Měl bych jeden návrh na vylepšení.
S Odorikem volám na více zařízeních, přes notebook aplikací Odorik a v mobilu přes integrovaný SIP. Notebook nevypínám, ale uspávám, aby byl rychle připraven k práci. Prorgam Odorik je tedy spuštěný neustále. Pokud pak volám přes mobil a zapnu notebook, program Odorik zobrazuje poslední stav kreditu, který byl při přihlášení (když je přes něj uskutečněn hovor, tak si kredit odečte) a není schopen si obnovit údaje z internetu. Je to jen taková drobnost, která asi není na pořadu dne (pro obnovení stačí program stačí vypnout a spustit, což není příliš pohodlné), ale snad by neměl být problém nastavit nějaký interval, po kterém se v programu zaktualizuje stav kreditu.
Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Návrh hlášek při vyzvánění
Netuším, zda je to možné, ale někde se zde uvažovalo o nějakých možnostech hlášek místo vyzvánění. Navrhoval bych založit téma s tímto dotazem a sbírání návrhů. Ja sám bych navrhoval tyto a to v CZ/EN jazykové verzi společně. Tyto hlášky by si mohl zákazník nastavit sám.
Vyzvánění:
- Účastník momentálně není přítomen, zkuste jiný kontakt nebo zavolat později (nepřipojen by lidi mátlo, a informaci o jiném čísle by asi nebylo korektní, ale uvíal bych to. Prostě jako informace, aby volající zavolal třeba na mobil. Pokud nejsem připojen a volám na pevnou linku přes Vaše rozhranní přesměrovanou k Vám, číslo vyzvání.
- Účastník bude dlouhodobě nepřítomen, zkuste jiný kontakt (pokud by šlo doplnit o datum, také skvělé, třeba při dovolené)
při možnosti přesměrování, pred vyzváněním na druhé lince:
- nic, hovor automaticky přesměrován
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na záznamník hovoru
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jinou linku (přepojení na konkrétní jednu linku)
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jiné volné linky oddělení (pro firmy, předpokládám skupinové vyzvánění)
Vyzvánění:
- Účastník momentálně není přítomen, zkuste jiný kontakt nebo zavolat později (nepřipojen by lidi mátlo, a informaci o jiném čísle by asi nebylo korektní, ale uvíal bych to. Prostě jako informace, aby volající zavolal třeba na mobil. Pokud nejsem připojen a volám na pevnou linku přes Vaše rozhranní přesměrovanou k Vám, číslo vyzvání.
- Účastník bude dlouhodobě nepřítomen, zkuste jiný kontakt (pokud by šlo doplnit o datum, také skvělé, třeba při dovolené)
při možnosti přesměrování, pred vyzváněním na druhé lince:
- nic, hovor automaticky přesměrován
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na záznamník hovoru
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jinou linku (přepojení na konkrétní jednu linku)
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jiné volné linky oddělení (pro firmy, předpokládám skupinové vyzvánění)
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
xsouku04 píše:Asi bychom je mohli zkrátit pro všechny.Jivo píše: 4.) Umoznit vyber formatu emailu (SMS) o zmeskanem volani. Zbytecne moc informaci a 2SMS ve Vodafonu.

Opět chodí dvě SMS. A ještě nedávno opravdu chodila jen jedna.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 21. bře 2013 10:08:40
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Když jsme u těch vylepšeních tak Praha 1 na svých stránkách uvedla
Bezplatná linka bezpečí (pro děti a mládež): 800 155 155, 800 155 555 že by odorik.cz poskytoval linku bezpečí? ha ha ha
http://www.praha1.cz/cps/bezpecnost-15337.html
Linka 800 155 155 přece vlastí odorik.cz voláni zdarma pro volaného.
Bezplatná linka bezpečí (pro děti a mládež): 800 155 155, 800 155 555 že by odorik.cz poskytoval linku bezpečí? ha ha ha
http://www.praha1.cz/cps/bezpecnost-15337.html
Linka 800 155 155 přece vlastí odorik.cz voláni zdarma pro volaného.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Proč otevířáš rok a něco staré téma?
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Třeba má číslo registrované a prodává ho. Ha ha ha %)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
To jsou popleti.