Stránka 3 z 11

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: stř 05. úno 2014 21:07:08
od JPT
Tak jsem něco zkusil. Určitě to třeba nebude uplně dokonalé a to co jsem udělal neni nějaká super bomba, ale nějak tak by to mohlo být, aby to bylo takové jednotné. V menu jsem přidal navíc pár tlačítek a podstránka "O firmě" by se musela kopletně napsat. Je to přes online editor na http://pixlr.com a na konci už jsem to jen tak narychlo splácal , protože bych pak nestihl do práce. Např. ten ceník GSM. Nebo ta GSM a VoIP nabídka by mohla mít vlastní bublinu (okno).

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: stř 05. úno 2014 21:47:30
od Tydýt
Sice jsem nový uživatel, ale nedá mně abych na větu
Ještě podotknu, že jsem IT (polo)profesionál a v GSM komunikacích je můj přehled minimálně průměrný.
neragoval ...
Jedno rčení říká: "Čím víc vím, tím víc vím že nic nevím ....". :o

Co se mně týče, tak mně stačilo najet "myší" na cenu v úvodní stránce a hned vyskočila nápověda co ta cena přesně znamená. No a že GSM je mobil, to je pravda, že to jsem já věděl. Dokonce vím, že to je zkratka z angličtiny. A tím už vím přesně dle rčení více, takže také vím, že již nevím co to přesně znamená... Mám to jako jasný pojem, programovat mobilní komunikaci nebudu a o openbts se nezajímám. Takže nic nevím. :D

Přesto i samotný Oderik v jedné diskuzi napsal, že nejsou operátorem pro každého. A je to přirozené. Pokud by na sebe stáhly spoustu "lama" uživatelů, museli by kvůli nim zřídit hot-line, to jest zaměstnat dalšího člověka. Ten bude chtít za svoji práci přirozeně plat a tím pádem bude muset následně Odorik zdražit ... Nebo je tu někdo kdo jim tuto službu bude provádět zadarmo ? Skoušel z vás někdo ať ze ziskem 10% pracovat při ceně 0,49 Kč za kus. Zde se bavíme o haléřích a ty už ČNB zrušila.

Pravda ale je, že drobné "učesání" by jim stránkám slušelo. Ale vnímám to tak, že se starají o dobré ceny, funkcionalitu jako celku. Pak na grafiku již čas nezbývá.

PS: Pokud si dobře vybavuji, tak rooming většina virtuálních operátorů nemá a někteří to dokonce ani na web nenapíší. Mně je milejší, když se jedná na rovinu, než když se zatajují informace.

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: stř 05. úno 2014 21:57:23
od Tydýt
JPT píše:Tak jsem něco zkusil. Určitě to třeba nebude uplně dokonalé a to co jsem udělal neni nějaká super bomba, ale nějak tak by to mohlo být, aby to bylo takové jednotné. V menu jsem přidal navíc pár tlačítek a podstránka "O firmě" by se musela kopletně napsat. Je to přes online editor na http://pixlr.com a na konci už jsem to jen tak narychlo splácal , protože bych pak nestihl do práce. Např. ten ceník GSM. Nebo ta GSM a VoIP nabídka by mohla mít vlastní bublinu (okno).
Ano, to je slovo do pranice! Místo "keců" (včetně mně :oops: ) názorná ukázka myšlenky jak jednoduše změnit vzhled, aby bylo i pro ty "Lamy" zjevné který ceník se kterého volání týká.
Za mně, ano souhlasím. Jedno okno pro mobilní volání (GSM), druhé pro internetové (VoIP).

Pěkná práce.

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: stř 05. úno 2014 23:05:58
od michaels
MaxVS píše:PS: Všimli jste si, že na stránce Ceny volání je dole uvedeno "Volat z mobilu v ČR lze jen zpětným voláním." A teď mi někdo vysvětlete, jestli můžu volat mobil->mobil běžným způsobem za 1,69Kč/min, nebo ne...
Ano, mobil->mobil je 1,69Kč/min tak jak je uvedeno na hlavní stránce http://www.odorik.cz/ "ČR mobilní a pevná 1,69 Kč". Vyskočí tam bublina, že to je cena za volání z GSM.

