Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Dobrý den.Předem bych rád poděkoval za skvělé služby,které nabízíte.Zatím od vás používám pouze VOIP.Chtěl jsem přejít i na zpětné volání(dosut využívám konkurence),ale nevím zda to já neumím nebo je to opravdu omezením,že lze nastavit v "Přednastavené zpětné volání" pouze 10 čísel.Zdá se mi to hodně málo,nebo lze i víc a já jsem něco přehlédl?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Nepřehlédl jste nic, lze nastavit jen 10 čísel. Deset čísel je z historických důvodů a také proto, že tyto prozváněcí čísla byla běžně blokována některými českými operátory, nebo nám skrz jejich používání bylo vyhrožováno. Ve smyslu, že tyto čísla nejsou k tomu určena tudíž porušujeme číslovací plán a jestli je sami nezablokujeme podají na nás stížnost na ČTÚ. Proto máme čísla slovenská, kde je zásah ČTÚ vyloučen.
Konkurence docela riskovala, když na tom začala stavět svoji službu. Zvláště u klikniavolej, když tam čte (nebo v minulosti četla) neplaceně svojí hlášku myslím že je to docela zjevně napadnutelné. (nelze tam číst neplacenou informativní hlášku) Všimněte si ale jak na svých stránkách mlží, aby nebylo na první pohled jasné jakým způsobem vlastně spojují.
Zdá se ale, že mobilní operátoři mají nyní jiné starosti a nebo se bojí mediální nevole, která by takové blokování mohla strnout a konkurenci tak zdarma udělat reklamu. Takže to zatím prochází a vypadá to, že si na to už pomalu zvykli.
Předpokládám, že Odorik v tomto směru vylepšíme.
Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete.
Datový balíček si neplatíte ?
Konkurence docela riskovala, když na tom začala stavět svoji službu. Zvláště u klikniavolej, když tam čte (nebo v minulosti četla) neplaceně svojí hlášku myslím že je to docela zjevně napadnutelné. (nelze tam číst neplacenou informativní hlášku) Všimněte si ale jak na svých stránkách mlží, aby nebylo na první pohled jasné jakým způsobem vlastně spojují.
Zdá se ale, že mobilní operátoři mají nyní jiné starosti a nebo se bojí mediální nevole, která by takové blokování mohla strnout a konkurenci tak zdarma udělat reklamu. Takže to zatím prochází a vypadá to, že si na to už pomalu zvykli.
Předpokládám, že Odorik v tomto směru vylepšíme.
Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete.
Datový balíček si neplatíte ?
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Protože nemám rád naše operátory,používám od O2 tarif zero - nulový tarif a pro telefonování(nevolám tak často aby se mi vyplatil datový tarif) mimo wifi používám callback od voocall,který mi vyhovuje má pro mne dostatečných 100 předvoleb.Nerozumím poznámce
"Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete."
Jestli jsem to pochopil z rychlých kontaktů lze volit přímo callback,ale zase jen z přednastavených deseti kontaktů.
"Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete."
Jestli jsem to pochopil z rychlých kontaktů lze volit přímo callback,ale zase jen z přednastavených deseti kontaktů.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Prozvoníte číslo pro zpětné volání. (tedy ne pro přednastavené zpětné volání, ale obyčejné zpětné volání)."Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete."
Odorik vám zavolá zpět a vyzve, aby jste zadali číslo s kterým chcete spojit. Vy ale místo celého čísla zadáte jen jednu nebo dvě číslici a mřížku. Zpoždění je tedy minimální.
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Anebo taky vyčkávají, až si více těch malých otravných VoIP firmiček řekne, že je to OK a začnou to dělat taky. Potom to vezmou jedním šmahem.xsouku04 píše:Deset čísel je z historických důvodů a také proto, že tyto prozváněcí čísla byla běžně blokována některými českými operátory, nebo nám skrz jejich používání bylo vyhrožováno. Ve smyslu, že tyto čísla nejsou k tomu určena tudíž porušujeme číslovací plán a jestli je sami nezablokujeme podají na nás stížnost na ČTÚ. Proto máme čísla slovenská, kde je zásah ČTÚ vyloučen.
Konkurence docela riskovala, když na tom začala stavět svoji službu. Zvláště u klikniavolej, když tam čte (nebo v minulosti četla) neplaceně svojí hlášku myslím že je to docela zjevně napadnutelné. (nelze tam číst neplacenou informativní hlášku) Všimněte si ale jak na svých stránkách mlží, aby nebylo na první pohled jasné jakým způsobem vlastně spojují.
Zdá se ale, že mobilní operátoři mají nyní jiné starosti a nebo se bojí mediální nevole, která by takové blokování mohla strnout a konkurenci tak zdarma udělat reklamu.

