Stránka 2 z 11
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 12:27:31
od Pitomec
wolf píše:Jak můžeš psát, že jsi IT (polo)profesionál a máš v GSM min. průměrný přehled? Jako IT profesionál bys měl mít aspoň tušení, co je VoIP, SIP, AIX, co jsou nomadická a geografická čísla. A když nemáš, tak bys měl být schopný to aspoň vygooglit, když to nemůžeš najít na odoriku. Ale pokud jsi na hlavní stránce neviděl text "Vlastní telefonní číslo: geografické z Vašeho kraje; přenosné nomadické číslo" s odkazy na stránky s přesným popisem, tak fakt nevim, co dodat.
Tak naprosto totéž mě napadlo hned, když jsem ten úvodní příspěvek četl!
A obecně samozřejmě platí, že kdo není znalý daný problematiky, tak se může vždy na někoho obrátit. Když si koupím pračku a neumím s ní zacházet, tak taky nejdu spílat výrobci, ale zavolám servisáka, ať mně to ukáže. Stejná situace je i u telefonních hovorů a spoustě jiných věcí...
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 14:34:43
od georgeen
Hooonza píše:Budu černá ovce, ale víte co, mně web odoriku zrovna vyhovuje:-) Právě ta grafika (spolu s celým provozem) ukazuje, kde jsou preference firmy a čemu se firma věnuje: je to technologie VoIP.
Tak černá ovce určitě nebudete, mě ty stránky nejen vyhovují, ale považuju je za absolutně nejlepší, nejpřehlednější a lidsky nejsrozumitelnější informační databázi o VoIP na českém internetu a troufám si napsat, že obsahově podstatně přesahující třeba i samotný specializovaný telefonujeme.cz - tady byl moc dobrý nápad zřidit informační Wiki Odoriku na adrese
www.odorik.cz/w, na kterou zřejmě zakladatel tohoto vlákna nenarazil, prostě takhle luxusně se o svoje uživatele žádný jiný operátor nestará ...
Paradoxní na tom všem je, že pokud pan poloprogramátor neví, co je to SIP, či VoIP, atd., tak právě na wiki stránkách odoriku je to popsáno nejlépe s přehledným videonávodem, jak to nastavit a rozchodit. Pokud se tohle příchozímu uživateli podaří, snadno skousne i webdesign, který nemají závratný ani ostatní operátoři - btw: viděli jste "grafickou úpravu" přihlášení do Mikrotechu?
U VoIP operátora očekáváme spíš kvalitu služby, kapacitní rezervu a pohodlné volání, dobrou podporu za rozumnou cenu. Grafická stránka věci není až tak podstatná.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 16:43:22
od mi-ko
Nechápu, jak může někdo tak neznalého pana POLOPROGRAMÁTORA, vůbec zaměstnávat, pokud nezná a neumí si ani vyhledat, tak základní pojmy, jako je VoIp, SIP, Geo a Nomad číslo, ceny hovorů atd. Rozhodně by se měl programátor a IT znalec (i polo), orientovat i v daleko složitějšim prostředí, než jsou stránky ODORIK.cz. Jsem jen uživatel a s ničím na stránkách Odoriku, nebo používání celého www rozhraní a služeb, nemám problém. Jen tak dál ODORIK!!!
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 17:20:07
od JPT
georgeen píše:[tady byl moc dobrý nápad zřidit informační Wiki Odoriku na adrese
http://www.odorik.cz/w, na kterou zřejmě zakladatel tohoto vlákna nenarazil, prostě takhle luxusně se o svoje uživatele žádný jiný operátor nestará ...
Jo na to Wiky jsem zapoměl. Tu bych taky dal nahoru do menu.
A jinak je tu samozřejmě hodně informací a návodů a to je super, to jsem zapoměl vyzdvihnout. Jen jsem reagoval na to, že to ten naník v prvním příspěvku nemohl (lehce) najít a že by to mohlo být trošku líp uspořádané od první stránky, aby se nově příchozí zorientovali hned. Ale vlastně je tu všecko a dá se to najít.
A vpodstatě asi mají ostatní i pravdu, že "pan poloprogramátor" jak ho tu nazvali, by si to měl najít a taky jsem se divil, že toho hodně nezná. Já programátor nejsem a pojem VoIP znám už dlouho. Jen nejsem zvyklý se někomu vysmívat nebo ho shazovat, tak místo toho abych se do něj obul, tak jsem naspal co by mohl Odorik zlepšit.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 17:42:21
od JPT
Jo a i mě napdalo, že bych to ukázal jak bych si to představoval tu změnu té hlavní stránky, ale vlastně tu nemám žádný pořádný editor obrázků nebo html (protože jsem dlouho neměl potřebu nic upravovat) a ani nevím, jestli by o to Odorik stál a chtěl by to trošku upravit, tak to zbytečně nebudu instalovat a zkoušet.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 18:18:17
od xsouku04
Děkujeme za zpětnou vazbu.
