Stránka 3 z 4

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: pát 21. čer 2013 6:01:51
od danny79
V nastavení jsem tedy dal odregistrovat - pak úpravy - vložil heslo, pak dal zaregistrovat a linka píše, že je zaregistrována. Tak snad bude vše OK ;-).

Díky

Dan

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: pát 21. čer 2013 12:36:46
od kovik
danny79 píše:Dobrý den,

nevím jestli jsem svůj dotaz zařadil do správné sekce, ale stává se nám posledních několik dnů, že při volání z nomadického čísla odoriku na geografické taky u odoriku mi můj tel jen vyzvání a na druhé straně při příjmu hovoru nic neslyší. Rodiče mi říkají že jim někdo třeba 3x denně volá a jakmile to vezmou tak nic. Já to ověřil tak že když jsem volal z mobilu, vše bylo slyšet. Poté jsem to zkusil z vestavěného SIP klienta v Samsungu Galaxy S4 a nedovolal se. Jen vyzváněcí tón.
Call ID: 64396674

Děkuji

Dan
Dobry den,
u nekterych hovoru, se zmeni port v prubehu hovoru (zrejme na mobilnim zarizeni), INVITE jde z jednoho portu pak telefon zacne poslouchat na jinem a neprijde mu, ze se hovor zvedl.
Takze u volajiciho to vypada, ze hovor porat zvoni a volany zvedne sluchatko a nic. Asi to bude vec natu u providera, melo by pomoct prepnout na TCP.

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: ned 30. čer 2013 15:41:24
od danny79
Dobry den,

prenastavil jsem nativniho VOIP klienta v Samsungu Galaxy S4 na TCP a hovory opet zacaly fungovat ;-). Dekuji za radu, snad vse pobezi i nadale ;-)

Diky

Dan

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: čtv 08. srp 2013 16:21:36
od kapetr
Dobrý den,

narazil jsem na jiný problém nedovolání se z Odoriku. Dost možná stejný byl/je u Mikrotechu.

Mám nomadické číslo. Volám-li na 800110111, dostanu hlášku, že volaný účastník nepřijímá hovory. CallID=66970393.
Zavolám-li tamtéž z mobilu, normálně se dovolám.

Můžete to prosím prozkoumat ? Děkuji.

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: čtv 08. srp 2013 16:44:01
od xsouku04
kapetr píše:Dobrý den,

narazil jsem na jiný problém nedovolání se z Odoriku. Dost možná stejný byl/je u Mikrotechu.

Mám nomadické číslo. Volám-li na 800110111, dostanu hlášku, že volaný účastník nepřijímá hovory. CallID=66970393.
Zavolám-li tamtéž z mobilu, normálně se dovolám.

Můžete to prosím prozkoumat ? Děkuji.
Vypadá to, že ona linka blokuje hovory z čísel 91011XXXX . Nemá to žádný logický smysl, protože volání z mobilu je mnohonásobně dražší. Podobně to nejde, když jsem to zkoušel z čísla 91080XXXX od 802.cz .
Dovolat se tam dá z clipu nebo geografického čísla. Volal jsem tam, abych jim to nahlásil a dostal jsem kontakt na pana Sedláčka 577055207, který tam ale už dneska není, zkusím zítra.

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: čtv 08. srp 2013 16:55:41
od kapetr
Děkuji - uvidíme, co zjistíte.

BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat na žádné zelené linky 800 . Reklamoval jsem to, slíbili, že to budou řešit. Nic se X měsíců nedělo a na emaily v této věci už nikdy nereagovali. Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: čtv 08. srp 2013 17:14:24
od Kabek
Mám podobnou zkušenost! Vřele tuto firmu NEDOPORUČUJI!

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: čtv 08. srp 2013 17:16:56
od ViR
kapetr píše:BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat na žádné zelené linky 800 . Reklamoval jsem to, slíbili, že to budou řešit. Nic se X měsíců nedělo a na emaily v této věci už nikdy nereagovali. Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.
Dlouhé dodací lhůty u "základních věcí" mne docela u Mikrotechu také štvou, i když na mne aspoň reagují... Třeba tento týden jsem jim nahlásil nedovolatelnost mobilních čísel EUREKA a Odoriku, to druhé pravda asi až před 18 hodinami, ale většina operátorů nedostupnost směru řeší v řádu desítek minut, maximálně hodin a prostě hovory dočasně posílá třeba jinudy. Ale tady mám prostě pocit, že to klidně "nechají vyhnít". (Přitom s Odorikem mají peering, čili je to jen o domluvě....).

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: čtv 08. srp 2013 21:41:57
od helmut.niederman
kapetr píše:Děkuji - uvidíme, co zjistíte.

BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat na žádné zelené linky 800 . Reklamoval jsem to, slíbili, že to budou řešit. Nic se X měsíců nedělo a na emaily v této věci už nikdy nereagovali. Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.
Není dobré přímočaře takto odsuzovat. V podobném duchu se chová Odorik, že blokuje volání na Prémiová čísla 90x a blokuje z mobilního Odoriku posílat premiové SMS. Vše záleží jak si to vyjednají operátoři mezi sebou, je pravda, že někteří VOIP blokují volání i na zcela zřejmá čísla která jso dostupná ze sítě všech mobilních operátorů. Inu zřejmě usoudily, že mají s tím vysoké náklady na propojovacích poplatcích.

Já zas třeba řeším problém s tím, že Telefonika O2 neúčtuje symetrické volání na mobilní čísla Odorik a Eureka Travel Telekomunikation a bere je jako neveřejná čísla nomandická čísla. Viz můj problém s akcí Coca cola, kdy nevrací kredit a přitom se jedná podle ČTU o běžné mobilní číslo. Nepomohla mi ani reklamace, Telefonika to nebere jako mobilní číslo. Ona čísla s prefixem 791 či 799 zahazuje a nebere je jako čísla mobilních služeb ale bere je jako speciálně tarifované linky. Pro Telefoniku je křišťálově čisté a jasné, že čísla začínající 70x, 60x, 72x, 73x, 77x má jako mobilní čísla a kdyby to mělo 76x nebo 74x už to nebere. Navíc když jsem to reklamoval, tak mne ta slečna na infolince dožrala, a poradila mi, jestli by pro mne nebylo lepší místo preipadu používat neomezené tarify Free. :roll: Omlouvám se za OT

Re: nedostupnost při volání z Odoriku

Napsal: pát 09. srp 2013 10:19:09
od kapetr
helmut.niederman píše:
kapetr píše:Děkuji - uvidíme, co zjistíte.

BTW - u Mikrotechu jsem měl problém, že z nomad. čísla se nešlo dovolat ... Mimochodem - jeden z důvodů, proč jsem jim dal vale. Takové chování považuji za neakceptovatelné.
Není dobré přímočaře takto odsuzovat. ...
Nepochopil jste mě. Já pranýřoval CHOVÁNÍ, kdy Microtech nejdříve projevil o problém / jeho řešení zájem s tím, že se se mi ozve. Neozval a na urgence nereagoval - přímo mě ignoroval. Samozřejmě - jakýkoli problém se může ukázat fakticky či prakticky neřešitelným. I taková odpověď má smysl. Ale zprvu předstírat zájem a pak se na to zjevně vykašlat a tazatele okázale ignorovat. Takové věci neodpouštím. Navíc - nešlo o jediný případ. MT prostě na emaily neodpovídá. A já s neslušnými lidmi z principu rychle skončím.