No to je právě kompromis. Protože pokud to bude umět ledascos, hrozí, že to bude překomplikované pro běžné použití ... Takže vymyslet jak to udělat aby to umělo co nejvíce a přitom se to tvářilo jednoduše dá asi nejvíce práce.arga@seznam.cz píše:IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd....
Plány na následující měsíc
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plány na následující měsíc
Re: Plány na následující měsíc
- Podpora IVR (tedy hlasového menu)
Tak na to se moc těším, můžete k tomu napsat více? Co vše to bude umět?
Tak na to se moc těším, můžete k tomu napsat více? Co vše to bude umět?
Re: Plány na následující měsíc
Rád pomůžu s testováním a vymýšlením, máte-li zájem. (info (a) 1001.cz)xsouku04 píše:No to je právě kompromis. Protože pokud to bude umět ledascos, hrozí, že to bude překomplikované pro běžné použití ... Takže vymyslet jak to udělat aby to umělo co nejvíce a přitom se to tvářilo jednoduše dá asi nejvíce práce.arga@seznam.cz píše:IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd....
Re: Plány na následující měsíc
Bude odorik poskytovat VoIP zařízení ZDARMA ZA CENU PŘEDPLACENÉHO KREDITU TO ZNAMENÁ
ŽE TŘEBA VoIP BRÁNA ZA CENU 1490 Kč A KREDIT 1490 Kč TUDÍŽ ZDARMA?
Jinde to mají ale nechci vkládat konkurenční nabídky zdá se mi to neetické.
ŽE TŘEBA VoIP BRÁNA ZA CENU 1490 Kč A KREDIT 1490 Kč TUDÍŽ ZDARMA?
Jinde to mají ale nechci vkládat konkurenční nabídky zdá se mi to neetické.
xsouku04 píše:No to je právě kompromis. Protože pokud to bude umět ledascos, hrozí, že to bude překomplikované pro běžné použití ... Takže vymyslet jak to udělat aby to umělo co nejvíce a přitom se to tvářilo jednoduše dá asi nejvíce práce.arga@seznam.cz píše:IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd....
Re: Plány na následující měsíc
Jinde to mají leda proto, že pak oškubou klienta na hovorném nebo jinak, což u Odoriku naštěstí nehrozí.
Re: Plány na následující měsíc
xsouku04 píše:Obvykle zveřejňujeme již hotové věci.
Nyní chci udělat výjimku a podělit se o teprve chystaném.
- Podpora faxování
- Podpora IVR (tedy hlasového menu)
- vlastní aplikace pro android na callback
Kdy bude Podpora IVR ?
Děkuji
Naposledy oživil Anonymous v pát 15. bře 2013 10:19:11