Příspěvky si čteme a přemýšlíme o nich. Tedy není to tak, že je ignorujeme, ale je to spousta podnětů, které je třeba dobře promyslet, proto se k tomu zatím nevyjadřujeme.
Určitě je možné spoustu věcí změnit k lepšímu. Nicméně co přesně a jakým způsobem není úplně jednoduché a jednoznačné.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 18:45:34
od JPT
Hlavně asi nedělat nějakou (možná zbytečnou) mega změnu. Design stránek a jednotlivé podstránky jsou podle mě vpohodě i grafika a nevypadá to jak z nějaké trapné šablony. Jen asi trošku uspořádat tu hlavní stránku.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 19:11:06
od o-k
Dobry vecer
Ono je to dost tezke udelat web k prehlednosti kazdemu ale uz je mnohem obtiznejsi zkloubit funkcionalitu s prehlednosti apod.
Mj weby vsech nasich tri mobile opu jsou totalni tragedie co se tyce prehlednosti a pouzitelnosti. Jejich samoobsluha nebo jak tomu rikaji funguje tak, ze si zadate pozadavek napr k zmene tarifu a fyzicky operator az ma cas tak vam tento pozadavek zada do systemu tim zpusobem, ze otoci hlavu k druhemu monitoru kde naklape vase cislo a v systemu zada zmenu.
Taky bych rekl ze Odorik ma GSM jen tak spis okrajove a je to na zacatku. Zajimave je treba volani z mobilu pres vlastni ustrednu. GSM me nijak nezajima a nevyuzivam mobil takze jsou pro mne tyto sluzby pase.
Odorik je takovy lidovy a je to citit z clanku a navodu. Proste lidi v Odoriku vymslej nejakou vovou funcionalitu a tak ji proste vytvori, pridaji, napisou na wiki nebo forum a pusobi to pro technicky znale velmi dobre. Laik vsak muze byt dosti zmaten mnozstvim odbornych pojmu apod. U Vas ktery se povazuje za polo IT profesinala mne prekvapuje ze nevite co je SIP.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 19:45:19
od alfi
já bych se taky přimlouval za menší revizi/úklid na webu s ohledem na mobilní simkarty. dva příklady:
- v ceníku volání je sice 6 sloupců s cenou, ale ani jedna neplatí pro vlastní simkarty. ukazujte pak někomu, kolik ho bude stát volání třeba na slovensko.. ("tady k tomu číslu si přičti 2 Kč a máš výsledednou cenu.."

)
- ve wiki je spousta článků/návodů, ale většina není odkazovaná z úvodní stránky wiki. občas tak vím, že stránka existuje, ale hledat ji musím přes google (každá wiki má obvykle výpis všech stránek, kategorií apod., netuším, proč zrovna tady chybí)
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Napsal: stř 05. úno 2014 20:30:46
od wolf
MaxVS píše:Pokud Odorik neudělá takové změny, aby přítáhl GSM lamy (třeba proto, že je nechce), tak navždy zůstane Voip operátorem s hrstkou technických uživatelů. A může se stát, že ho časem jiní OP převálcují skrze GSM, ať už finančně, nebo počtem uživatelů. Znáte to přísloví - Kdo chvíli stál....
Tak ono bude stačit, když se najde dostatek těch zkušených, kteří to prostě ostatním doporučí. Manželka a tchyně to používají, manželka s odorikem volá i místní hovory v CH, protože ceny z ČR do CH přes odorika jsou pořád levnější než volání z mobilu. Ale sami by to nenašli. Akorát tchyně a její děti mají od její sestry ještě nějakej firemní paušál od T-Mobile, takže mají měsíční poplatek 1kč a hovory mezi sebou zdarma, takže tam bych asi nic neprosadil.
MaxVS píše:PS: Všimli jste si, že na stránce Ceny volání je dole uvedeno "Volat z mobilu v ČR lze jen zpětným voláním." A teď mi někdo vysvětlete, jestli můžu volat mobil->mobil běžným způsobem za 1,69Kč/min, nebo ne...
Tak ten popisek "volání z mobilního telefonu" platí pro jakoukoliv SIMku - např. já si můžu přes callback objednat volání na CH SIMku.
Ze SIMky odoriku se volá buď přímo za 1,69kč/min (mobil a pevná) nebo 0,59kč/min do odorika. Můžeš si ale objednat i callback na odorik SIMku, tam by to mělo být 0,59kč/min z odorika na tvůj mobil s odorik SIMkou + cena za volání na cílové číslo (tedy 0,39 nebo 0,59 na pevnou nebo 0,59 na mobil) - počítám to dobře, že by to pak vycházelo na 1,18kč/min za callback na odorik SIMku???