Další snižování cen volání
Re: Další snižování cen volání
Však tenhle problém museli řešit a také řeší velcí ISP jako O2 a UPC či VoIP jako 802. Jsou tam dva hlavní prvky - zpoplatnění podpory pokud je chyba u klienta, toto UPC i O2 praktikuje minimálně u výjezdů. Druhý prvek je eliminace problémů. U UPC si jiné než jejich zařízení nepřipojíte, O2 masivně tlačí svoje přednastavené modemy, u 802 se tuším podpora vztahovala pouze na zařízení od nich, případně vybraných značek a modelů se zapnutým provisioningem.
Re: Další snižování cen volání
Já teda moc nevolám, ale dneska jsem volal na jednu (neodorik) infolinku a hovor se protáhl až na skoro 10 minut (dlouho hrála hudba). Na mobilu bych zaplatil přes 70 kč a přes Odorika mě to stálo ani ne 5kč.
Tím bych chtěl říct, že jsem s cenama spokojený (samozřejmě čím levnější - tím lepší), ale pokud by se mělo slevňovat a mělo by to nějak ohrozit Odorik, tak by mě nevadilo, kdyby byly ceny takové jaké jsou, ale zavedl bych nějaké slevy nebo bonusy podle počtu provolaných minut, pro ty co hodně volají.
1kč/min na mobil je taky dobrá cena. Jen bych možná (pokud by to bylo technicky možné) při dalším slevňování slevnil o trochu callback, když se používají vpodstatě dva hovory, tak bych dal jakoby množstevní slevu
Tím bych chtěl říct, že jsem s cenama spokojený (samozřejmě čím levnější - tím lepší), ale pokud by se mělo slevňovat a mělo by to nějak ohrozit Odorik, tak by mě nevadilo, kdyby byly ceny takové jaké jsou, ale zavedl bych nějaké slevy nebo bonusy podle počtu provolaných minut, pro ty co hodně volají.
1kč/min na mobil je taky dobrá cena. Jen bych možná (pokud by to bylo technicky možné) při dalším slevňování slevnil o trochu callback, když se používají vpodstatě dva hovory, tak bych dal jakoby množstevní slevu

Re: Další snižování cen volání
@JPT:
Callback se přece počítá jako součet ceny volání na mobil (pokud callbackujete z mobilu) + ceny volání do cílové sítě.
Při zlevnění ceny volání na mobil tudíž automaticky klesá i cena callbacku.
Callback se přece počítá jako součet ceny volání na mobil (pokud callbackujete z mobilu) + ceny volání do cílové sítě.
Při zlevnění ceny volání na mobil tudíž automaticky klesá i cena callbacku.
Re: Další snižování cen volání
Já vím, ale já to myslel jinak. Jako že mi ta cena 1kč/min na mobil vyhovuje, takže ta by mohla klidně zůstat a při tom dalším slevňování by se mohl slevit ten callback jak sem psal.zajdee píše:@JPT:
Callback se přece počítá jako součet ceny volání na mobil (pokud callbackujete z mobilu) + ceny volání do cílové sítě.
Při zlevnění ceny volání na mobil tudíž automaticky klesá i cena callbacku.
Re: Další snižování cen volání
na callbacku je "nepříjemná" jedna věc - platíte GSM operátorům dvakrát propojovací poplatek (když "voláte" z mobilu na mobil). Takže místo aby takovéto alternativní volání ukázalo GSM operátorům, tak jim nechtěně přispívá 1Kč za minutu. Ale od léta budou tyto poplatky poloviční, tak už to bude lepší. Jinak s voláním za korunu nemám problém, za příchozí hovory na mobil bych potom uvítal každou slevu, třeba formou předplacení (zakoupení) nějakého objemu minut apod
Re: Další snižování cen volání
Bude dalsí pokles cen?To by bylo vyborné. I já obcas uvazuji o prechodu na callback,v práci má 3G velmi slaby signál,a tím se krome nekvalitního zvuku i rychle vybíjí baterka,takze obcas jsem bez spojení.luky píše:na callbacku je "nepříjemná" jedna věc - platíte GSM operátorům dvakrát propojovací poplatek (když "voláte" z mobilu na mobil). Takže místo aby takovéto alternativní volání ukázalo GSM operátorům, tak jim nechtěně přispívá 1Kč za minutu. Ale od léta budou tyto poplatky poloviční, tak už to bude lepší. Jinak s voláním za korunu nemám problém, za příchozí hovory na mobil bych potom uvítal každou slevu, třeba formou předplacení (zakoupení) nějakého objemu minut apod
Také je treba vzít v potaz cenu internetu,takze ten callback pak o tolik drazsí není.
