Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
MaxVS
Příspěvky: 13
Registrován: sob 01. úno 2014 20:41:59

Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od MaxVS »

Rád bych se s uživateli a majiteli podělil o svou první zkušenost s Odorikem, třeba to povede k nějakým pozitivním změnám…

Přechod k nějakému virtuálovi plánuji už nějakou dobu, neb můj stávající operátor „zaspal“ vývoj a jeho nabídka se stala nevýhodnou (paušál 69Kč za nic, účtování 60+1, předražený NET). Začal jsem tedy hledat nějakého jiného a v nějakém fóru jsem narazil na pěkný přehled:

Mé požadavky byly nízký, nebo žádný paušál (moc neprovolám), tarifikace 1+1, možnost volat přes Wi-Fi a internet vhodný pro občasné krátké používání. Jako vítěz mi z přehledu vylezl právě Odorik, tak si říkám, mrknu na jeho stránky, jak to funguje. Pálku 300 Kč za portaci čísla jsem ochoten akceptovat, za 2-3 měsíce bych ji měl mít zpátky. Ještě podotknu, že jsem IT (polo)profesionál a v GSM komunikacích je můj přehled minimálně průměrný.

Takže: První dojem z úvodní stránky pozitivní, přehledná. Nikde ale nevidím, zda-li je možné běžné volání GSM mobil -> GSM mobil se svým původním číslem, tedy zda-li je Odorik skutečně GSM virtál, nebo jenom Voip. Na chvíli o tom dokonce pochybuji, vidím jen „levné volání z netu“, nějaké „geografické nebo nomadické“ číslo (to vůbec nevím o co jde), Voip volání, zpětné volání, volání z budky (!). No nevadí, začínám číst celou stránku od začátku, vidím možnost koupení SIMky a její přiřazení k mobilnímu číslu (K jakému ? Ke svému stávajícímu ? Zatím nevím…)

Dále vidím v okně Levné volání z internetu „Volání z PC“, což mě moc nezajímá (co ta ruština ???) ani volání z IP telefonu nebo adaptéru mě nebere. Zato volání z chytrého mobilu, to mě zajímá… Android… nevím co je to SIP, pouštím si videa, asi to bude fungovat, zatím nemohu vyzkoušet.
Vracím se na úvodní stránku, vybírám „Ceny volání“ a zajímá mě volání „Ze SIMky Odorik v T-mobile“… řádek ČR mobil… 0,59…atd… ale kde je volání na mobil za 1,69 Kč ? Znovu začínám pochybovat, zda-li je to vůbec možné a pokud jo, proč to tu není uvedené ? (že je nutné zadat do dalšího řádku nějaké ČR mobilní číslo zjišťuji až mnohem později)

Jsem mírně zmaten, procházím odkazy v okně „Telefonní čísla“ (proč první 4 odkazy vedou na stejnou stránku ?) Nomadické, ani Geografické čísla mě nezajímají, nevím, co jsou zač… ááá, Portace čísla… ale právě jakéhosi geografického a mluví se tu o pevné lince (?) Číslo od O2 mám, ale mobilní, ne pevné je v tom rozdíl ? Podle poplatků to nebude to, co potřebuji, vracím se…

Zkouším se přihlásit na demo PIN a konečně najít, jak funguje přenesení svého mobilního čísla, vybírám Nová SIM karta a registrace čísla Odorik mobil, pak DEMO MOBILNÍ – Vlastní tel.číslo – Vlastní tel.číslo od jiného op… ale zase se tu mluví jen o Voip operátorovi ??? Co Vlastní tel.číslo ? mobilní číslo: 799794923. Co je to za číslo ? Žádné takové podobné nechci mít a je to vůbec GSM číslo ? Dá se na něj dovolat ? Ani Rozcestník mi neporadí, ztrácím trpělivost s těmahle debilníma stránkama a zavírám je.

Další den, po nutném obnovení mé trpělivosti, zkouším najít odpovědi ve fóru, ale nejsem úspěšný, očekával bych na prvním místě nějaké obecné info o tom, co Odorik je, co umožnuje a za kolik peněz. Výhody a nevýhody, aktualizované porovnání s ostatními operátory, prostě jednoduchý přehled pro obyčejného LAMU.

