
Snizeni cen?
Re: Snizeni cen?
"šli by jinam"? Někdo snad, ale taky je hodně těch, kteří jsou u svého operátora a změní ho až v momentě, kdy se objeví nějaká lepší nabídka. A jestli to bude o prázdninách nebo po nich, to asi není úplně klíčová věc. Třeba já jsem u VF 13 let, takže ten měsíc ještě vydržím 

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snizeni cen?
Ono totiž nezáleží jen na cenách ale i na dalších detailech. Např. možnosti kartu dočasně deaktivovat a ušetřit tím např. poplatky během dovolené. Jak strhávat paušální poplatky tak, aby to bylo co nejvíce intuitivní. Jak se zachovat poté, co dojde kredit a nebude z čeho strhávat částky na provoz karty. Nebo také jak podrobně rozepisovat poplatky za stažená data a tím umožnit zákazníkovi optimalizovat datovou náročnost svých aplikací .... A my věříme, že právě tyto drobnosti budou velmi užitečné. A když to GTS často ještě nemá plně dořešené, tak s tím nějak provizorně začít nemusí být zrovna nejlepší nápad. Navíc ladění základních věcí jako portací rádi přenecháme někomu jinému, protože na Odoriku samotném je ještě dost práce.Kabek píše:No, právě proto by mohl Odorik ty "mantinely" odkrýt! Nic by se nestalo. Možná to je to chytračení a náznak jistého pohrdání svými věrnými.....
Re: Snizeni cen?
Obecné ekonomické mantinely známé jsou. Problém je v tom, že se do nich vejde dnes tak pět virtuálů. Takže záleží na konkrétním vyladění, které nemusí být z pohledu zákazníka až tak moc o penězích, ale je pro něj výhodné. Čili z pohledu operátora a zájmu o jeho službu to může být podstatná výhoda na trhu. Jenže kopírování je vždycky výrazně jednodušší, než přijít na nějakou "bombu". A když něco uveřejníte dřív, než to sám zavedete, tak to v podstatě dáváte konkurenci (která to může zavést třeba hned) na stříbrném podnose jako dar. A moje zkušenost z cca dvaadvacetiletého podnikání je, že jakékoli předuveřejnění cen či nového charakteru služeb v konkurenčním prostředí, stejně jako jakákoli manipulace s cenami cca do čtvrt až půl roku od jejich zavedení, je zásadní marketingová chyba. Takže já osobně klidně čekám.Kabek píše:No, právě proto by mohl Odorik ty "mantinely" odkrýt! Nic by se nestalo. Možná to je to chytračení a náznak jistého pohrdání svými věrnými.....
Re: Snizeni cen?
Zde se spojují dvě ne zcela na sobě závislé věci!
Jedno je cena volání z VoIP na mobil, kde došlo ke snížení propojovacích poplatků a některá konkurence už zareagovala, některá ne. Nové ceny za volání dle mého názoru zase nejsou závislé na spuštění další služby. Však, když by se poplatky zvedly, tak by asi cena pro volající ihned šla nahoru - přece nás nikdo nebude dotovat....
Spuštění nové služby (virtuál) dle posledního stanoviska asi od 15.7. není vůbec jisté (Navíc ladění základních věcí jako portací rádi přenecháme někomu jinému, protože na Odoriku samotném je ještě dost práce.)
Nemohu se zbavit dojmu, že to je podobnost zcela náhodná s prodejci pohonných hmot - stoupá-li cena benzínu, okamžitě zvedám cenu, klesá-li cena benzínu, mám dost času (co kdyby...). Co se divím - jsme přeci v Česku!!!!
Jedno je cena volání z VoIP na mobil, kde došlo ke snížení propojovacích poplatků a některá konkurence už zareagovala, některá ne. Nové ceny za volání dle mého názoru zase nejsou závislé na spuštění další služby. Však, když by se poplatky zvedly, tak by asi cena pro volající ihned šla nahoru - přece nás nikdo nebude dotovat....
Spuštění nové služby (virtuál) dle posledního stanoviska asi od 15.7. není vůbec jisté (Navíc ladění základních věcí jako portací rádi přenecháme někomu jinému, protože na Odoriku samotném je ještě dost práce.)
Nemohu se zbavit dojmu, že to je podobnost zcela náhodná s prodejci pohonných hmot - stoupá-li cena benzínu, okamžitě zvedám cenu, klesá-li cena benzínu, mám dost času (co kdyby...). Co se divím - jsme přeci v Česku!!!!
Re: Snizeni cen?
alej jo, už se to tu řeší nějak dlouho...
Mě taky zajímá, jak to bude s cenami. Hlavně voip, a to kvůli callbacku. Ony ty 2 Kč už dnes nejsou tak výhodné.