Re: Další snižování cen volání
stačí když jedete autem, třeba po dálnici, kde je sotva edge...
neznám statistiky zlepšování kvality přenosu na 3g - přijde mi, že 3g jede stále rychleji, ale ten ping a jitter je stále bída. U callbacku není ani problém s nižší hlasitostí. Není problém ani s přerušením voip hovoru při příchozím GSM hovorem.
neznám statistiky zlepšování kvality přenosu na 3g - přijde mi, že 3g jede stále rychleji, ale ten ping a jitter je stále bída. U callbacku není ani problém s nižší hlasitostí. Není problém ani s přerušením voip hovoru při příchozím GSM hovorem.
Re: Další snižování cen volání
3G u Vody mívá az 6,3 na 2,1 MBps, TM píse az o 10,ale kdyz pripoctu cenu pripojení k cene minuty,,a také - pokud se zlevnuje,kesá cena callbacku vlastne 2x rychleji,uvidíme. Uz ted zacínají ztrácet na kráse i zamestnanecké tarify,kde volné minuty stojí 1 Kc. No,aspon v této veci zacínám byt optimista.luky píše:stačí když jedete autem, třeba po dálnici, kde je sotva edge...
neznám statistiky zlepšování kvality přenosu na 3g - přijde mi, že 3g jede stále rychleji, ale ten ping a jitter je stále bída. U callbacku není ani problém s nižší hlasitostí. Není problém ani s přerušením voip hovoru při příchozím GSM hovorem.
Re: Další snižování cen volání
Co třeba dát slevu na hovorné nad určitý počet hovorů, nebo rovnou je ceníkově ošetřit. Prostě prvních x hovorů na mobil nechat na té 1CZK a od x do y třeba 10% sleva na hovory nad x a od y do z třeba 20% sleva. Takže jeden tarif/ceník a pro více volajíí lepší ceny.
Teď jsem pomalu provolal svůj kredit u FAYN a asi půjdu zpět sem. Sice je hovor opravdu skoro zadara, ale spojení tak na 75% a kvalitní audio tak jen 90%. TO zde to bylo jiné. Nemluvím o nemožnosti podvrhnout mobilní číslo.
Teď jsem pomalu provolal svůj kredit u FAYN a asi půjdu zpět sem. Sice je hovor opravdu skoro zadara, ale spojení tak na 75% a kvalitní audio tak jen 90%. TO zde to bylo jiné. Nemluvím o nemožnosti podvrhnout mobilní číslo.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další snižování cen volání
Obávám se, že "nekvalitní spojení a audio" nebude způsobeno potížemi na straně Faynu. V každém případě po další zlevnění bych chtěl mít dva různé ceníky. Ale do balíčků se mi moc nechce.Jivo píše:Co třeba dát slevu na hovorné nad určitý počet hovorů, nebo rovnou je ceníkově ošetřit. Prostě prvních x hovorů na mobil nechat na té 1CZK a od x do y třeba 10% sleva na hovory nad x a od y do z třeba 20% sleva. Takže jeden tarif/ceník a pro více volajíí lepší ceny.
Teď jsem pomalu provolal svůj kredit u FAYN a asi půjdu zpět sem. Sice je hovor opravdu skoro zadara, ale spojení tak na 75% a kvalitní audio tak jen 90%. TO zde to bylo jiné. Nemluvím o nemožnosti podvrhnout mobilní číslo.