Stránka 4 z 4
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: sob 10. pro 2011 22:18:14
od Carlos
Měl bych jeden návrh na vylepšení.
S Odorikem volám na více zařízeních, přes notebook aplikací Odorik a v mobilu přes integrovaný SIP. Notebook nevypínám, ale uspávám, aby byl rychle připraven k práci. Prorgam Odorik je tedy spuštěný neustále. Pokud pak volám přes mobil a zapnu notebook, program Odorik zobrazuje poslední stav kreditu, který byl při přihlášení (když je přes něj uskutečněn hovor, tak si kredit odečte) a není schopen si obnovit údaje z internetu. Je to jen taková drobnost, která asi není na pořadu dne (pro obnovení stačí program stačí vypnout a spustit, což není příliš pohodlné), ale snad by neměl být problém nastavit nějaký interval, po kterém se v programu zaktualizuje stav kreditu.
Návrh hlášek při vyzvánění
Napsal: čtv 22. pro 2011 3:26:02
od Jivo
Netuším, zda je to možné, ale někde se zde uvažovalo o nějakých možnostech hlášek místo vyzvánění. Navrhoval bych založit téma s tímto dotazem a sbírání návrhů. Ja sám bych navrhoval tyto a to v CZ/EN jazykové verzi společně. Tyto hlášky by si mohl zákazník nastavit sám.
Vyzvánění:
- Účastník momentálně není přítomen, zkuste jiný kontakt nebo zavolat později (nepřipojen by lidi mátlo, a informaci o jiném čísle by asi nebylo korektní, ale uvíal bych to. Prostě jako informace, aby volající zavolal třeba na mobil. Pokud nejsem připojen a volám na pevnou linku přes Vaše rozhranní přesměrovanou k Vám, číslo vyzvání.
- Účastník bude dlouhodobě nepřítomen, zkuste jiný kontakt (pokud by šlo doplnit o datum, také skvělé, třeba při dovolené)
při možnosti přesměrování, pred vyzváněním na druhé lince:
- nic, hovor automaticky přesměrován
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na záznamník hovoru
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jinou linku (přepojení na konkrétní jednu linku)
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jiné volné linky oddělení (pro firmy, předpokládám skupinové vyzvánění)
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: čtv 22. pro 2011 3:34:55
od Jivo
xsouku04 píše:
Jivo píše:
4.) Umoznit vyber formatu emailu (SMS) o zmeskanem volani. Zbytecne moc informaci a 2SMS ve Vodafonu.
Asi bychom je mohli zkrátit pro všechny.

Opět chodí dvě SMS. A ještě nedávno opravdu chodila jen jedna.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: čtv 21. bře 2013 13:21:33
od tonda123456
Když jsme u těch vylepšeních tak Praha 1 na svých stránkách uvedla
Bezplatná linka bezpečí (pro děti a mládež): 800 155 155, 800 155 555 že by odorik.cz poskytoval linku bezpečí? ha ha ha
http://www.praha1.cz/cps/bezpecnost-15337.html
Linka 800 155 155 přece vlastí odorik.cz voláni zdarma pro volaného.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: čtv 21. bře 2013 23:46:35
od paty07
Proč otevířáš rok a něco staré téma?
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: pon 25. bře 2013 21:17:50
od wit.cz
Třeba má číslo registrované a prodává ho. Ha ha ha %)
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Napsal: úte 26. bře 2013 10:26:10
od xsouku04
To jsou popleti.