Dnešní doba je plná nových a nových nabídek. Je třeba si vážit věrnosti zákazníků i jejich trpělivosti. Ocením přímé jednání a odpovědi na stokrát položenou otázku bez zbytečných omáček
Mě taky zajímá, jak to bude s cenami. Hlavně voip, a to kvůli callbacku. Ony ty 2 Kč už dnes nejsou tak výhodné.
Dnešní doba je plná nových a nových nabídek. Je třeba si vážit věrnosti zákazníků i jejich trpělivosti. Ocením přímé jednání a odpovědi na stokrát položenou otázku bez zbytečných omáček
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snizeni cen?
Předpokládám, že 15. snížíme cenu volání z internetu a zveřejníme nabídku virtuálního operátora. Pokud je mi známo, jediný, kdo na poslední snížení poplatků zareagoval, je voocall. No i ten svůj start neplánovaně odkládal a vzhledem k zaměření služby jim ani nic jiného nezbývá.Kabek píše:Zde se spojují dvě ne zcela na sobě závislé věci!
Jedno je cena volání z VoIP na mobil, kde došlo ke snížení propojovacích poplatků a některá konkurence už zareagovala, některá ne. Nové ceny za volání dle mého názoru zase nejsou závislé na spuštění další služby. Však, když by se poplatky zvedly, tak by asi cena pro volající ihned šla nahoru - přece nás nikdo nebude dotovat....
Spuštění nové služby (virtuál) dle posledního stanoviska asi od 15.7. není vůbec jisté (Navíc ladění základních věcí jako portací rádi přenecháme někomu jinému, protože na Odoriku samotném je ještě dost práce.)
Nemohu se zbavit dojmu, že to je podobnost zcela náhodná s prodejci pohonných hmot - stoupá-li cena benzínu, okamžitě zvedám cenu, klesá-li cena benzínu, mám dost času (co kdyby...). Co se divím - jsme přeci v Česku!!!!
Můj předpoklad je, že nyní vznikne tolik virtuálních operátorů, že zde nebude pro všechny na trhu místo. Vznikne bublina nesplnitelných očekávání. A je pravděpodobné, že někteří si to špatně spočítají a hned od začátku budou zpět ke krachu. Proto nějaká ta rezerva pro další rozvoj se hodí, protože bude třeba tuhle dobu nereálných očekávání ustát.
Měnit ceny (přidávat nové položky do ceníku) ve více jak jednom kroku s rozdílem v týdnech není moudré, už proto, že propagace snížených cen je drahá a dělat to ve dvou vlnách není efektivní.
Re: Snizeni cen?
Tak toto je velmi usmevne (neboli k placi)!xsouku04 píše:...
Ono totiž nezáleží jen na cenách ale i na dalších detailech. Např. možnosti kartu dočasně deaktivovat a ušetřit tím např. poplatky během dovolené...
Nekdo zde zavade pausalni mesicni poplatek a potom jako velkou vyhodu uvadi moznost zqa urcitych velmi specifickych podminek usetrit malou castku z daneho nove zavedeneho poplatku.
Ja vim, ze Odorik za ten pausal nemuze, ale toto mi pripomina PR molochu s jejich poplatky a akcemi na jejich "usetreni" za vysoke poplatky.
U klasicke predplacenky, kterou zde hodne lidi chce, by se zadny poplatek neplatil a tim padem by se nemusely vymyslet zadne finty/odrbavky, jak na tomto poplatku usetrit.
Re: Snizeni cen?
Konečně celkem jasné stanovisko od Odoriku!
Měnit ceny (přidávat nové položky do ceníku) ve více jak jednom kroku s rozdílem v týdnech není moudré, už proto, že propagace snížených cen je drahá a dělat to ve dvou vlnách není efektivní.
S tím lze souhlasit. Má to jedno ale - nevím jak kde, ale já jsem nikde na žádnou propagaci Odorik nenarazil. Jak jsem již nedávno napsal, o Odoriku jsem se dověděl náhodně.... žádná propagace.
Je celkem jasné, že není třeba měnit ceny jako na čerpačkách (každý týden na sobotu a neděli). Ovšem změna ceny např. jednou za měsíc i dva, tím spíše její snížení, je-li k tomu prostor a neohrozí-li to zisk, není nic proti ničemu, naopak. Je fakt, že následné, byť odůvodněné zvýšení ceny i o pár haléřů, vyvolá v českém človíčkovi jistou dávku nelibosti. To je skutečnost, nic s tím v našich podmínkách nenaděláme. Opět možná nepatřičné porovnání s těmi pumpami - tam už to nikomu ani nepřijde, že ceny chodí "nahoru a dolů" dle vývoje cen ropy a zisků rafinérií. Na pumpě nechám za měsíc daleko více peněz jak u Odorika. Z toho pohledu nějaké změny +/- o pár haléřů u VoIP oparátora (tři haléře může být cca 5 %) mne jako koncového odběratele služby asi nikterak neovlivní. To je v globálu zajímavé právě pro provozovatele, což mu lze jen přát, aby to vše klapalo ke spokojenosti obou - provozovatel - zákazník.
