Tak je to vyřešeno, způsobovalo to SIP ALGles píše:Mám úplně stejný problém:
Grandstream GPX1400 Verze software 1.0.4.13
call id 55212910 hovor jsem ukončil položením sluchátka, přesto testovaná mobilní telefon zvoní dále. Po vypršení timeoutu se volání samovolně zopakovalo call id 55212968. V tuto chvíli již Grandstream měl dávno položené sluchátko.
Hintem bylo, že to stejné dělal i více odzkoušený Odorik.exe, tudíž to že by to bylo tím, že by se GXP1400 choval nějak podivně jsme mohli téměř vyloučit.
Pomohlo nastavit přihlašování na nestandardní port sip.odorik.cz:6688, jiná laternativa je změnit nastavení na webu routeru.
Jedná se CISCO-LINKSYS-WAG160N a podle zmínky zde
http://www.networking-forum.com/viewtop ... 0&p=128256
Kód: Vybrat vše
Firmware Version: 2.00.17
Release Date: February 02, 2010
- Windows 7 logo approved
- New wireless driver 1.3.1.146
- Added SIP ALG button on Administration GUI Web pagePokud by nebylo možné SIP ALG vypnout, nezbývá než používat jiný softwarový klient než Odorik.exe, který port změnit neumí.
Třeba Zoiper, SJPhone, a nevím jaký ještě další.