Pitomec píše:Skoro bych řekl, že moc ne. Přece jenom ne každý je ochotný platit 7 stovek měsíčně, když to pak třeba ani nevyužije.
No, sám vznik nejspíš neovlivní, to bude asi pravda, ale jeho následné ekonomické výsledky (a tudíž udržitelnost) to může ovlivnit citelně. Klientela, která měsíčně utrácí 200-300 Kč je obchodně méně zajímavá (náklady na účtování, zákaznickou podporu atd. jsou do značné míry fixní) a z druhé strany, možnost prostě neřešit kdy, komu a jak dlouho volám je pro řadu lidí skutečně přitažlivá - pokud cena není psychologicky urážející nebo ekonomicky absolutně nedostupná.
To ovšem musí zhodnotit majitel Odoriku.
Pitomec píše:Skoro bych řekl, že moc ne. Přece jenom ne každý je ochotný platit 7 stovek měsíčně, když to pak třeba ani nevyužije.
Sice si to také myslím, že pozice virtuálů je někde jinde... a že nástup virtuálů a uvedení neomezených tarifů spolu úzce souvisí. Čekám, že dominantní operátoři jsou ochotni virtuálům přepustit "obtížné" zákazníky - tedy ty, na kterých se málo vydělává a je s nimi hodně práce okolo vyúčtování placení útraty (takže virtuálové pojedou vesměs na předplacenkách). A sami si ponechají ten "zlatý" segment zákazníků, ochotných platit měsíčně alespoň 400 Kč.
Ale konečné slovo hodnocení bych nechal na provozovatelích Odoriku. Nevíme, jaké podmínky měli vyjednané a zda taková výrazná změna na trhu (ano, je to revoluce, navíc od O2, od kterého bych ji vůbec nečekal) pro ně není kudla do zad.
Pitomec píše:Skoro bych řekl, že moc ne. Přece jenom ne každý je ochotný platit 7 stovek měsíčně, když to pak třeba ani nevyužije.
Sice si to také myslím, že pozice virtuálů je někde jinde... a že nástup virtuálů a uvedení neomezených tarifů spolu úzce souvisí. Čekám, že dominantní operátoři jsou ochotni virtuálům přepustit "obtížné" zákazníky - tedy ty, na kterých se málo vydělává a je s nimi hodně práce okolo vyúčtování placení útraty (takže virtuálové pojedou vesměs na předplacenkách). A sami si ponechají ten "zlatý" segment zákazníků, ochotných platit měsíčně alespoň 400 Kč.
Ale konečné slovo hodnocení bych nechal na provozovatelích Odoriku. Nevíme, jaké podmínky měli vyjednané a zda taková výrazná změna na trhu (ano, je to revoluce, navíc od O2, od kterého bych ji vůbec nečekal) pro ně není kudla do zad.
Jestli müzu,O2 se mi zdá docela stedrá uz asi rok,hlavne u predplacenych karet.
Ale ta cenová revoluce by mohla probehnout i u internetu,kdyby O2 Neomezeny tarif stál
polovinu,asi bych neváhal.Nebo 30 GB od T-M.
Nejdrazsí je Vodafone,za 10GB 1000 Kc,totéz u O2 za 750.
Pitomec píše:Skoro bych řekl, že moc ne. Přece jenom ne každý je ochotný platit 7 stovek měsíčně, když to pak třeba ani nevyužije.
No, sám vznik nejspíš neovlivní, to bude asi pravda, ale jeho následné ekonomické výsledky (a tudíž udržitelnost) to může ovlivnit citelně. Klientela, která měsíčně utrácí 200-300 Kč je obchodně méně zajímavá (náklady na účtování, zákaznickou podporu atd. jsou do značné míry fixní) a z druhé strany, možnost prostě neřešit kdy, komu a jak dlouho volám je pro řadu lidí skutečně přitažlivá - pokud cena není psychologicky urážející nebo ekonomicky absolutně nedostupná.
To ovšem musí zhodnotit majitel Odoriku.
5uch píše:
Pitomec píše:Skoro bych řekl, že moc ne. Přece jenom ne každý je ochotný platit 7 stovek měsíčně, když to pak třeba ani nevyužije.
Sice si to také myslím, že pozice virtuálů je někde jinde... a že nástup virtuálů a uvedení neomezených tarifů spolu úzce souvisí. Čekám, že dominantní operátoři jsou ochotni virtuálům přepustit "obtížné" zákazníky - tedy ty, na kterých se málo vydělává a je s nimi hodně práce okolo vyúčtování placení útraty (takže virtuálové pojedou vesměs na předplacenkách). A sami si ponechají ten "zlatý" segment zákazníků, ochotných platit měsíčně alespoň 400 Kč.
Ale konečné slovo hodnocení bych nechal na provozovatelích Odoriku. Nevíme, jaké podmínky měli vyjednané a zda taková výrazná změna na trhu (ano, je to revoluce, navíc od O2, od kterého bych ji vůbec nečekal) pro ně není kudla do zad.
