Stránka 2 z 4

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: úte 20. srp 2013 16:46:13
od ViR
evid píše:Připojím dotaz: Mám zatím 1 nomadické číslo (nepřijímám na něm hovory) a 2 mobilní telefony. Mohu toto 1 nomadické číslo použít k prozvánění toho slovenského, nebo potřebuji mít 2 nomadická čísla?
Pokud máte české číslo u jakéhokoli operátora, který zajišťuje při nepodmíněném přesměrování hovoru přenesení CLI původního volajícího, tedy i například odoričí nomadické číslo, pak stačí pro libovolný počet volajících (mobilů) jedno číslo "přesměrovávací" na jedno číslo "prozváněncí".

Příklad: Voláte z 602123456 na 910123456, odkud je hovor přesměrován na +421233889879. Při korektním přenosu CLI přijde zpětný hovor na 602123456, protože toto číslo "vidělo" prozváněcí číslo jako volajícího (samozřejmě jen tehdy, pokud je pro 602123456 u Odoriku zřízen účet). Pokud zavoláte z taktéž u Odoriku registrovaného mobilu, třeba 720123456, opět na 910123456, přijde vám hovor na 720123456.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: úte 20. srp 2013 18:12:17
od kapetr
Zedna píše:Z O2 to standardni (slovenske) prozvaneci cislo nefunguje, vyzkouseno na predplacence O2.
Jak zde jiz nekolikrat zaznelo, existuje alternativni neverejne prozvaneci cislo, ktere sdeli pan Soukup na pozadani.
Já tedy z O2 (zero) no to generální callback číslo problém nemám. Naopak jsem měl problém s čísly přednastaveného callbacku.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: stř 21. srp 2013 12:57:33
od Roger73
kapetr píše:
Zedna píše:Z O2 to standardni (slovenske) prozvaneci cislo nefunguje, vyzkouseno na predplacence O2.
Jak zde jiz nekolikrat zaznelo, existuje alternativni neverejne prozvaneci cislo, ktere sdeli pan Soukup na pozadani.
Já tedy z O2 (zero) no to generální callback číslo problém nemám. Naopak jsem měl problém s čísly přednastaveného callbacku.
No ta čísla přednastaveného callbacku (ta číselná řada) zřejmě nejsou použitelná z žádného telefonu O2. Pozitivní je, že vám z toho tarifu O2 Zero funguje to univerzální prozváněcí číslo. Mně to univerzál. číslo funguje z předplacenky Felicia, jen občas ho musím prozvonit podruhé.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: úte 27. srp 2013 22:10:36
od Broucajz
Zedna píše:Z O2 to standardni (slovenske) prozvaneci cislo nefunguje, vyzkouseno na predplacence O2.
Jak zde jiz nekolikrat zaznelo, existuje alternativni neverejne prozvaneci cislo, ktere sdeli pan Soukup na pozadani.
Tak mě z předplacenky O2 lze prozvonit všech 11 čísel určených pro CallBack. :evil:

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: stř 28. srp 2013 22:43:22
od Kukin
Tak to máš teda štěstí!
Mě jde z O2 Fajn prozvonit to hlavní číslo, ale těch 10 přednastavených už ne.
A to hlavní číslo ještě někdy dlouho trvá a pak nic, ticho a uživatel nedostupný, tak to musím zkusit 2x nebo 3x. Jindy to jde hned.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: čtv 29. srp 2013 14:27:01
od Broucajz
Kukin píše:Tak to máš teda štěstí!
Mě jde z O2 Fajn prozvonit to hlavní číslo, ale těch 10 přednastavených už ne.
A to hlavní číslo ještě někdy dlouho trvá a pak nic, ticho a uživatel nedostupný, tak to musím zkusit 2x nebo 3x. Jindy to jde hned.
Zahoď SIM od O2, kup si SIM Bleskmobilu a máš po problémech.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: ned 08. zář 2013 14:50:09
od kapetr
Dobrý den.

Problém s prozváněcími čísly callbacku se zdá se zhoršuje.

Zatímco ještě nedávno jsem byl (z O2 Zero) na prozv. č. spojen napoprvé, jen občas až napodruhé, tak nyní musím většinou opakovat volání 2-4 krát, než se mi ozve vyzváněcí tón.
Pokud se neozývá a já dlouho čekám, dostanu hlášku, že "volaný účastník je momentálně nedostupný - opakujte volání později".

Co s tím ?

Buď to záměrně komplikuje O2 - pak by si myslím měl Odorik jakožto operátor stěžovat,
nebo nemůže být opravdu i problém na straně Odoriku ? Např. nějaké přetížení ?

ANO, bylo zde vícekrát doporučeno řešení přes přidané číslo s přesměrováním na to prozváněcí, ale jednak si myslím, že je správné to řešit jednou tam, kde problém je, než aby to stovky/tisíce zákazníků řešily individuálně a kupovaly zbytečně kvanta čísel. Navíc - pro přednastavené callbacky to není řešením už prakticky vůbec.

Nešlo by s tímto vleklým problémem už něco udělat ?
Nebo je zde ze strany Odoriku obava, že by mohl ČTÚ dát O2 za pravdu, že je její infrastruktura (zadarmo) zneužívána, byť jen pro signalizaci ?

A proč vlastně stále ta slovenská čísla a ne CZ čísla z rozsahu Odoriku ? Musel by snad Odorik O2 za přenos signalizace příchozích hovorů něco platit ?

Děkuji.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: ned 08. zář 2013 16:31:04
od ViR
Pokud si to dobře vybavuji, bylo nejen na tomto fóru několikrát uvedeno, že zavoláte-li na technickou podporu Odoriku, bude vám pomoženo sdělením náhradních čísel...

Jinak ke stížnosti na tento problém přímo ČTÚ patrně není Odorik nijak legitimován... A z mé komunikace s O2 více méně plyne, že na dotčených číslech dlouhodobě přetrvá porucha, neb tam nikdy nedošlo k úspěšnému spojení hovoru...

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: ned 08. zář 2013 16:39:10
od ViR
kapetr píše:A proč vlastně stále ta slovenská čísla a ne CZ čísla z rozsahu Odoriku ? Musel by snad Odorik O2 za přenos signalizace příchozích hovorů něco platit ?
Patrně proto, že český číslovací plán nezná žádná čísla, určená k prozvánění, a úspěšnost spojení hovorů je sledovaný kvalitativní ukazatel. A zahraniční čísla jsou mimo jurisdikci ČTÚ.

Re: dostupnost prozváněcího čísla callbacku z O2 Nadlouho

Napsal: ned 08. zář 2013 16:42:52
od kapetr
ViR píše:Pokud si to dobře vybavuji, bylo nejen na tomto fóru několikrát uvedeno, že zavoláte-li na technickou podporu Odoriku, bude vám pomoženo sdělením náhradních čísel...

Jinak ke stížnosti na tento problém přímo ČTÚ patrně není Odorik nijak legitimován...
Ano - já už mám tu náhradní řadu čísel - o problému na nich jsem hovořil. Na ta orig. se z O2 nelze dovolat vůbec.
A ohledně té legitimace - pokud Odorik nedělá nic "na hraně", a O2 mu záměrně poškozuje podnikání, tak to mi přijde jako hodně legitimní důvod ke stížnosti.
ViR píše: A z mé komunikace s O2 více méně plyne, že na dotčených číslech dlouhodobě přetrvá porucha, neb tam nikdy nedošlo k úspěšnému spojení hovoru...
No - a to je ta možná druhá varianta.
Ať tak či tak, Odorik by se s tím myslím měl nějak vypořádat.