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: čtv 06. úno 2014 8:30:11
od Hooonza
Pozor na povinně zveřejňované údaje ("O firmě"), měly by být uvedené: http://www.podnikatel.cz/clanky/povinne ... mnim-webu/
JPT píše:Hlavně asi nedělat nějakou (možná zbytečnou) mega změnu. Design stránek a jednotlivé podstránky jsou podle mě vpohodě i grafika a nevypadá to jak z nějaké trapné šablony. Jen asi trošku uspořádat tu hlavní stránku.
Obrázek

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: čtv 06. úno 2014 9:59:24
od spokojeny
Když jsem si teď přečetl tento příspěvek, ihned jsem se zaregistroval, abych na něj mohl reagovat. Jsem u Odorika od roku 2007 (tehdy ještě volejlevne.cz) a jsem s tímto sip operátorem celou tu dobu velmi spokojen. Při odoriku jsem byl i u sip operátorů FAJN a Axfone. ty už jsem dávno zrušil a jsem stále u Odorika. Podle mne nemá a nikdy neměl Odorik konkurenci co se týče ceny volání, podmínek, webových stránek, účtu, platby atd., hodnoceno vše celkově, nejen nějaké dílčí a přitom nepodstatné, podstatné je cena volání, osobní účet, platba. Hezký den všem též spokojeným zákazníkům. A pan Soukup je jednička.
oprava idefisk na volejlevne.cz

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: čtv 06. úno 2014 15:01:21
od HonzaS
Malá připomínka, když se tu řeší přehlednost webu:

na wiki, stránka
http://www.odorik.cz/w/geograficka_a_no ... k_odorikcz
je "Převod telefonního čísla od Odorik", a pod tím, jako text v odstavci, portace mobilního čísla *k* Odoriku.

Myslím, že by to opravdu chtělo dát jako samostatný heading, a skoro bych to dal někam na méně zasunuté místo.

HonzaS

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: čtv 06. úno 2014 16:04:06
od 5icz
Souhlasim s uvodnim prispevkem. Jsem IT profesional z telekomunikaci a stranky odoriku jsou pro bezne lidi nepochopitelne. Vetsina lidi nema tuseni, ze existuje neco jako voip a volani z internetu a pokud si chteji neco zjistit o "novem operatorovi odorik", tak je hlavni stranka odorik.cz dokonale odradi. Prirovnani k linuxu pred 20ti lety je presne. Napriklad polozku "ČR mobil (přes internet)" bych z uvodniho ceniku vyhodil - to je specialita, ktere malokdo rozumi a jen mate bezne lidi.

Pokud kliknu na "ceny volani" ocekavam ze uvidim kolik stoji minuta volani v siti/jinam a kolik stoji SMS. Misto toho je tam kolik stoji minuta do Čadu :-) a jin naprosto neprehledne polozky.

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: čtv 06. úno 2014 17:35:08
od xtonda
spokojeny píše:Jsem u Odorika od roku 2007 (tehdy ještě IDEFISK)
Jen drobná technická, Odorik se dříve určitě nejmenoval IDEFISK, IDEFISK je totiž starý název VoIP klienta Zoiper.

Jinak osobně mi přehlednost stránek taky nepřijde moc dobrá, pozoroval jsem to i u jiných VoIP operátorů co se stali i mobilními virtuály - služby MVNO jsou dolepeny do VoIP ceníku a je to takové dost zmatené, neobeznámený zájemce o služby MVNO může být dost zmaten tím co vlastně firma nabízí za služby.

A ta klientská sekce je úplná šílenost, řekl bych ukázkový příklad jak to nemá vypadat.

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní

Napsal: čtv 06. úno 2014 18:02:00
od ViR
Prostě, pro maximalizaci komerčního úspěchu by to chtělo jednoduchý web pro lamy a za něj schovat web pro geeky :-).

Neb nějaký BFU, nota bene "zmagořený" terminologií technického bulváru, to zkrátka nepobere, pokud se trošičku nedovzdělá. A to je v dnešní době docela problém... Akondrát by to musel někdo udělat, že :-D.

Jinak, ten úvodní příspěvek vlákna mi tak trochu přijde jako FUD od konkurence....