Stránka 2 z 2
Re: Špatně účtovaná délka hovorů
Napsal: ned 01. zář 2013 12:40:06
od xtonda
Ano, je to tak, při příchozím volání na běžnou pevnou linku O2 zavěšení telefonu neukončí hovor, ten se ukončí po nějaké časově prodlevě nebo až když zavěsí volající, když má někdo na pevné paralelku dá se, tedy už nějakou dobu pevnou od O2 nemám, takže dalo se při příchozím hovoru zavěsit a jít si to vzít na druhý telefon, pokud to člověk udělal rozumně rychle, tak se hovor nepřerušil. Takže pro callback je rozhodně lepší používat mobil, asi by bylo vhodné aby Odorik před tímto varoval.
Re: Špatně účtovaná délka hovorů
Napsal: ned 01. zář 2013 13:49:56
od tomplee
Nuže, díky za vysvětlení. Né že by mi šlo o dvacetník, ale pro callback tedy při dnešních cenách asi raději mobil.
Re: Špatně účtovaná délka hovorů
Napsal: pon 02. zář 2013 18:27:00
od Kabek
Koukal jsem, že se už "srovnaly" i peníze, co byly chybně účtovány za příchozí hovory.
Všem z Odoriku se klaním a smekám!!! Tak se má chovat férový operátor. Vážení - díky za takový přístup!!!!
Kdo umí, tak umí! Ostatní čumí......
Re: Špatně účtovaná délka hovorů
Napsal: pon 02. zář 2013 20:15:42
od helmut.niederman
Taky potvrzuji, ale je třeba ještě zabezpečit, aby se situace neopakovala. Protože někdo může za den uskutečnit houf hovorů a pak zaplatí za příchozí hovory a nemusí to ani postřehnout, že se mu ukrátili peníze ( pokud není člověk křečovitý a nesleduje to co hodinu kolik má aktuální zústatek ).

Re: Špatně účtovaná délka hovorů
Napsal: pon 02. zář 2013 23:58:43
od Kabek
Můžou se stát horší věci... Lidé od Odoriku se k tomu staví férově a řeší to (buďme rádi)!
V obchodech nás okrádají a oblbují, a málokdo se toho všimne. Má zkušenost je, že pomalu každý třetí až čtvrtý nákup řeším u kasy rozdílné ceny (cenovka - cena na kase). Kolik asi lidí zaplatí jinou cenu? Někdy mám dojem, že to je zcela záměrné! Je jedno, zda to je Globus, Kaufland a další...
Proti nim je Odorik opravdu super!
Re: Špatně účtovaná délka hovorů
Napsal: úte 03. zář 2013 15:46:55
od xsouku04
Ještě bych rád shrnul, že tato "špatné účtovaná délka hovorů" není chyba, ale je to vlastnost analogových pevných linek, které příchozí hovor nezavěsí okamžitě ale s jistým zpožděním.
Za co jsme vraceli peníze je jiný problém, který byl u nás.