No nevím, právě jsem skončil 8 minut hovor přes smartvoip přímo z naší IP (
user@sip.smartvoip.com), hned vzápětí přes odorik ani ťuk na stejnou adresu, "Hovor se nepodařilo spojit, zkontrolujte prosím správnost volaného čísla". Takže v Betamaxu chyba není a další jediný rozdílný prvek na cestě je ústředna odoriku. Nevím, co je na tom nekonkrétního, dle popisu to má fungovat , ale nefunguje to, volání na IP nebo doménu. Musí být rychlý kontakt zadán ve formě číselné IP nebo stačí písmenná SIP adresa? Ještě nedávno (stará ústředna, myslím, že jste ji nějak měnili) aspoň ten iptel.org fungoval ve jmenném tvaru. Nepodařilo se mi však spojit hovor ani přímo na číselnou IP adresu telefonu vystaveného na internetu, kam se normálně dovolám.
Pokud se týká konkrétních údajů, myslím, že mé číslo u odoriku jsem Vám už posílal, nějaké záznamy o hovorech v účtu mám přístupné. Je fakt, že opakovat volání těm lidem, kteří nevědí, o co jde, zrovna dobré řešení není. Jen by mě zajímalo jestli je nějaký problém u mě (něco v nastavení spojení mezi mnou a odorikem) nebo na cestě mezi ústřednou odoriku a iptel příp. smartvoip nebo jiný betamax, snad by někdo měl nějaký účet u těchto operátorů, na kterém by se to dalo zkusit, sám nenacházím nikde testovací účet např. betamaxu.
Na sip:
hudba@nic.cz se mi daří se také dovolat, na smartvoip ne, na na Sip2Sip.info také ne (Nokia C7-00, FritzBox 7390). Když to zkouším s telefonem Grandstream GXP1400, volání na číselnou IP a Iptel (ne Sip2Sip, ne smartvoip, ne callcentric) funguje, snad to tedy není všechno ztraceno, i když omezení je značné

Používá někdo vůbec volání na SIP adresu? Vždyť to je velká výhoda (i když asi i kámen úrazu) IP telefonie. Na jaké adresy u Odoriku - z českých operátorů to neumožňuje skoro nikdo, ze zahraničních aspoň u mě funguje jen 25% (1 ze 4)?
Rád bych jakkkoliv napomohl zprovozněním, netuším už jak to udělat. Díky.