Signalizace ceny posledního hovoru

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
5uch
Příspěvky: 457
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Signalizace ceny posledního hovoru

Příspěvek od 5uch »

Napadá mne myšlenka, jak usnadnit orientaci v cenách za volání přes Odorik osobám, pro které je podrobný výpis na webu příliš nepřehledný, nebo se webu bojí...:

a) zavést rychlou volbu, která po vytočení hlasovým automatem sdělí délku trvání, celkovou cenu a minutovou cenu posledního realizovaného hovoru - podobně, jako je nyní možné se přes vytočení 0 zeptat na aktuální kredit.
c) umožnit nastavení zasílání téhož na mail (kde je možné nastavit přeposlání na SMS)
b) umožnit nastavení zasílání téhož pomocí flash sms (pouze na displej - podobně, jako to má Vodafone) - u když zde by asi bylo nutné zpoplatnit takovéto odeslané SMS

U callbacku by asi stačilo hlásit celkovou cenu a délku delšího hovoru.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8193
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Signalizace ceny posledního hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

O první možnosti jsem uvažoval. Problém ale je, že třeba u zpětného volání, nebo volání z budky se cena posledního hovoru skládá vlastně ze dvou hovorů. Nerad bych tedy vytvářel nějaké zmatky.
Nicméně ty další si nemyslím, že by byly žádané. Kdo volá často cenu zná a násobit umí taky. A kdo je začátečník tak je vůbec rád, že se dovolá :)
5uch
Příspěvky: 457
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Re: Signalizace ceny posledního hovoru

Příspěvek od 5uch »

OK, vidím, že jdu s křížkem po funusu, když už jste to zvažovali a máte to takhle promyšlené. 8-)

Dovolil bych si trochu nesouhlasit s tím, že "Kdo volá často cenu zná a násobit umí taky. A kdo je začátečník tak je vůbec rád, že se dovolá".
První věta platí třeba pro mne (a samozřejmě pro vás). Ale neznalost cen u lidí, kteří tuto problematiku nesledují je obecná, a služba oznámení ceny hovoru je pro ně často jediný způsob, jak dostat nějakou zpětnou vazbu. Nedávno jsem řešil případ jedné důchodkyně, která se rozčilovala nad tím, že má drahý účet u Vodafonu, že prý své volné minuty neprovolala... až chtěla od Vodafonu kvůli tomu odejít, přestože má slušnou retenční nabídku. Nakonec se ukázalo se, že měla dlouhý hovor na nějaké číslo 840 xxx xxx, který samozřejmě nešel z volných minut.

Podobně to mám se staršími rodiči... princip zpětného volání je nad jejich chápání a tak si před hovorem udělat rozhodnutí, jakým způsobem volat a kolik je to bude stát, je pro ně neřešitelný oříšek. Sice jsem to vyřešil zjednodušujícím pravidlem "jsem doma - volám z pevné, jsem venku - volám z mobilu", ale stejně to neřeší rozhodnutí, kdy použít callback a kdy je lepší volat přímo. No nic. Možná máte pravdu, že ani bezprostřední zpětná vazba o cenách by v takovém případě laickému uživateli nepomohla si udělat mentální mapu situace a rozhodovat se správně "kdy co a jak". ;)
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
alfi
Příspěvky: 727
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Signalizace ceny posledního hovoru

Příspěvek od alfi »

a co použít současné info o max. délce hovoru před každým hovorem? pak už je to jen o přepočtu doba -> Kč/min. trošku to zdržuje, ale to by příležitostným uživatelům nemuselo vadit a počítá se online podle aktuálního vytočeného čísla :-) (ono to jde poznat i teď - čím delší max. čas, tím levnější sazba..)
Odpovědět