Je právě otázkou, kdo spadá do nejrozšířenější skupiny - jestli ti, kterým se vyplatí neomezený tarif, anebo firemní zákazníci, anebo ti "obyčejní", jenž sice provolají málo, ale v celkovém součtu to pak vychází pro operátora dobře. Já ze svého okolí znám naprostou většinu předplacenek, k tarifu se chce vázat málokdo (byť já ho mám už od roku 1996).
Mě ony neomezené tarify nijak nevadí. Je zřejmé, že lidem, kteří opravdu hodně volají, my jako virtuální operátor nemůžeme nabídnout něco opravdu konkurenčně schopného. Naštěstí většina lidí nepotřebuje ke štěstí trávit 300 a více minut měsíčně na telefonu a utrácet 700 Kč/měsíc. Ony neomezené tarify nejsou vhodné pro každého.
Navíc to půjde dobře kombinovat. Když jeden člověk z rodiny bude mít neomezený tarif, všichni ostatní jej budou jen prozvánět a on jim volat zpět. O to se pak sníží počty minut, které provolají sami. Nebo může telefon na chvíli půjčit. Navíc člověk s neomezeným tarifem může dokonce pořádat konference a propojovat lidi s běžným tarifem. Člověk s neomezeným tarifem bude klidně vyvolávat na celé hodiny na geografická čísla na VoIP, protože to bude mít též zdarma. Myslím, že služby Odorik.cz pak budou jako zajímavý doplněk pro ty, co volají méně, nebo dokonce i pro lidi s neomezeným tarifem, pokud volají nějakou netypickou destinaci. (zahraničí nebo 844 čísla a pod). Díky neomezeným tarifům se bude celkově volat více a to mne těší. Předpokládám, že spousta věcí co nabízí Odorik.cz jako konference, směrování na skype, přepojování hovorů a pod. bude v praxi použitelné pro více lidí. Prostě je to posun v před a nabízí to více možností dalšího rozvoje. A jsou prostě nasazení kde je a VoIP stále bude nejvhodnější, třeba kvůli možnostem IVR, přepojování hovorů, přesměrování lepším přehledu o volání a pod, propojení informačního systému s volacím a pod ....
S tím, že dojde k podstatnému zlevnění volání z mobilních telefonů dlouhodobě počítám, ale nemyslím si, že by to mělo služby Odorik.cz nějak zásadně negativně poznamenat.
xsouku04 píše:Mě ony neomezené tarify nijak nevadí. Je zřejmé, že lidem, kteří opravdu hodně volají my jako virtuální operátor nemůžeme nabídnout něco opravdu konkurenčně schopného. Naštěstí většina lidí nepotřebuje ke štěstí trávit 300 a více minut měsíčně na telefonu a utrácet 700 Kč/měsíc. Ony neomezené tarify nejsou vhodné pro každého.
Navíc to půjde dobře kombinovat. Když jeden člověk z rodiny bude mít neomezený tarif, všichni ostatní jej budou jen prozvánět a on jim volat zpět. O to se pak sníží počty minut kteří provolají sami. Nebo může telefon na chvíli půjčit. Navíc člověk s neomezeným tarifem může dokonce pořádat konference a propojovat lidi s běžným tarifem. Člověk s neomezeným tarifem bude klidně vyvolávat na celé hodiny na geografická čísla na VoIP, protože to bude mít též zdarma. Myslím, že služby Odorik.cz pak budou jako zajímavý doplněk, pro ty co volají méně, nebo dokonce i pro lidi s neomezeným tarifem, pokud volají nějakou netypickou destinaci. (zahraničí nebo 844 čísla a pod). Díky neomezeným tarifům se bude celkově volat více a to mne těší. Předpokládám, že spousta věcí co nabízí Odorik.cz jako konference, směrování na skype, přepojování hovorů a pod. bude v praxi použitelné pro více lidí. Prostě je to posun v před a nabízí to více možností dalšího rozvoje. A jsou prostě nasazení, kde je a VoIP stále bude nejvhodnější, třeba kvůli možnostem IVR, přepojování hovorů, přesměrování lepším přehledu o volání a pod, propojení informačního systému s volacím a pod ....
S tím, že dojde k podstatnému zlevnění volání z mobilních telefonů dlouhodobě počítám, ale nemyslím si, že by to mělo služby Odorik.cz nějak zásadně negativně poznamenat.
To je dobrá zpráva. Tak už se těším na ODRIK SIm bude alspoň do prázdnin? Blesk simku se mi nechce ale když nebude jiná možnost
A bude Odorik sim karta zdarma samozřejmě to myslím že například 200 Kč předplacený kredit a cena 200 Kč tj jen příklad Vodafone nebo půjdete cestou T-mobile
twist karta zdarma a ještě 10 Kč navíc nebo cestou O2 sim úplně zdarma. A bude poštovné zadarmo jako jinde například všichni z velké trojky.
děkuji za odpověď