V nějakém tématu najdu neuvěřitelnou informaci o tom, že nefunguje Roaming a SIMka se v zahraničí nepřihlásí do sítě. To zní jako špatný vtip od operátora, který se zasekl v půlce 20.století ! Trochu to mírní informace, že roaming by měl být funkční v nejbližší době. Ale proč se o nefungujícím roamingu nedozvím na stránkách, to chce Odorik tuto podstatnou informaci tajit ?

Kdybych to měl shrnout, tak pocit po cca 3 hodinách je takový, že chtít používat stránky Odorik je jako chtít používat Linux před 20 lety. Spousta informací, ale neuspořádaná, člověk nenajde to, co chce, a to buď vůbec, nebo až po dlouhém hledání. Ty stránky jsou jako když programátor píše manuál pro dalšího programátora. Kromě úvodních stránek z horního menu vypadají ty hlouběji ve struktuře (pokud vůbec lze mluvit o logické struktuře) jako by byly psány před 10 lety. Že to jde jasně a přehledně ukazuje třeba Fayn.

Nedovedu si představit, jak by se podstatné informace (aniž by byl zahlcen těmi, které nepotřebuje) dozvěděl běžný, netechnický a nepočítačový uživatel. Ale takoví zákazníci zřejmě nejsou cílovou skupinou Odorika…

Co se mě týká, počkám, jak dopadne roaming a zda-li mi někdo napíše návod / dá odkaz na návod, jak přejít k Odorikovi se svým stávajícím mobilním číslem.

Dodatek: Poté, co jsem se rozhodl mé trápení popsat ve fóru, jsem se do něj zaregistroval. Přišel mi email, že můj účet je neaktivní a že ho musí admin aktivovat. Je to sice neobvyklé, ale budiž, do zítřka, či do pondělí vydržím (je sobota večer). V pondělí dopoledne netrpělivě očekávám, že mi každou chvíli přijde potvrzení aktivace emailu, ale stále nic. To má admin dovolenou ? V úterý chci admina upozornit, že můj účet dosud nebyl aktivován a hledám na něj nějaký kontakt ve FAQ, ale nenacházím, mluví se tu o tom, že ho mám kontaktovat, ale už se nepíše jak ! Mám chuť poslat celého Odorika do prd… ! Ještě mě napadá požádat o vyřešení problému na úvodní stránce přes Kontakt, tak tam píšu.
A vida, po cca 2 hodinách mi přišel email, že můj účet byl aktivován. Konečně !

M.Krchňák, Vsetín
Kabek
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od Kabek »

No, co dodat?!

Mělo by to být jistým varováním a současně podnětem k zamyšlení pro lidi od Odorik, neboť "profesní slepota", či jak to nazvat, se zde projevuje, ale znalí stránek už to také nevidí... Věřím tomu, že takových je více, a je to škoda!!! Je to ke škodě značky Odorik, ke škodě firmy jako takové a v konečném důsledku i ke škodě všech uživatelů, protože není nad spokojené/nespokojené uživatele, kteří své zkušenosti šíří dál...

Věřím, že dotyčný autor příspěvku časem ocení jiné dobré, možná skvělé, služby - funkce Odorik, které jiní nenabízejí nebo je mají podstatně dražší.
lifdo69
Příspěvky: 157
Registrován: úte 28. kvě 2013 11:55:12
Bydliště: Jižní Morava

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od lifdo69 »

Je fakt že tu chybí vyložene nejaký obecný přehled na jednom místě co a jak, všechno je tak nejak rozházené, já osobně s tím problem nemám, protože vím co kde a jak.. ale kdo neví, moh by mět jak vidno z textu výše problem neco najít. Taky se přikláním k nejakému obecnému přehledu co a jak, a v tom přehledu by mělo byt taky popsané proč se sim nepřihlásí v zahraničí, aby si každý přečetl a hned to neodsoudil. Je jasný že asi máte hodně práce, ale toto by bylo super a přínosem pro všechny stavající i nově příchozí.
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od mobilemanic »

No, je to tak, nějaké problémy tu jsou, ale není to tak hrozné:
1) Běžný uživatel zřejmě momentálně opravdu není cílovka, ten by si bez nonstop kontaktu s infolinkou nejspíš SIMku nezařídil. Dalo by se to řešit, ale musel by se přepracovat web i "samoobsluha".
2) Ten nedostatek informací o mobilech bude způsoben tím, že Odorik byl vždy primárně VoIP operátor a ty SIMky jsou tam nově jen jako takový přílepek, nejsou tak nějak do toho webu plně integrované.
3) Je na tom vidět, že to dělají hlavně "ajťáci" bez dohledu UI designéra a web designéra, nicméně mě to zas tak nevadí. Pro pokročilejší uživatele se jedná jednoznačně o to nejlepší, co je na trhu.

