Špatně účtovaná délka hovorů

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
xtonda
Příspěvky: 784
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Špatně účtovaná délka hovorů

Příspěvek od xtonda »

Ano, je to tak, při příchozím volání na běžnou pevnou linku O2 zavěšení telefonu neukončí hovor, ten se ukončí po nějaké časově prodlevě nebo až když zavěsí volající, když má někdo na pevné paralelku dá se, tedy už nějakou dobu pevnou od O2 nemám, takže dalo se při příchozím hovoru zavěsit a jít si to vzít na druhý telefon, pokud to člověk udělal rozumně rychle, tak se hovor nepřerušil. Takže pro callback je rozhodně lepší používat mobil, asi by bylo vhodné aby Odorik před tímto varoval.
tomplee
Příspěvky: 56
Registrován: úte 16. črc 2013 12:12:29

Re: Špatně účtovaná délka hovorů

Příspěvek od tomplee »

Nuže, díky za vysvětlení. Né že by mi šlo o dvacetník, ale pro callback tedy při dnešních cenách asi raději mobil.
Kabek
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Špatně účtovaná délka hovorů

Příspěvek od Kabek »

Koukal jsem, že se už "srovnaly" i peníze, co byly chybně účtovány za příchozí hovory.

Všem z Odoriku se klaním a smekám!!! Tak se má chovat férový operátor. Vážení - díky za takový přístup!!!!

Kdo umí, tak umí! Ostatní čumí......
helmut.niederman
Příspěvky: 1025
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Špatně účtovaná délka hovorů

Příspěvek od helmut.niederman »

Taky potvrzuji, ale je třeba ještě zabezpečit, aby se situace neopakovala. Protože někdo může za den uskutečnit houf hovorů a pak zaplatí za příchozí hovory a nemusí to ani postřehnout, že se mu ukrátili peníze ( pokud není člověk křečovitý a nesleduje to co hodinu kolik má aktuální zústatek ). :idea:
Kabek
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Špatně účtovaná délka hovorů

Příspěvek od Kabek »

Můžou se stát horší věci... Lidé od Odoriku se k tomu staví férově a řeší to (buďme rádi)!

V obchodech nás okrádají a oblbují, a málokdo se toho všimne. Má zkušenost je, že pomalu každý třetí až čtvrtý nákup řeším u kasy rozdílné ceny (cenovka - cena na kase). Kolik asi lidí zaplatí jinou cenu? Někdy mám dojem, že to je zcela záměrné! Je jedno, zda to je Globus, Kaufland a další...

Proti nim je Odorik opravdu super!
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8559
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně účtovaná délka hovorů

Příspěvek od xsouku04 »

Ještě bych rád shrnul, že tato "špatné účtovaná délka hovorů" není chyba, ale je to vlastnost analogových pevných linek, které příchozí hovor nezavěsí okamžitě ale s jistým zpožděním.

Za co jsme vraceli peníze je jiný problém, který byl u nás.
Odpovědět