
Díky
Dan
Dobry den,danny79 píše:Dobrý den,
nevím jestli jsem svůj dotaz zařadil do správné sekce, ale stává se nám posledních několik dnů, že při volání z nomadického čísla odoriku na geografické taky u odoriku mi můj tel jen vyzvání a na druhé straně při příjmu hovoru nic neslyší. Rodiče mi říkají že jim někdo třeba 3x denně volá a jakmile to vezmou tak nic. Já to ověřil tak že když jsem volal z mobilu, vše bylo slyšet. Poté jsem to zkusil z vestavěného SIP klienta v Samsungu Galaxy S4 a nedovolal se. Jen vyzváněcí tón.
Call ID: 64396674
Děkuji
Dan
Vypadá to, že ona linka blokuje hovory z čísel 91011XXXX . Nemá to žádný logický smysl, protože volání z mobilu je mnohonásobně dražší. Podobně to nejde, když jsem to zkoušel z čísla 91080XXXX od 802.cz .kapetr píše:Dobrý den,
narazil jsem na jiný problém nedovolání se z Odoriku. Dost možná stejný byl/je u Mikrotechu.
Mám nomadické číslo. Volám-li na 800110111, dostanu hlášku, že volaný účastník nepřijímá hovory. CallID=66970393.
Zavolám-li tamtéž z mobilu, normálně se dovolám.
Můžete to prosím prozkoumat ? Děkuji.
Dlouhé dodací lhůty u "základních věcí" mne docela u Mikrotechu také štvou, i když na mne aspoň reagují... Třeba tento týden jsem jim nahlásil nedovolatelnost mobilních čísel EUREKA a Odoriku, to druhé pravda asi až před 18 hodinami, ale většina operátorů nedostupnost směru řeší v řádu desítek minut, maximálně hodin a prostě hovory dočasně posílá třeba jinudy. Ale tady mám prostě pocit, že to klidně "nechají vyhnít". (Přitom s Odorikem mají peering, čili je to jen o domluvě....).kapetr píše:BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat na žádné zelené linky 800 . Reklamoval jsem to, slíbili, že to budou řešit. Nic se X měsíců nedělo a na emaily v této věci už nikdy nereagovali. Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.
Není dobré přímočaře takto odsuzovat. V podobném duchu se chová Odorik, že blokuje volání na Prémiová čísla 90x a blokuje z mobilního Odoriku posílat premiové SMS. Vše záleží jak si to vyjednají operátoři mezi sebou, je pravda, že někteří VOIP blokují volání i na zcela zřejmá čísla která jso dostupná ze sítě všech mobilních operátorů. Inu zřejmě usoudily, že mají s tím vysoké náklady na propojovacích poplatcích.kapetr píše:Děkuji - uvidíme, co zjistíte.
BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat na žádné zelené linky 800 . Reklamoval jsem to, slíbili, že to budou řešit. Nic se X měsíců nedělo a na emaily v této věci už nikdy nereagovali. Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.
Nepochopil jste mě. Já pranýřoval CHOVÁNÍ, kdy Microtech nejdříve projevil o problém / jeho řešení zájem s tím, že se se mi ozve. Neozval a na urgence nereagoval - přímo mě ignoroval. Samozřejmě - jakýkoli problém se může ukázat fakticky či prakticky neřešitelným. I taková odpověď má smysl. Ale zprvu předstírat zájem a pak se na to zjevně vykašlat a tazatele okázale ignorovat. Takové věci neodpouštím. Navíc - nešlo o jediný případ. MT prostě na emaily neodpovídá. A já s neslušnými lidmi z principu rychle skončím.helmut.niederman píše:Není dobré přímočaře takto odsuzovat. ...kapetr píše:Děkuji - uvidíme, co zjistíte.
BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat ... Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.