Stránka 2 z 4
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: sob 22. říj 2011 14:31:54
od Robert Nagy
"Pokud budete mít nastaveno paralelní vyzvánění na více jak 2 linky, nebudou se v tom případě ukládat zmeškané hovory na telefonu."
Nápad je to možná pro někoho užitečný, ale pokud to bude jako pevné nastavení, bez možnosti vypnutí, tak třeba pro mne je to *zásadně* špatně. Když mne někdo volá na VOIP číslo, tak chci, aby záznamy o ev. zmeškaných hovorech byly na VOIP telefonu, v jednom místě - a zdá se mi to i logické. Vzpomínat či dohledávat, kde mi to vlastně zvonilo, je děs.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: sob 22. říj 2011 20:36:24
od GeBu
Mě by se podmíněné přesměrování (třeba pro konkrétní čísla) také líbilo, protože by částečně nahradilo mobilní CLI např. volání z pevné nech vyzvánět, volání z mobilu přesměruj na mobil bez vyzvánění pevné.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: sob 22. říj 2011 23:40:46
od xsouku04
phoenix000 píše:podmíněné přesměrování bych uvítal a určitě bych nebyl sám. V současné době lze zvolit pouze souběžné vyzvánění ale to je dosti nepraktické. Podmíněné přesměrování by se pak hodilo nejen pokud by byla linka nedostupna ale i třeba pokud by telefon do určité doby někdo nezvednul.
Podmíněné hlášení volných minut také nebude naškodu

Zvonit jinde, pokud by telefon nikdo nezdvihl už zde máme několik měsíců. Přestože se zdá, že podmíněné přesměrování je velmi potřeba, obvykle lze paralelním vyzváněním, popřípadě zpožděným paralelním vyzváněním nahradit velmi dobře.
Podmíněné přesměrování asi nelze nahradit, pokud budete chtít jinou hlášku v hlasovém menu nebo u chystaném záznamníku mimo otvírací hodiny.
26. 7. 2011 - Nově nyní nabízíme
zpožděné paralelní vyzvánění. Stačí paralelní vyzvánění nastavit na číslo ve tvaru *083YYXXXXXXXXXXXX kde YY je počet vteřin o které se má vytáčení hovoru zdržet a XXXXXXXXX je běžné tel. číslo v národním, mezinárodním tvaru, nebo též číslo v síti včetně hvězdičky.
Příklad *08305539085858 vytočí číslo 539085858 s pětivteřinovým zpožděním. K čemu je to dobré? Můžete si nastavit vyzvánění na Váš mobil třeba s desetivteřinovým zpožděním oproti vyzvánění na VoIP. Nebo pokud linku nezdvihá jeden zaměstnanec, může za chvíli zvonit jeho kolegovi.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: sob 22. říj 2011 23:43:02
od xsouku04
GeBu píše:Mě by se podmíněné přesměrování (třeba pro konkrétní čísla) také líbilo, protože by částečně nahradilo mobilní CLI např. volání z pevné nech vyzvánět, volání z mobilu přesměruj na mobil bez vyzvánění pevné.
Asi to moc nechápu. Jaké tohle má praktické použití?
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: sob 22. říj 2011 23:54:00
od xsouku04
Robert Nagy píše:"Pokud budete mít nastaveno paralelní vyzvánění na více jak 2 linky, nebudou se v tom případě ukládat zmeškané hovory na telefonu."
Nápad je to možná pro někoho užitečný, ale pokud to bude jako pevné nastavení, bez možnosti vypnutí, tak třeba pro mne je to *zásadně* špatně. Když mne někdo volá na VOIP číslo, tak chci, aby záznamy o ev. zmeškaných hovorech byly na VOIP telefonu, v jednom místě - a zdá se mi to i logické. Vzpomínat či dohledávat, kde mi to vlastně zvonilo, je děs.
Nevím jestli si úplně rozumíme. Dejme tomu, že jste firma s deseti zaměstnanci a máte nějakou informační linku. Třeba geografické číslo nebo osmistovku. Pokud volá zákazník, vyzvání to zároveň pěti lidem paralelně. Zdvihne to ten, který má zrovna čas bavit se ze zákazníkem. Poté je ale velmi nežádoucí, aby ostatní čtyři měli na displeji VoIP telefonu zmeškaný hovor, když hovor byl úspěšně vyřízen.
Přesně tohle by měl být ten případ, kdy se na telefonech neobjeví zmeškaný hovor, protože telefony dostanou zvláštní variantu SIP hlavičky o ukončení zvonění - hovor zdvihnut jinde. Předpokládám, že tohle chování asi nikomu vadit nebude, pokud přecejen mohli bychom jej udělat nastavitelné.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: ned 23. říj 2011 13:53:05
od GeBu
No asi takto:
* Volání z pevné používají Ti, kteří ví, že se jedná o pevnou linku (většina mých přátel má pevnou jako VoIP) a volají v době, kdy předpokládají, že jsme doma. Navíc znají moje mobilní číslo a pokud mne potřebují hned, tak mi volají na něj. Když někomu volám na pevnou linku, tak většinou nevidí moje číslo a nevolá zpátky.
* Když někomu volám pomocí callbacku na mobil, tak moje číslo vidí (nepřijatý hovor) a má tendenci volat zpět a většinou to pak zvedne manželka doma. Jeden člověk mi dokonce na pevnou po hovoru poslal důležitou informaci jako SMS viz ještě:
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 1bc06#p746
Ale chápu, že je to dost specifické a netrvám na tom.
V průběhu psaní mne napadlo lepší řešení: pro callback používat jiné číslo než, které mám zaregistrované doma ve VoIP zařízení a které tudíž nikdo nikde nezvedne. Svůj nápad beru zpět.
xsouku04 píše:Asi to moc nechápu. Jaké tohle má praktické použití?