Předpis č. 468/2011 Sb., kterým byl novelizován zákon o elektronických komunikacích od 1. ledna 2012, vypouští formulaci "se uloží pokuta do 10 % z výnosů dosažených za poslední ukončený kalendářní rok, nejvýše však ..." a současné znění
mi tak na to přijde jako dělané.(22) Za správní delikt podle § 118 se uloží pokuta do
a) 2 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. n) až r), odstavce 2 písm. f), odstavce 3 písm. b), odstavce 5 nebo odstavce 6 písm. f),
b) 10 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. m), odstavce 2 písm. c) až e), odstavce 3 písm. a), odstavce 8 písm. d) až p), odstavce 10 písm. j) až r), odstavce 12 písm. f) až m), odstavce 13 písm. i) až l), odstavce 14 písm. j) až z) nebo odstavce 15.
c) 20 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. a) až l), odstavce 2 písm. a), b), odstavce 4, odstavce 6 písm. a) až e), odstavce 7, odstavce 8 písm. a) až c), odstavce 9, odstavce 10 písm. a) až i), odstavce 11, odstavce 12 písm. a) až e), odstavce 13 písm. a) až h), odstavce 14 písm. a) až i), odstavce 16, 17, 18, 19, 20 nebo 21.
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
@Largon
A ty pokuty maji platit mobilni operatori za blokovani prozvanecich cisel nebo VOIP operatori za vyuzivani prozvanecich cisel?
A ty pokuty maji platit mobilni operatori za blokovani prozvanecich cisel nebo VOIP operatori za vyuzivani prozvanecich cisel?
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Tam není žádné buď a nebo. Pokud ČTÚ dovodí (a prokáže), že došlo k porušení číslovacího plánu a současně k porušení zákona ve smyslu dostupnosti čísel, zinkasuje klidně obě strany... A to "podle závažnosti provinění".Zedna píše:@Largon
A ty pokuty maji platit mobilni operatori za blokovani prozvanecich cisel nebo VOIP operatori za vyuzivani prozvanecich cisel?
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Já bych to zase tak nehrotil. Tohle má nadrzo napsáno na webu nejmenovaná konkurence:
Anebo možná kde není žalobce není soudce.
Odorik by to měl nějak promyslet a vylepšit, 10 calbackových čísel je asi nejen pro mě málo a služba tak není masově použitelná jako v příadě konkurence nahoře.
A evidentně to nikomu žíly netrhá, takže to asi porušení číslovacího plánu nenníSlužba funguje tak, že si ve svém účtu zde na webu pod záložkou "Callback" nastavíte oblíbená čísla do adresáře. Každý záznam v adresáří má přiděleno číslo +420-9106101XX, které když ze svého registrovaného mobilního telefonu prozvoníte, systém Vás automaticky spojí přes Callback. Systém Vám po prozvonění automaticky během několika vteřin zavolá a poté Vás automaticky spojí s požadovaným číslem. Prozvonění z Vašeho mobilního telefonu je vždy zcela zdarma.

Odorik by to měl nějak promyslet a vylepšit, 10 calbackových čísel je asi nejen pro mě málo a služba tak není masově použitelná jako v příadě konkurence nahoře.
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
B. je správně. A to až do případné plánované kontroly. Jinak vělmi významná část kontrol a šetření ČTÚ (či žádostí o poskytnutí informací) je na základě nějaké stížnosti (udání od konkurence) a podobně.srsen píše:....evidentně to nikomu žíly netrhá, takže to asi porušení číslovacího plánu nenníAnebo možná kde není žalobce není soudce.
Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"
Taky bych velmi ocenil větší množství prozváněcích čísel.
Můj usecase:
nemám datový balícek ani chytrý mobil. čhtěl bych napsat skript, který mi (po připojení telefonu k počítači) ke každému číslu v seznamu v telefonu vygeneruje u odoriku přednastavený callback a uloží číslo do telefonu -- měl bych pak každého v seznamu dvakrát, jednou normálně, a jednou přes callback.
To že jsou čísla slovenkská nějak omezuje jejich počet? To je tak těžké získat na slovensku pár set čísel?
Můj usecase:
nemám datový balícek ani chytrý mobil. čhtěl bych napsat skript, který mi (po připojení telefonu k počítači) ke každému číslu v seznamu v telefonu vygeneruje u odoriku přednastavený callback a uloží číslo do telefonu -- měl bych pak každého v seznamu dvakrát, jednou normálně, a jednou přes callback.
To že jsou čísla slovenkská nějak omezuje jejich počet? To je tak těžké získat na slovensku pár set čísel?