Záleží na tom, kam Odorik cílí. SIMky totiž také můžete brát jako že je Odorik uvažuje jako rozšíření původních služeb VoIP operátora a že netouží po nějakém super-mega množství uživatelů. Pro většinu ostatních virtuálů jsou primární business právě SIMky, pro Odorik jsou to z mého pohledu stále hlavně VoIP služby.

Jistě mě někdo z Odoriku doplní, jestli se v něčem pletu.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od JPT »

Kabek píše: Mělo by to být jistým varováním a současně podnětem k zamyšlení pro lidi od Odorik, neboť "profesní slepota", či jak to nazvat, se zde projevuje, ale znalí stránek už to také nevidí... Věřím tomu, že takových je více, a je to škoda!!! Je to ke škodě značky Odorik, ke škodě firmy jako takové a v konečném důsledku i ke škodě všech uživatelů, protože není nad spokojené/nespokojené uživatele, kteří své zkušenosti šíří dál...
Jojo. Sice se mi víc líbí stránky Odorik než Fayn, ale o tom to nějak líp uspořádat pro nově příchozí jsem už psal. Nechci, aby to vypadalo, že dělám chytrého, ale občas si myslím, že mám nějaký dobrý nápad a vidím to z pohledu zákazníka...
MaxVS píše: Takže: První dojem z úvodní stránky pozitivní, přehledná. Nikde ale nevidím, zda-li je možné běžné volání GSM mobil -> GSM mobil se svým původním číslem, tedy zda-li je Odorik skutečně GSM virtál, nebo jenom Voip. Na chvíli o tom dokonce pochybuji...
Jinak proč je to tak jak to je, je asi proto, že Odorik byl (a je) hlavně VoIP operátor a GSM začal až nedávno, tak do stránek VoIP narouboval "jen tak narychlo" GSM informace.
mobilemanic píše: 1) Běžný uživatel zřejmě momentálně opravdu není cílovka, ten by si bez nonstop kontaktu s infolinkou nejspíš SIMku nezařídil.
Pokud by se ale Odoriku podařilo k sobě dostat běžného uživatele ne prostřednictvím reklamy, ale prostřednictvím už u něj službyvyuživších spokojených uživatelů, tak by to šlo určitě i bez výraznějšího využití infoilinky.
Uživatelský avatar
srsen
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 11. říj 2012 16:15:59

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od srsen »

Přesně tak. Hlavní stránka = rozcestník, kde každej mrkne a musí hhned jasně vidět co odorik nabízí. To co si vybere potom rozklikne a zjistí další info. Takhle je na první stránce plno kravin který se tam asi nabalily postupným vývojem a který primárně nezajímají nikoho a plno zbytečných detailů. Třeba koho zajímá nějaký volání z budky nebo všechny ty platby, házet na podstránky. Nebo detaily o tom jak volat třeba z PC? Chci volat z PC, kliknu si. Zacházet do podrobností, to nemá na hlavní stránce co dělat. Ale abych jen nekecal, navrhuju následující rozdělení (okna):

Mobilní služby (GSM,SIM karty)
- základní info který zajímá každýho: prvně nutný koupit simku (podmínka, kde?) a potom se dá koupit nový číslo nebo přenést starý
- základní ceník volání se simek + data

VoIP služby (pevná linka přes net)
- že je to náhrada O2 pevné linky (odkaz na eshop s přístrojema)
- bez paušálu, 1+1, ...
- volání z PC, mobilu, ...
- že se dá koupit nový číslo nebo přenést číslo od někoho jinýho (odkazy)

Volání do zahraničí
- jak se dá volat, blok s nějakýma pár cenama na ukázku
- jedete do zahraničí? - jak volat ze zahraničí - odkaz na stránku s možnostma

Do dalšího okna stručně vypsat výhody, který má "univerzální účet" (ve srovnání s ostatníma) - všechno na jeden kredit, plno čísel pod jedním účtem atd.

