Nokia E60 - odorik podpora.

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
maria
Příspěvky: 3
Registrován: pon 18. úno 2013 14:15:34

Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od maria »

Dobrý den, rada bych poprosila o pomoc a radu.

Jsem z finančních důvodů nucena prodat svou Nokiu E52 a koupit si docela zachovalou Nokiu E60.
Nenašla jsem bohužel bližší informace zda Nokia E60, která má funguje na báze symbianu podporuje
i SIP nebo jenom zpětné volání. Když jsem dnes volala na linku *100 tak jsem narazila na velmi
neochotného pána, který nebyl vůbec ochoten mi poradit a pomoci. Byla jsem velice zklamaná
nakolik jsem již několik let u Odoriku a ač neprovolám měsíčně 500 Kč trochu lidského přístupu
a jednání by nebylo na škodu. Byla jsem opravdu velice špatná z toho pak a pánovi jsem jenom
pak řekla, že se tedy velice omlouvám, že jsem obtěžovala.

Nic ve zlém. ale pokud si Odorik představuje podporu svých klientů tak, že když potřebuji poradit
v nouzi zda ten či onen telefon podporuje nebo zda by byla nějaká možnost využívat Odorik na nějakém
telefonu a pracovník bez ohledu odkud je není moc ochotný a " neslaný - nemastný " je to pak smutné.

Nevím, ale cítila jsem se jako kus hadru :-( jako nějaká hlupačka :-(

Mária.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od xsouku04 »

Díky za zpětnou vazbu. Ten člověk s kterým jste mluvila se jmenuje Ivan.

Návod jak rozpoznat možnosti konkrétního telefonu je zde. http://www.odorik.cz/w/mobilnitelefony
Hooonza
Příspěvky: 259
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od Hooonza »

http://www.developer.nokia.com/Communit ... ia_devices

N E60 podporuje VoIP, je to release 1.0. Víc k tomu snad bude na http://www.developer.nokia.com/Communit ... umentation . A snad by tam taky mohl jít nainstalovat nějaký VoIP software?
maria
Příspěvky: 3
Registrován: pon 18. úno 2013 14:15:34

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od maria »

Děkuji za rady a pomoc, hezký den.

Mária.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2716
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od Pitomec »

Je zajímavé, že podporu neposkytnul prodejce, tj. ten, který na tobě vydělal...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše:Je zajímavé, že podporu neposkytnul prodejce, tj. ten, který na tobě vydělal...
Naše obsluha se ale přecijen mohla podívat zde http://www.developer.nokia.com/Communit ... ia_devices , nemlžit a odpovědět na dotaz. V podstatě je to základ.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2716
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od Pitomec »

OK, ona to byla spíš narážka na to, že jednak lidé místo podpory od prodejců vyžadují toto od někoho jiného a druhak i kvůli faktu, že pro spoustu prodejců všechno končí obdržením peněz od zákazníka. Což je oboje špatně.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše:OK, ona to byla spíš narážka na to, že jednak lidé místo podpory od prodejců vyžadují toto od někoho jiného a druhak i kvůli faktu, že pro spoustu prodejců všechno končí obdržením peněz od zákazníka. Což je oboje špatně.
To že většina obchodů nebo eshopů má jedinou přidanou hodnotu v tom, že ví kde nakoupit levněji. Eshopy nemají nic skladem a jen se živí tím, že zboží "přebalují" je smutnej fakt. Zrovna udělat dobré návody, filmečky a recenze na mobilní telefony a dělat jím podporu na fóru, by mohlo nějaké ty zákazníky docela dobře přilákat. Víc než placená reklama ...
Uživatelský avatar
srsen
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 11. říj 2012 16:15:59

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od srsen »

Tenhle přístup některých lidí z odoriku je dlouhodobý a neřešený problém, viz. třeba si vzpomínám tady:
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=797
Mám stejnou zkušenost. Prostě se někteří chovají stylem "i když každého pošlu do * svý prachy mám jistý" a to je hodně špatně. Známé už do calshopu proto raději neposílám a všechno jim zařzuji sám.
Jak to funguje u nás ve firmě:
Když máme na něčí chování stížnost, dostane zaměstnanec srážku z platu. Opakuje se to - písemné napomenutí. Nepolepší se - končí.
Nechci dělat chytrýho, ale vedení každé firmy si musí uvědomit, že zaměstnanec odrazující nezájmem zákazníky není pro firmu přínosem, ale placenou přítěží a připravuje firmu o dobré jméno a zisky. Přece není tak těžké zákazníka pozdravit, uzmát se, zeptat se co si přeje a po telefonu třeba říct, že zavolá později a zatím najít řešení zákazníkova problému...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nokia E60 - odorik podpora.

Příspěvek od xsouku04 »

Děkuji za názor, pokusím se je více hlídat. Také jsem přemýšlel, že tam dám zvoneček. Aby když někdo stojí u okýnka a nikdo si ho nevšímá aby mohl zazvonit. Ono to někdy může vypadat sprostě, jako že se obsluha nevěnuje zákazníkům, někdy to může být ale spíše tím, že třeba řeší nějaký problém po skype chatu a je tím tak zaujatá, že se zákazníka nevšimne. Když bude zvoneček nebude možné se vymlouvat na to, že řešili zrovna nějaký jiný zapeklitý problém a zákazníka si nevšimli ... Co mě napadá je možná také to, že co je považováno za neslušné u nás, může např. na Ukrajině být ještě OK a někdy možná i obráceně. Ale záleží na konkrétním člověku.
Také zde asi hraje roli syndrom vyhořelé zdravotní sestry, která se pak chová mnohem arogantněji než její doktor.

To že když nemohou problém hned vyřídit, nebo odpověď neví nevadí. Mají zavolat zpátky, říkám. Nemůže každý hned všechno vědět a znát všechny typy telefonů. Ale může si to najít na internetu a zavolat zpátky. Zvláště když má rozdělanou jinou práci může být "zavolání nazpátek" velmi efektivní a pohodlné pro všechny.

Také říkám, že to že se zákazník nechová úplně korektně, je mírně podrážděný nebo naopak požaduje něco co prostě nejde typu "hned teď mi to řekněte/spravte", neznamená ještě že se mohou sami chovat nekorektně.

Pokud by jste měl někdo o tuhle práci zájem, a to i třeba jako brigádu při škole, můžete se ozvat. Jedná se hlavně o Brno. Obvyklý problém je, že technicky smýšlející lidé se neumí vyjadřovat a vciťovat do lidí a netechnicky zase neumí pochopit podstatu problému ...
To jestli se na práci hodíte poznáte podle toho, jestli by jste dovedli odpovědět na většinu dotazů na fóru. Samozřejmě máte k odpovědi k dispozici celý internet. Neveřejných informací a postupů je u nás minimum.

Práce na podpoře může být pro techniky velmi přínosná v tom, že se naučí vyjadřovat a pochopit co bývá to slabé místo u jiných. Tedy místo toho, aby si z lidí dělali srandu jak jsou nechápaví, tak to zkusit podat jiným přijatelnějším způsobem. To může být pro jinak introvertního technika velmi užitečná zkušenost.
Odpovědět