xsouku04 píše:To já bych raději doporučil zpětné volání aktivované přes data. Kvalita hovoru bude stabilnější.
Pane Soukupe,
těší mě Vaše neochvějná víra v kvalitu callback hovorů v porovnání s hovory realizovanými napřímo přes Internet.
Chápu také, že callback je pro Vás navíc finančně zajímavější.
Smířil jsem se - ač nerad - s tím, že s hledáním způsobů nastavení parametrů přímého VoIP volání tak, aby se kvalita přiblížila kvalitě volání přes callback, nehodláte ztrácet příliš času (teď v posledních dnech s čestnou výjimkou telefonů s Androidem, což mně jako "nokiákovi" ale bohužel asi nepomůže).
Tohle všechno bych akceptoval. Ovšem jen a pouze v případě, že by kvalita callbacku byla taková, jak ji prezentujete.
Včera odpoledne jsem potřeboval něco domluvit s jedním člověkem. Nakonec to vydalo na 3 hovory (89984595; 89985304; 89992206) na stejné mobilní číslo, po kterých jsem to vzdal a zbytek raději dořešil SMS zprávou.
Všechny hovory byly iniciované z mé strany (NOKIA E52, Vodafone) pomocí Vaší aplikace pro Symbian. Protistrana si opakovaně stěžovala na to, že mě špatně slyší (výpadky hovoru). Já měl naopak pocit, jako by protistrana mluvila do plechového trychtýře.
Tohle má být ta "stabilnější kvalita hovoru"?