Potom ještě nějaký okno "speciální služby" nebo "Pro firmy" kde budou odkazy třeba na zelený linky, speciální věci pro firmy, třeba že se dá nasatvit sip trunk zadarmo atd.

Kontakty dolu aspoň ikonama - inforlinka, FB, TW, třeba javascriptem skrývací formulář na rychlou otázku nebo přímou komunikaci přes nějakej chat, emailovka, odkaz na hl. stránku wiki, eshop.

V každým okně ikona s tím, čeho se to týká - mobil (simka), voip telefon, zeměkoule, atd. aby se uživatel mohl vizuálně orientova.t Hotovo, dvacet. Asi by se mohlo úplně zrušit i to hlavní menu, když tam bude všechno důležitý, na ty podstránky se proklikne nějakým tlačítkem "více". Každěj si najde co potřebuje, rozklikne to, na speciální stránce najde už komplet info. Taky by se asi tímhle zjednodušením předešlo zbytečným dotazům typu kde je to a to a předpokládám složitýmu vysvětlování kde to v té nelogické struktuře najít. A ty okna by mohly být plovoucí - na širokým monitou vedle sebe, na úzkým nebo na mobilu nabídka pod sebou. Pevně široká stránka je na široký monitory blbost, zbytečně se pak roluje dolů.

Sakra, takovej elaborát a teď mě napadlo jestli tam ta hromada keců není kvůli googlu a SEO. No ale třeba to půjde nějak skloubit.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od JPT »

První stránka by měla být podle mě taková uvítací pro nově příchozí a říkat co to je za web (Firma nabízející to a to).

Menu bych tam určitě nechal a do něj přidal položku:
- "O firmě" a tam bych se vychválil (jak už jsem psal v jiném vláknu (Třeba Fayn jsem neznal a říkal jsem si co je to za firmu a pak jsem se u nich na webu dočetl, že funguje už dlouho a má dost zákazníků, tak to pak kladně na člověka zapůsobí. O Odoriku se tu nikde nepíše a kolik má zákazníků VoIP jsem se dozvěděl až z nějakého článku.))
- "Fórum" (ať to člověk nemusí hledat).

Taky bych tam nechal základní ceník VoIP a GSM. Ten malý informační VoIP ceník je ideální. K tomu bych u GSM nechal jen cena za volání a SMS.
Možná předtim, když tam bylo jen VoIP tak to bylo dobré, ale pak jak tam přibylo GSM, tak to jen tak vybafne "Ceník mobilních služeb" a to je takové divné a nesedí to tam. Možná by to chtělo pod nebo nad "Levné volání z internetu" dát "Levné volání z mobilu" + ty výhody a pak jen odkaz na ceník.

Jinak grafika se mi líbí. Je taková jednoduchá decentní. Žádný uřvaný alza nebo jiné šílenosti :-) A vcelku i stránky jsou vpohodě. Já bych našel asi všechno vpohodě, akorát asi u toho GSM by to chtělo dát všechno nějak dohromady, aby když dojde nový zákazník, tak by ho to jednoduše směrovalo kam by potřeboval. To je asi vlastně jen na ceník a podmínky přechodu a podmínky využívání služeb asi třeba i výhody oproti konkurenci. Možná tu ty všechny věci jsou, ale musí je člověk hledat. Odorik by to ale měl všechno zákazníkovi naservírovat na zlatém podnose :-)

Ale je to asi všechno jen teď u toho GSM - to jsem nějak moc neprocházel, protože se mi nelíbí ten poplatek za SIM, ale u VoIP myslím, že když jsem sem poprvní přišel, tak mi to připadalo přehledné a dalo se vpohodě všechno najít.
wolf
Příspěvky: 2
Registrován: stř 05. úno 2014 7:37:10

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od wolf »

Ahoj,

předem chci upozornit, že nejsem součást odorik.cz, mám u nich jeden účet s více linkama a používám odorik na volání na mobil a pevnou v ČR z mobilu v ČR a z pevné/mobilu v zahraničí (pomocí SMS objednání se zpětným zavoláním). A vyjadřuju pouze svůj osobní názor.

