Callback přes O2 předplacenou kartu

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
milmat
Příspěvky: 5
Registrován: sob 14. dub 2012 14:07:03

Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od milmat »

Mám nastavené přednastavené zpětné volání z mobilu s GO kartou. Ale při vytočení toho slovenského čísla se mi ozve, že číslo je nedostupné nebo neexistuje. Pokud na něj zavolám z jiného telefonu přes T-mobile, číslo normálně zvoní. V čem může být problém?

Děkuji.
wit.cz
Příspěvky: 24
Registrován: úte 15. led 2013 11:03:33

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od wit.cz »

V telefonice
georgeen
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 20. zář 2012 17:20:24

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od georgeen »

milmat píše:. V čem může být problém?.
V tom, ze to O2 blokuje, aby neprichazeli o uz tak dost tucne zisky. Mas moznost prejit jinam? Jestli ne, jde to obejit jeste tak, ze si zridis nejake dalsi cislo, jakekoliv, klidne i u Odoriku, a to presmerujes na to slovenske odorici prozvaneci cislo. Zaroven musis v rozhrani u operatora tohoto nove zrizeneho "pomocneho" cisla nastavit, aby pri presmerovani prenaselo CLI. Prozvanet pak budes toto nove cislo a melo by vse slapat. Vice info ve foru tady:

http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... ensk%C3%A1

jde o 4. prispevek od uzivatele ViR.
kapetr
Příspěvky: 224
Registrován: stř 12. říj 2011 7:14:21

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od kapetr »

Ano, již to zde bylo vícekráte.

Co by mě však zajímalo, je stanovisko Odoriku - v tom smyslu, zda nemůže/neměl by s tím něco dělat.

Pokud je CallBack legální (byť uznejme trošku nefér), tak O2 nemá právo blokovat volání (byť jen zvonění) někam.
Nelze čekat, že každý jeden z nás, klientů, bude dávat podnět k ČTÚ a platit za to 100 babek.
Proto myslím, že by iniciativa měla, pokud nejsou dobré důvody do toho "nerejpat", vyjít od Odoriku, jakožto gigantem utlačovaného operátora.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od Zedna »

Myslim, ze pote, co dnes Odorik oznamil, ze bude virtualnim operatorem i tato nevyhoda zanikne ;-)
protoze proste vsichni kdo jsou u O2 a maji i Odorik, prejdou od O2 k virtualovi Odorik.
Kabek
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od Kabek »

Zpětné volání jako takové není zcela jistě v rozporu s tou hromadou všemožných nařízení a předpisů, včetně možná zákonů, jež se k telekomunikačním službám v tomto státě postupem času vytvořily, a vytvoří.... Vždyť to běží i v běžném životě - v rámci rodiny, známých jsme domluveni, oni mne prozvoní a já je zavolám zpět - běžná praxe (hlavně u toho, kdo má z nějakých důvodů levné nebo "bezplatné" volání - volné minuty, služební telefony apod.). To, že někteří operátoři (O2...) se snaží v rámci platné legislativy tuto činnost nějak znepříjemnit až znemožnit, se nelze divit. Ale, na každou akci je odpovídající reakce, pak je zde to nejjednodušší, co zde bylo v předešlém příspěvku popsáno - přesměrování příchozího volání i s identifikací (CLIP). Má-li někdo účet u Odoriku, nic nebrání mít v rámci toho účtu další čísla právě pro to přesměrování.
Pod jakou sítí bude Odorik jako virtuál běžet je skoro jedno, pokud někdo nemá běžné místo využití mobilu tam, kde např. spolehlivě fonguje pouze O2 (což máme v jednom případě my...). Jistě, také bude jedno z hledisek např. využití volání grátis v rámci jedné sítě (např. Bleskmobil=O2).
Co je podstatné, že se hnuly ledy! Možná se již během tohoto roku dočkáme, právě v důsledku nových "virtuálů", postupného snižování dominance té "trojky", o nichž jsem přesvědčen, že mají mezi sebou domluvu o cenách, byť jim to nikdo nedokáže. A tím pádem se vytvoří tlak na ceny!!!
ČTÚ by mělo řešit daleko palčivější problémy, a neřeší, tak nějaké zpětné volání, o kterém musí jistě vědět, je pro ně nic...

Těšme se na léto, co Odorik přinese za noviny. Myslím, že se bude snažit nastavit jak ceny tak i funkce k co největší naší spokojenosti. Ale, jak se říká: "Není ten, kdo se zavděčí všem." Vše je o kompromisu! Nikdo z nás není u jednání a neví, jak to vše v zákulisí probíhá. Přes to všechno jsem si jist, že Odorik udělá (a dělá) maximum pro spokojenost nás - uživatelů - zákazníků. Takových firem moc není (v tomto oboru)....

Přejme si jen to dobré a důvěřujme panu Soukupovi a jeho partě. Když ta důvěra vymizí, máme svobodnou volbu výběru, je-li ovšem něco lepšího...........
Zet
Příspěvky: 2
Registrován: pon 11. úno 2013 10:25:10

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od Zet »

georgeen píše:
milmat píše:. V čem může být problém?.
V tom, ze to O2 blokuje, aby neprichazeli o uz tak dost tucne zisky. Mas moznost prejit jinam? Jestli ne, jde to obejit jeste tak, ze si zridis nejake dalsi cislo, jakekoliv, klidne i u Odoriku, a to presmerujes na to slovenske odorici prozvaneci cislo. Zaroven musis v rozhrani u operatora tohoto nove zrizeneho "pomocneho" cisla nastavit, aby pri presmerovani prenaselo CLI. Prozvanet pak budes toto nove cislo a melo by vse slapat.
Take jsem byl postizen "odstrihnutim" identifikace od O2 pri volani na slovenske CallBack cislo. Zkusil jsem si vytvorit pomocne prozvaneci cislo u Odoriku jak je popisovano. Nikde jsem nenasel volbu zapnuti/vypnuti CLI pri paralelnim zvoneni (tedy presmerovani na slov.cislo). Presto jsem predpokladal, ze se defaultne prenasi.
Pri zavolani na "pomocne" cislo toto vyzvani (jak jinak kdyz je to paralelni vyzvaneni) ale po zaveseni neprijde zpetne volani. Pricemz jsem to zkousel jak z pevne tak z mobilu ze kterych jsem jeste minuly tyden CallBack hovory realizoval - tedy nastaveni v casti CallBack je v poradku. Format cisel nastavuji vetsinou s prefixem 00KODZEMEnarodnicislo.
Zajimalo by mne tedy, zda-li CLI dorazi na slovenske CallBack cislo. Diky za radu ci "nakopnuti" kde muze byt zakopany pes.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Callback přes O2 předplacenou kartu

Příspěvek od xsouku04 »

Slovenská prozváněcí čísla nyní vůbec nefungují, předpokládám, že za to můžou nějaké změny na Slovenské straně, problém jsme nahlásili.

Update 11.2.2013 cca 11:00 už to opět funguje.
Odpovědět