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: ned 23. říj 2011 16:56:43
od Robert Nagy
[quote="xsouku04"][quote="Robert Nagy"]"Pokud budete mít nastaveno paralelní vyzvánění na více jak 2 linky, nebudou se v tom případě ukládat zmeškané hovory na telefonu."
Nápad je to možná pro někoho užitečný, ale pokud to bude jako pevné nastavení, bez možnosti vypnutí, tak třeba pro mne je to *zásadně* špatně. Když mne někdo volá na VOIP číslo, tak chci, aby záznamy o ev. zmeškaných hovorech byly na VOIP telefonu, v jednom místě - a zdá se mi to i logické. Vzpomínat či dohledávat, kde mi to vlastně zvonilo, je děs.[/quote]
Nevím jestli si úplně rozumíme. Dejme tomu, že jste firma s deseti zaměstnanci a máte nějakou informační linku. Třeba geografické číslo nebo osmistovku. Pokud volá zákazník, vyzvání to zároveň pěti lidem paralelně. Zdvihne to ten, který má zrovna čas bavit se ze zákazníkem. Poté je ale velmi nežádoucí, aby ostatní čtyři měli na displeji VoIP telefonu zmeškaný hovor, když hovor byl úspěšně vyřízen.
Přesně tohle by měl být ten případ, kdy se na telefonech neobjeví zmeškaný hovor, protože telefony dostanou zvláštní variantu SIP hlavičky o ukončení zvonění - hovor zdvihnut jinde. Předpokládám, že tohle chování asi nikomu vadit nebude, pokud přecejen mohli bychom jej udělat nastavitelné.[/quote]
Máte pravdu, nerozuměli jsme si. To, co popisujete, je naprosto v pořádku a zcela žádoucí. Já měl na mysli situaci, kdy mi někdo volá na VOIP číslo, vyzvání mi to paralelně i na mobilu a na jiné pevné lince a ani na jednom z čísel to nezvednu. Pak chci, aby mi na SIP telefonu zůstalo oznámení o zmeškaném hovoru - a právě tam. (Spíš ho potlačím na těch jiných číslech, abych volajícho nemátl tím, že mu budu volat z jiné linky než z té, kterou on vytáčel.)
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: ned 23. říj 2011 18:18:36
od Petr X
Ahoj (Dobrý den)
Chtěl bych se zeptat na směrování když volám na zdarma číslo 800 012 345 nebo 800 155 155 tak jestli by bylo možné si třeba na webu v tabulce nastavit z čísla např. 641642643 volat na např tři zadaná čísla
kod Voláno z Voláno na Směrováno na poznámka stav změnit stav editovat smazat
1 641642643 800012345 641642645 text1 aktivní aktiv/deaktiv
2 641642643 800012345 602354524 text2 aktivni aktiv/deaktiv
3 641642643 800012345 732456585 text3 aktivni aktiv/deaktiv
Ted když mám nastavené toto tak když volám z telefonu 641642643 na číslo 800012345 tak zvoní všechny tři čísla (641642645, 602354524, 732456585 )
A můj návrh by byl takový že když budu volat z telefonu 641642643 na číslo 800012345 tak bych za číslo udělal třeba # a napsal tam kod (z tabulky) a vytáčelo by se jen jedno číslo třeba takto 800012345#2
Volal bych z telefonu 641642643 na číslo 800012345#2 a vyzvánělo by to pouze na čísle 602354524 a nikde jinde .
Šlo by toto udělat ? Děkuji a přeji hezký den.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: ned 23. říj 2011 19:29:52
od xsouku04
Petr X píše:Ahoj (Dobrý den)
Chtěl bych se zeptat na směrování když volám na zdarma číslo 800 012 345 nebo 800 155 155 tak jestli by bylo možné si třeba na webu v tabulce nastavit z čísla např. 641642643 volat na např tři zadaná čísla
kod Voláno z Voláno na Směrováno na poznámka stav změnit stav editovat smazat
1 641642643 800012345 641642645 text1 aktivní aktiv/deaktiv
2 641642643 800012345 602354524 text2 aktivni aktiv/deaktiv
3 641642643 800012345 732456585 text3 aktivni aktiv/deaktiv
Ted když mám nastavené toto tak když volám z telefonu 641642643 na číslo 800012345 tak zvoní všechny tři čísla (641642645, 602354524, 732456585 )
A můj návrh by byl takový že když budu volat z telefonu 641642643 na číslo 800012345 tak bych za číslo udělal třeba # a napsal tam kod (z tabulky) a vytáčelo by se jen jedno číslo třeba takto 800012345#2
Volal bych z telefonu 641642643 na číslo 800012345#2 a vyzvánělo by to pouze na čísle 602354524 a nikde jinde .
Šlo by toto udělat ? Děkuji a přeji hezký den.
Na mobilu vytočit číslo 800012345#2 nejde, 2 by se nepřeneslo. Šlo by ale vytočit 800012345p2#.
Myslím ale že elegantnější řešení je nabídnout více různých čísel 800. Tato služba není moc využívaná a ani není moc výhodná,
protože cena volání na osmistovku není regulovaná, tudíž se nesnižuje.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: ned 23. říj 2011 19:44:30
od Petr X
Výhodná jak pro koho to je fakt :) pokud budu volat na číslo *145454 (v siti odorik) tak nezaplatím jako uživatel nic ale když budu přesměrován na mobil tak platím 1,59 za minutu (z kreditu ) což se mi hodně lidí proto bych bral takové přesměrování a je jedno jaké budu muset mačkat číslo.
Asi by nebylo moc výhodné (pro vás) kdyby jste asi zařídily další 800 stovkové číslo :)
Jinak díky za odpověď a těším se až se něco pořeší.