Re: Nokia E60 - odorik podpora.
Napsal: úte 19. úno 2013 20:20:09
Za poslední čtvrtrok jsem byl u Odoriku v prodejně 2x a ani jednou žádný problém. Pokaždé to bylo vyzvednutí objednaného telefonu (kdy mně dokonce pracovník Odoriku telefonicky předem kontaktoval a sám nabídnul nastavení telefonu předtím, než ho vyzvednu - byť jsem to ani jednou nevyžadoval). V prodejně samotné pak sice obsluha s jiným než českým přízvukem, ale toto už dávno nepovažuju za nic zvláštního - ve špitálech běžně doktoři z UA, zdravotní sestry z SK, callcentra třeba satelitních providerů běžně taky z SK atd. Každý máme holt jinou zkušenost...srsen píše:Tenhle přístup některých lidí z odoriku je dlouhodobý a neřešený problém, viz. třeba si vzpomínám tady:
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=797
Mám stejnou zkušenost. Prostě se někteří chovají stylem "i když každého pošlu do * svý prachy mám jistý" a to je hodně špatně. Známé už do calshopu proto raději neposílám a všechno jim zařzuji sám.
Jak to funguje u nás ve firmě:
Když máme na něčí chování stížnost, dostane zaměstnanec srážku z platu. Opakuje se to - písemné napomenutí. Nepolepší se - končí.
Nechci dělat chytrýho, ale vedení každé firmy si musí uvědomit, že zaměstnanec odrazující nezájmem zákazníky není pro firmu přínosem, ale placenou přítěží a připravuje firmu o dobré jméno a zisky. Přece není tak těžké zákazníka pozdravit, uzmát se, zeptat se co si přeje a po telefonu třeba říct, že zavolá později a zatím najít řešení zákazníkova problému...