O tom je celé tohle vlákno. Moje představa je taková. Těm co jsi sou sami schopni najít Odorik.cz na internetu, koupit a nastavit zařízení podle návodu a spokojit se s podporou na fóru budou mít výhodnější cenu.
Ostatní jen když si koupí "balíček" s podporou. Který si ale budou moci "koupit" i od někoho místního ne jen od Odorik.cz.
Jinými slovy naprosté většiny lidí co čtou tohle fórum se to týkat nebude. Leda, že by si něčí podporuu vzali jako vedlejšák a něco si tak sami přividělali.
Bude se to ale týkat většiny lidí z ulice, jejichž podpora je náročnější a dražší než lidí co dovedou věcně komunikovat pomocí fóra, a přesně hlásit příznaky problému a v případě problémů postupovat podle popisu či návodu.
Jiné řešení nevidím. Pokud bychom měli jen jednu nízkou cenu, byla by naše podpora zahlcena a pravděpodobně by klesla na úrovni. Což by mohlo odradit ty náročnější. Kdybychom měli jen jednu vyšší cenu pro všechny, tak lidi co podporu nepotřebují a nebo hodně provolají a podporu si raději extra zaplatí třeba u
http://www.jabacom.cz/ a podobných, by pak přešli jinam.