Nové proxy a změny na webu 21. května 2012 večer
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Hele tohle se mi dělo taky a bylo to tím, že jsem měl odorik nastaven 2x. Jednou přes aplikaci Advanced VoIP settings a jednou přes nastavení SIP v přímo od nokie. Nevím jestli to popisuji správně. Zkus odinstalovat Advanced VoIP settings, smazat nastavení SIP a restartovat telefon. A pak celé nastavit znova a jen jednou. Možná to pomůže. Ale mám Nokia E52. Držím palec.
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Ok, diky za nakopnuti, doma to prubnu jak budu na svoji WIFI. Dam pak vedet, jak jsem dopadl 

Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Dobrý den, od spuštění nové proxy mám problém s registrací VoIP brány. Po zapnutí se brána bez problému připojí (Zařízení přihlášeno), ale během pár minut dojde k odpojení a nová registrace již neproběhne. Při pokusu o dovolání se, dojde po jednom zazvonění k přepnutí na hlášku "Volané číslo není v tuto chvíli dostupné". Ne webovém rozhraní Odorik.cz je v menu Linky - Zařízení přhlášeno - ne, VoIP brána na svém rozhraní hlásí Registarce - OK. Při provozu na starou proxy vše fungovalo bez problému.
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Asi by to chtelo uvest o jakou branu se jedna. Mate pak sanci, ze vam nekdo muze poradit kde hejbnou s nejakym parametrem a treba uz to pujde.PavelK píše:Dobrý den, od spuštění nové proxy mám problém s registrací VoIP brány. Po zapnutí se brána bez problému připojí (Zařízení přihlášeno), ale během pár minut dojde k odpojení a nová registrace již neproběhne. Při pokusu o dovolání se, dojde po jednom zazvonění k přepnutí na hlášku "Volané číslo není v tuto chvíli dostupné". Ne webovém rozhraní Odorik.cz je v menu Linky - Zařízení přhlášeno - ne, VoIP brána na svém rozhraní hlásí Registarce - OK. Při provozu na starou proxy vše fungovalo bez problému.
To, co popisujete vypada na nejaky problem s NATem nekde po ceste resp. nova proxina ma jinou logiku/podporu NATu, a pak se to muze chovat malounko jinak. To, ze na webu to hlasi OK a brana neOK, muze byt jen tim, ze to potvrzeni o tom, ze registrace probehla v poradku, nedorazi z odorika k vam na branu a je smerovano nekam na blblou IP adresu ci port. Ve VoIP zarizenich lze najit parametry, co se tykaji podpory NATu, tak po zalozeni stavajici konfigurace (at uz to udelate jakokoliv formou

Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Díky za odpověď, dotaz jsem pokládal v obecné rovině, spíš jsem myslel jestli už autor změny (Odorik) nezaznamenal podobný problém. Stejně se mi brána chovala i při pokusu o testování, kdy jsem ji zkoušel připojit na novou proxy. Pak jsem to ale již neřešil, s tím, že jsem se domníval, že je to v testovací fázi a při ostrém provozu již bude chyba odstraněna. Jinak brána je: WellGate 3702B, viz.: http://www.welltech.com/product_e_02.htm
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Jasne.PavelK píše:Díky za odpověď, dotaz jsem pokládal v obecné rovině, spíš jsem myslel jestli už autor změny (Odorik) nezaznamenal podobný problém. Stejně se mi brána chovala i při pokusu o testování, kdy jsem ji zkoušel připojit na novou proxy. Pak jsem to ale již neřešil, s tím, že jsem se domníval, že je to v testovací fázi a při ostrém provozu již bude chyba odstraněna. Jinak brána je: WellGate 3702B, viz.: http://www.welltech.com/product_e_02.htm

Zkuste pohledat neco v nastaveni sam, zkontakovat podporu nejak resit s nima a kdyz to nevyresite/nepovede to k cili, tak jako posledni instanci muzete take pouzit jejich FreePBX na projektu 4smart (proste ten provoz obalite Asterisk proxinou/ustrednou). Bude vas to sice mesicne stat rekneme (pri neverejne IP) cca 15-20 Kc, ale i tak to muze byt pro vas akceptovatelne reseni a s jistotou blizici se 100% to pojede, protoze tyhle brany tu kompatibilitu s Asteriskem maj nekde myslim deklarovanou. Taky nejakou dobu muzete jeste vegetovat na stary.odorik.cz proxine, nez ji uplne odstrelej, coz muze byt klidne i nekolik mesicu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Byla odstraněna chyba s protokolem TCP. Většina potíží popsaná v tomto vláknu, hlavně co se týče volání z telefonu nokia při volbě přenosu "auto" by mělo být vyřešeno. Problém byl v tom, že přenos TCP fungoval tak nějak napůl, takže vytvářel různé chybné stavy.
Pokud vám to stále nefunguje, je důležité přesně popsat problém a napsat o jakou linku se jedná, abychom mohli analyzovat SIP komunikaci co k nám dorazila.
Omlouváme se za potíže. Přechod na novou proxy je poslední plánovaná větší změna před stabilním masovým nasazení.
Pokud vám to stále nefunguje, je důležité přesně popsat problém a napsat o jakou linku se jedná, abychom mohli analyzovat SIP komunikaci co k nám dorazila.
Omlouváme se za potíže. Přechod na novou proxy je poslední plánovaná větší změna před stabilním masovým nasazení.
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Diky moc, fakt to zafungovalo, reinstaloval jsem Advanced VoIP settingy a uz to vali v pohodeokindl píše:Hele tohle se mi dělo taky a bylo to tím, že jsem měl odorik nastaven 2x. Jednou přes aplikaci Advanced VoIP settings a jednou přes nastavení SIP v přímo od nokie. Nevím jestli to popisuji správně. Zkus odinstalovat Advanced VoIP settings, smazat nastavení SIP a restartovat telefon. A pak celé nastavit znova a jen jednou. Možná to pomůže. Ale mám Nokia E52. Držím palec.

-
- Příspěvky: 38
- Registrován: úte 25. říj 2011 13:05:52
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
Dobrý den, stále to nejde, "Bohužel, Odorik neumožňuje volání na vámi zadané číslo", "Volané číslo není v tuto chvíli dostupné".xsouku04 píše:Ano opravdu to nefungovalo, nicméně v době kdy jste psal tento příspěvek to už mělo fungovat. Nyní jsem to zkoušel a je to OK.doubleclutcher píše:Od té doby, co běží nové proxy, není možné v rámci sítě Odorik volat na číslo *8223004 "ústředny" (IVR) odorik.cz , viz. téma Jaké je číslo "ústředny" (IVR) odorik.cz? ( http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=443 ). Bude číslo *8223004 ještě funkční, nebo po zprovoznění nového proxy má ústředna IVR nové číslo?
Re: Nové proxy a změny na webu 21. května večer
celá táto operace se změnou proxy a aktivní zapojení zákazníků do řešení problémů mi připomíná takové to "NÁROD SOBĚ". Neplánuje Odorik změnu sro. na akciovou společnost a možnost zakoupit si podíl ve formě akcií (nebo družstvo)? Odorik by dostal nový kapitál na pořádný rozjezd, a možná i několik nových šikovných hlav.