změny na základě budoucích odhadů - to stojí čas a peníze, prostě počkat jak (a jestli) bude vytížení zásadně růst s počtem zákazníků a potom třeba něco zpoplatnit. Dvojí ceny a tím pádem paušály nezavádět v žádným případě.
Btw. tu technickou podporu na místě by určitě plno firem ocenilo a klidně by za ni i zaplatilo - to byste měli dat do nabídky zpoplatněných služeb. Ze začátku aspon pro JM kraj a třeba prahu kde fyzicky sídlíte a ceny nastavit nějak neztrátově - na hodinu + za km. To je dneska úplně běžný u podobných služeb.
Re: Další snižování cen volání
Příjemně mě překvapuje, že někdo, kdo má jedno již z nejlevnějších volání a přitom kvalitní se ještě zabývá vysvětlováním, proč nelze zlevnit ještě víc. Já myslím, že Odorik dělá maximum. Kdysi jsem byl u fayn a 802. Oba usnuli na vavřínech a jaksi zapomněli, že k nim lidé přešli proto, že byli levní a relativně spolehliví. Časem už byli jenom spolehliví. Zatím by se Odořík nemusel zabývat tím, že je drahý. Ale je dobře, že to sleduje. Jen tak dál 

Re: Další snižování cen volání
Souhlasim. Jen na 802 bych dodal, ze to byla pohodova sluzba, dokud to byl MATES, jakmile to "preslo" pod znacku riomedia, vyrazne se zhorsili. Nicmene take dobre, jinak bych mozna ani nenarazil na odorik. Inu jak se rika, vse zle je na neco dobreStepijana píše:Příjemně mě překvapuje, že někdo, kdo má jedno již z nejlevnějších volání a přitom kvalitní se ještě zabývá vysvětlováním, proč nelze zlevnit ještě víc. Já myslím, že Odorik dělá maximum. Kdysi jsem byl u fayn a 802. Oba usnuli na vavřínech a jaksi zapomněli, že k nim lidé přešli proto, že byli levní a relativně spolehliví. Časem už byli jenom spolehliví. Zatím by se Odořík nemusel zabývat tím, že je drahý. Ale je dobře, že to sleduje. Jen tak dál


jj, to zni rozumne. S tim, ze bych zvazil 2 veci.srsen píše:Souhlas s JPT. Technická podpora při zprovoznění linky je v zájmu Odoriku, do určité míry by měla být zdarma - třeba vzdálená nebo na shopu když někdo přijde. Pokud bude někdo úplný dřevo a nedokáže ani zapojit adaptér do zásuvky, tak potom leda odkázat na někoho z "databáze schopných" z jeho lokality který za rozumný, předem daný peníz pomůže. Rozhodně lepší než nějaké dvojí ceny minut.
- Wiki
Pro ty nejbeznejsi zarizeni / sw bych aktualizoval navody na wiki. S tim, ze kdyz se nekdo ozve s necim novym, proste bych to tam pridal. Jednak by to bylo k dispozici 24/7, ale zaroven by to bylo krok po kroku. I mene zdatny uzivatel by porovnanim mohl dojit k modelu, ktery ma (klidne tam dat i foto) a pak by to jen podle toho nastavil. - sekce nastaveni (po prihlaseni)
Navody mohly byt k dispozici v nastaveni s tim, ze by podle prihlaseni ukazoval aktualni udaje vcetne jmena a hesla. Takze prakticky copy / paste. Verim, ze by to mohlo odbourat spoustu dotazu velmi obecneho charakteru. Minimalne by se mohli takto zpracovat zarizeni, ktere odorik prodava. Prece jen "factory reset" telefony take nabizi a toto by byla cesta prave pro tyto situace. Pripadne pokud je mozne ulozit a obnovit nastaveni telefonu / software (predpokladam XML), mohlo by byt mozne nechat si vygenerovat nastaveni pro dany typ zarizeni. To by byl uplne jiny komfort pro zakaznika a s minimalnimi naroky na lidskou technickou podporu (neresim implementaci - to by byla v podstate investice a ne provozni naklady).