Nemohu říci, že se úplně povedly...

Okolo 20.4. se začalo do informací o zmeškaném hovoru přidávat i jméno volajícího (zřejmě podle rychlých kontaktů). To je dobrý nápad, potíže byly trochu s diakritikou (chce to asi sladit použitou kódovou sadu použitou v těle mailu a s tou deklarovanou v jeho hlavičce).
a) Do mailu o zmeškaném hovoru v síti Odoriku se nyní vkládá interní odoričí číslo (*123456) místo veřejného čísla
b) a stejné číslo se signalizuje i na displeji volanému.
To nepovažuji za šťastné řešení... pokud to tak někdo chce, měla by to být jen jeho osobní (nastavitelná) preference, ne všem nucený default. Do adresáře přístrojů ukládám celé veřejné číslo, (nejen) z důvodů synchronizace adresáře s přístroji. Další důvod je ten, že maily se zmeškaným voláním si nechávám přeposílat na mobil jako SMS, zjištění jména volajícího provádím vytočením zobrazného čísla (čísla uvedeného v SMS). Pokud je tam interní číslo v rámci sítě, tak neověřím nic (proč ukládat do mobilu interní odoričí číslo...).
c) Při volání z čísla s potlačeným předáním čísla volajícího odoričí ústředna hovor nespojí (ohlásí, že volané číslo je nedostupné) a pošle mail o zmeškaném volání, kde volající je označen jako "anonymouse". Mail je tedy v pořádku, ale nechápu, proč volání není spojeno.
P.S. ad c) Všiml jsem si, že v nastaveních linky přibyla možnost "Přijímat hovory ze skrytých čísel: aktivní/neaktivní". V případě volby "aktivní" je volajícímu hlášena nedostupnost čísla, v případě volby "neaktivní" je hlášeno "Volání ze skrytého čísla je blokováno". To je správně. V obou případech přijde notifikace o zmeškaném volání (nejsem si jist, zda je to žádoucí v případě blokovaných hovorů ze skrytého čísla). Každopádně je ale chybně to, že se v případě neblokování stejně nelze dovolat.