Jsem sice Linux-Admin, ale v GSM a VoIP jsem jenom uživatel. Vím sice o Asterisku, ale nikdy jsem to nekonfiguroval a nevím, co s tím jde všechno dělat (ale podle služeb nabízených odorikem je toho fakt hodně).

A proč odpovídám na tenhle tvůj zápisek? Protože nemám rád, když někdo nadává na něco, o čem vůbec nic neví a ani si o tom nic nezjistí.
MaxVS píše:Ještě podotknu, že jsem IT (polo)profesionál a v GSM komunikacích je můj přehled minimálně průměrný.
...
nějaké „geografické nebo nomadické“ číslo (to vůbec nevím o co jde), Voip volání, zpětné volání, volání z budky (!).
...
nevím co je to SIP
...
Nomadické, ani Geografické čísla mě nezajímají, nevím, co jsou zač…
Jak můžeš psát, že jsi IT (polo)profesionál a máš v GSM min. průměrný přehled? Jako IT profesionál bys měl mít aspoň tušení, co je VoIP, SIP, AIX, co jsou nomadická a geografická čísla. A když nemáš, tak bys měl být schopný to aspoň vygooglit, když to nemůžeš najít na odoriku. Ale pokud jsi na hlavní stránce neviděl text "Vlastní telefonní číslo: geografické z Vašeho kraje; přenosné nomadické číslo" s odkazy na stránky s přesným popisem, tak fakt nevim, co dodat.
MaxVS píše: Nikde ale nevidím, zda-li je možné běžné volání GSM mobil -> GSM mobil se svým původním číslem, tedy zda-li je Odorik skutečně GSM virtál, nebo jenom Voip
Hned na první stránce http://www.odorik.cz nevidíš "Ceny mobilních služeb" a položky "sít odorik" a "ČR mobilní a pevná"? Pokud jsi nepochopil, že "ceny mobilních služeb" znamená "volání z GSM mobil", a pod pojmem "ČR mobilní a pevná", že znamená "volání na ČR GSM a ČR pevnou linku", tak je to hodně špatné. A když máš SIM kartu, tak máš GSM. Přenos tvého původního čísla je věc jiná. Přenos čísla do odoriku je popsán v obchodě u SIM karty a na fóru.
MaxVS píše: Dále vidím v okně Levné volání z internetu „Volání z PC“, což mě moc nezajímá (co ta ruština ???) ani volání z IP telefonu nebo adaptéru mě nebere.
No, to by ale mělo:-) S odorikem jde dělat spousta věcí.
MaxVS píše: Kromě úvodních stránek z horního menu vypadají ty hlouběji ve struktuře (pokud vůbec lze mluvit o logické struktuře) jako by byly psány před 10 lety. Že to jde jasně a přehledně ukazuje třeba Fayn.
Tak odorik se zřejmě soustředí na pravdivé informace. Mimochodem, mám dojem, že odorik už tu opravdu dost let existuje. Já ho objevil před pár lety, tehdy jako volejlevne.cz, měl jsem testovací účet a poté, co chcípnuly naše skype telefony jsme koupili Siemens VoIP a jedem přes SIP a voláme levně i na pevnou a mobil.

Navíc, zdá se mi, že odorik nabízí víc funkcí, takže je také někde musí popsat. Fayn nabízí volání v šesti tarifech a GSM. Fajn, a dál? Odorik nabízí opravdu velké množství funkcí.

Odorik mi dost připomíná Linux - kdo má zájem, ten si informace najde a zjistí. Kdo zájem nemá, tak skuhrá, že hned všechno nevidí na hlavní stránce. Bohudík, pro někoho ale bohužel, má odorik spoustu možností, takže není možné to všechno vypsat na jednu stránku, ale ty nejdůležitější informace určitě na první stránce zájemce najde.

