To je přesný. Z toho je vidět, jak to u nás fungujexsouku04 píše: ...
Posílání SMS zpráv je v EU levnější než v ČR.

To je přesný. Z toho je vidět, jak to u nás fungujexsouku04 píše: ...
Posílání SMS zpráv je v EU levnější než v ČR.
Ano,je to ten Absurdistán,jak zminuju ve vlákne o Vodafone Eurotarifu,z Ceska na Kubu za 30 Kc/min a z Unie tamtméz za 7,47 Kc/min.Co k tomu dodat?Ale pozor,takto nesmyslne to vypadá i v ostjtních zemích EU!forum2008 píše:To je přesný. Z toho je vidět, jak to u nás fungujexsouku04 píše: ...
Posílání SMS zpráv je v EU levnější než v ČR.
xsouku04 píše:To já bych raději doporučil zpětné volání aktivované přes data. Kvalita hovoru bude stabilnější.Kristovec píše:U odchozích hovoru by se tedy pri int.volání dalo dojít na 2,40 Kc minuta,asi.Bezne 1 MB staci na 2 minuty hovoru,tedy 1,70 Kc / min. + 0,59 Kc/min po CR,takze z EU domu tak asi do 2,50 Kc za minutu.
Ve velkoobchodním ceníku jsem si nic takového nevšiml, ale je to možné, musíme to došetřit. Díky za upozornění.Kristovec píše: Ta cena za odchozí SMS/MMS z EU je stejná pro cely svet?OPové mají zprávy mimo EU drazsí.
Pravda ale je, že takových SMS nebude jistě moc.
Od teď moniturujeme i kvalitu hovorů spojených přes zpětné volání.jiri.filip píše: Tohle má být ta "stabilnější kvalita hovoru"?
Nevím, jestli "odteď" znamená od 2.7., nebo jste to aktivovali již včera.xsouku04 píše:Od teď moniturujeme i kvalitu hovorů spojených přes zpětné volání.
Pokud se tedy vyskytne něco podezřelého co se kvality týče, můžete nahlásit id hovorů.
Bohužel včera to ještě zapnuto nebylo. V každém případě jsem rád pokud se podaří něco nahlásit.jiri.filip píše:Nevím, jestli "odteď" znamená od 2.7., nebo jste to aktivovali již včera.xsouku04 píše:Od teď moniturujeme i kvalitu hovorů spojených přes zpětné volání.
Pokud se tedy vyskytne něco podezřelého co se kvality týče, můžete nahlásit id hovorů.
Pro případ, že to bylo již včera navečer, Vám posílám číslo dalšího hovoru (90068627 - z NOKIA E52, VF, callback na mobilní číslo v ČR), který měl ke konci podobně "vypečenou kvalitu" hovoru.![]()
Celý hovor měl 40 min. a 18 vteřin. Prvních 38 až 39 minut bylo v pořádku. Poslední cca 1-2 minuty byly ale naprosté utrpení. Protistranu jsem téměř vůbec neslyšel. Opakované průběžné výpadky ve zvuku neumožňovaly vůbec zachytit smysl sdělení protistrany. Hovor jsem tedy raději ukončil.
Napadlo mě, nebylo by to možno vyřešit tak, že pro vnitrostátní hovory by byla GTS a pro roamingové hovory některý z mezinárodních partnerů, který by nabídl zajímavé ceny? Volání u turistických karet je kolem 6 Kč / min u odchozího volání a příchozí volání je zdarma a třeba by Odorik v kombinaci se zahraničním partnerem mohl u hovorů mimo EU nabídnout obdobné ceny.xsouku04 píše:Bohužel je to mimo naše možnosti.ddd píše:Jeste tu zonu - 2 nejak poresit
I kdybychom prodávali za stejnou cenu jako nakupujeme, bude to pořád drahé.
Nezbývá než pro zónu 2 a 3 si pořídit buď místní předplacenou simkartu v dané zemi a nebo cestovní simkartu Eurekago s českým číslem.
Ano, datové balíčky pro roaming se chystají. Na tohle léto to ale nestihneme.jumbo píše:Chystají se pro roaming v EU datové balíčky?