Tak díky za informaci! Ať se Vám daří, ať to parta kolem Odorika zvládne a přežije tu počáteční pokusnou cestu k pozdějšímu úspěchu!
Měnit ceny (přidávat nové položky do ceníku) ve více jak jednom kroku s rozdílem v týdnech není moudré, už proto, že propagace snížených cen je drahá a dělat to ve dvou vlnách není efektivní.
S tím lze souhlasit. Má to jedno ale - nevím jak kde, ale já jsem nikde na žádnou propagaci Odorik nenarazil. Jak jsem již nedávno napsal, o Odoriku jsem se dověděl náhodně.... žádná propagace.
Je celkem jasné, že není třeba měnit ceny jako na čerpačkách (každý týden na sobotu a neděli). Ovšem změna ceny např. jednou za měsíc i dva, tím spíše její snížení, je-li k tomu prostor a neohrozí-li to zisk, není nic proti ničemu, naopak. Je fakt, že následné, byť odůvodněné zvýšení ceny i o pár haléřů, vyvolá v českém človíčkovi jistou dávku nelibosti. To je skutečnost, nic s tím v našich podmínkách nenaděláme. Opět možná nepatřičné porovnání s těmi pumpami - tam už to nikomu ani nepřijde, že ceny chodí "nahoru a dolů" dle vývoje cen ropy a zisků rafinérií. Na pumpě nechám za měsíc daleko více peněz jak u Odorika. Z toho pohledu nějaké změny +/- o pár haléřů u VoIP oparátora (tři haléře může být cca 5 %) mne jako koncového odběratele služby asi nikterak neovlivní. To je v globálu zajímavé právě pro provozovatele, což mu lze jen přát, aby to vše klapalo ke spokojenosti obou - provozovatel - zákazník.
Tak díky za informaci! Ať se Vám daří, ať to parta kolem Odorika zvládne a přežije tu počáteční pokusnou cestu k pozdějšímu úspěchu!
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snizeni cen?
Bez paušálního poplatku to opravdu být nemůže. Bohužel. A žádný podobný virtuál nic takového nenabízí.Zedna píše:Tak toto je velmi usmevne (neboli k placi)!xsouku04 píše:...
Ono totiž nezáleží jen na cenách ale i na dalších detailech. Např. možnosti kartu dočasně deaktivovat a ušetřit tím např. poplatky během dovolené...
Nekdo zde zavade pausalni mesicni poplatek a potom jako velkou vyhodu uvadi moznost zqa urcitych velmi specifickych podminek usetrit malou castku z daneho nove zavedeneho poplatku.
Ja vim, ze Odorik za ten pausal nemuze, ale toto mi pripomina PR molochu s jejich poplatky a akcemi na jejich "usetreni" za vysoke poplatky.
U klasicke predplacenky, kterou zde hodne lidi chce, by se zadny poplatek neplatil a tim padem by se nemusely vymyslet zadne finty/odrbavky, jak na tomto poplatku usetrit.
A kdyby si někdo od nás pořídil simkartu s číslem, normálně by byl zavázaný každý měsíc mít kredit ke stržení paušálního poplatku, jinak by hrozilo, že přijde o číslo. To, že se simkarta zdarma uspí, a to buď automaticky podle předem nastavených pravidel nebo pouhým kliknutím na webu, a zákazník dlouhodobě o pěkné číslo ani kredit nepřijde, je pak docela podstatná vlastnost. Pokud má navíc simkartu jen jako druhou simkartu, může si ji zapnout jen na ty dny, kdy ji opravdu používá např. volá do zahraničí nebo více v síti. Žádný dlouhodobý závazek z toho neplyne.
Pro ty, co nechtějí paušál, je zde celkem dobrá nabídka mobil.cz. Nemá smysl, abychom nabízeli to stejné jen bez bonusu internetu zdarma navíc. Nehledě na to, že my nic stejného ani nabízet nemůžeme. Mobil.cz můžete kombinovat se zpětným volání u Odoriku celkem dobře. Hovor mobil<->mobil pak bude od pondělí 1,18 Kč/min. A hovor mobil -> číslo v síti Odorik 0,59 Kč/min.
Re: Snizeni cen?
Takze je to jasny. Od pondeli je volani pres VoIP na mobil za 0.59Kc. Super!