Naopak, např. já jsem teď kouknul na fayn.cz a vidím:
Chcete... bezkonkurenční ceny volání?
na mobily od 0,49 a na pevnou od 0,36 Kč včetně DPH
Skvělá přehledná informace, chci vědět víc, ale přitom žádnej takovej tarif tam nemůžu najít. Přitom na odoriku jasne vidim - volání z internetu - pevná špička 0,59kč/m, mimo špičku 0,39kč/m; mobil 0,59kč/m - a tak to i je. Z mobilu pak vidim hned na úvodní stránce - do odorik za 0,59kč/m; ČR mobil a pevná za 1,69kč/m a další ceny.
MaxVS píše: Nedovedu si představit, jak by se podstatné informace (aniž by byl zahlcen těmi, které nepotřebuje) dozvěděl běžný, netechnický a nepočítačový uživatel. Ale takoví zákazníci zřejmě nejsou cílovou skupinou Odorika…
No, mě ty stránky připadají přehledné dost. Ale člověk musí holt číst texty s popisem, ne pouze koukat na lákavé nic neříkající fráze. Chce to jen hledat. Kdo chce, informace si najde. Odorik neprodává jenom telefonní hovory přes VoIP, ale k VoIPu dodává další služby (různé způsoby spojování hovorů, přesměrování hovorů, konference, záznamník, paralelní vyzvánení se zpožděním...). Ano, pokud chce někdo pouze volat, tak ho tyhle informace nezajímají. Tak je nemusí číst. Jak volat s odorikem je ale vidět na hlavní stránce hned. A když chce "běžný, netechnický a nepočítačový uživatel" pouze volat, na první stránce jsou odkazy, co si má takový uživatel koupit a jak volat.

Zdravim.

Wolf.
Hooonza
Příspěvky: 259
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od Hooonza »

Budu černá ovce, ale víte co, mně web odoriku zrovna vyhovuje:-) Právě ta grafika (spolu s celým provozem) ukazuje, kde jsou preference firmy a čemu se firma věnuje: je to technologie VoIP.
Bohužel je pravda, že přehlednost je to, co může upoutat anebo odradit potenciální nové zákazníky.
Docela se mi líbí cesta, kterou jde AVM se svými modemy - vynikající schopná zařízení na telefonování, hromada funkcí, uživatelské rozhraní však je jednoduché a přístupné, pokročilé funkce nejsou všechny běžně ani dostupné, zájemce se k nim však dostane, pokud potřebuje.
MaxVS
Příspěvky: 13
Registrován: sob 01. úno 2014 20:41:59

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Příspěvek od MaxVS »

Děkuji všem za "podporu". Už jsem i na chvíli uvažoval, že je chyba ve mě, když se nedokáži zorientovat a najít co chci. Kopii své "zkušenosti" jsem včera zaslal i jednateli Ing. Soukupovi, tak doufám, že v tuto chvíli probíhá ve vedení intenzivní diskuze "co s tím" :)

Jestliže nejsou GSM služby Odorika dotovány z jiných příjmů, pak se jedná o jednu z nejlepších (ne-li úplně nejlepší) nabídek Virtálů co se týká ceny volání. Jenže tento obchodní potenciál je (zejména) díky stránkám nevyužitý. S předělanými stránkami do user-friendly podoby a trochou reklamy na správném místě by se Odorik mohl stát jedním z největších alternativních Virtuálů - pokud by dokázal využít komunitu technicky zdatných uživatelů, které má a na kterou je zaměřen. Tito uživatelé by mohli přitáhnout do GSM své známé, takže efekt "sněhová koule". Jenže to by přechod musel být snadný i pro LAMy, a pokud možno bez těch tří stovek, to fakt působí odpudivě a lama si nespočítá, že při účtování 60+něco u konkurence nakonec zaplatí mnohem víc

Pokud Odorik neudělá takové změny, aby přítáhl GSM lamy (třeba proto, že je nechce), tak navždy zůstane Voip operátorem s hrstkou technických uživatelů. A může se stát, že ho časem jiní OP převálcují skrze GSM, ať už finančně, nebo počtem uživatelů. Znáte to přísloví - Kdo chvíli stál....

Jinak souhlasím s příspěvkem od srsen

PS: Všimli jste si, že na stránce Ceny volání je dole uvedeno "Volat z mobilu v ČR lze jen zpětným voláním." A teď mi někdo vysvětlete, jestli můžu volat mobil->mobil běžným způsobem za 1,69Kč/min, nebo ne...
Naposledy upravil(a) MaxVS dne stř 05. úno 2014 13:33:03, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět