Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
molik
Příspěvky: 2
Registrován: stř 13. úno 2013 11:17:04

Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od molik »

Dobrý den.Předem bych rád poděkoval za skvělé služby,které nabízíte.Zatím od vás používám pouze VOIP.Chtěl jsem přejít i na zpětné volání(dosut využívám konkurence),ale nevím zda to já neumím nebo je to opravdu omezením,že lze nastavit v "Přednastavené zpětné volání" pouze 10 čísel.Zdá se mi to hodně málo,nebo lze i víc a já jsem něco přehlédl?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od xsouku04 »

Nepřehlédl jste nic, lze nastavit jen 10 čísel. Deset čísel je z historických důvodů a také proto, že tyto prozváněcí čísla byla běžně blokována některými českými operátory, nebo nám skrz jejich používání bylo vyhrožováno. Ve smyslu, že tyto čísla nejsou k tomu určena tudíž porušujeme číslovací plán a jestli je sami nezablokujeme podají na nás stížnost na ČTÚ. Proto máme čísla slovenská, kde je zásah ČTÚ vyloučen.
Konkurence docela riskovala, když na tom začala stavět svoji službu. Zvláště u klikniavolej, když tam čte (nebo v minulosti četla) neplaceně svojí hlášku myslím že je to docela zjevně napadnutelné. (nelze tam číst neplacenou informativní hlášku) Všimněte si ale jak na svých stránkách mlží, aby nebylo na první pohled jasné jakým způsobem vlastně spojují.
Zdá se ale, že mobilní operátoři mají nyní jiné starosti a nebo se bojí mediální nevole, která by takové blokování mohla strnout a konkurenci tak zdarma udělat reklamu. Takže to zatím prochází a vypadá to, že si na to už pomalu zvykli.

Předpokládám, že Odorik v tomto směru vylepšíme.

Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete.

Datový balíček si neplatíte ?
molik
Příspěvky: 2
Registrován: stř 13. úno 2013 11:17:04

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od molik »

Protože nemám rád naše operátory,používám od O2 tarif zero - nulový tarif a pro telefonování(nevolám tak často aby se mi vyplatil datový tarif) mimo wifi používám callback od voocall,který mi vyhovuje má pro mne dostatečných 100 předvoleb.Nerozumím poznámce
"Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete."
Jestli jsem to pochopil z rychlých kontaktů lze volit přímo callback,ale zase jen z přednastavených deseti kontaktů.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od xsouku04 »

"Zatím mohu doporučovat si čísla co se vám nevlezou do těch deseti si uložit do rychlých kontaktů a místo celého čísla pak zadat jen jednu nebo dvě číslice, které si pamatujete."
Prozvoníte číslo pro zpětné volání. (tedy ne pro přednastavené zpětné volání, ale obyčejné zpětné volání).
Odorik vám zavolá zpět a vyzve, aby jste zadali číslo s kterým chcete spojit. Vy ale místo celého čísla zadáte jen jednu nebo dvě číslici a mřížku. Zpoždění je tedy minimální.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od Largon »

xsouku04 píše:Deset čísel je z historických důvodů a také proto, že tyto prozváněcí čísla byla běžně blokována některými českými operátory, nebo nám skrz jejich používání bylo vyhrožováno. Ve smyslu, že tyto čísla nejsou k tomu určena tudíž porušujeme číslovací plán a jestli je sami nezablokujeme podají na nás stížnost na ČTÚ. Proto máme čísla slovenská, kde je zásah ČTÚ vyloučen.
Konkurence docela riskovala, když na tom začala stavět svoji službu. Zvláště u klikniavolej, když tam čte (nebo v minulosti četla) neplaceně svojí hlášku myslím že je to docela zjevně napadnutelné. (nelze tam číst neplacenou informativní hlášku) Všimněte si ale jak na svých stránkách mlží, aby nebylo na první pohled jasné jakým způsobem vlastně spojují.
Zdá se ale, že mobilní operátoři mají nyní jiné starosti a nebo se bojí mediální nevole, která by takové blokování mohla strnout a konkurenci tak zdarma udělat reklamu.
Anebo taky vyčkávají, až si více těch malých otravných VoIP firmiček řekne, že je to OK a začnou to dělat taky. Potom to vezmou jedním šmahem. :-)

Předpis č. 468/2011 Sb., kterým byl novelizován zákon o elektronických komunikacích od 1. ledna 2012, vypouští formulaci "se uloží pokuta do 10 % z výnosů dosažených za poslední ukončený kalendářní rok, nejvýše však ..." a současné znění
(22) Za správní delikt podle § 118 se uloží pokuta do

a) 2 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. n) až r), odstavce 2 písm. f), odstavce 3 písm. b), odstavce 5 nebo odstavce 6 písm. f),

b) 10 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. m), odstavce 2 písm. c) až e), odstavce 3 písm. a), odstavce 8 písm. d) až p), odstavce 10 písm. j) až r), odstavce 12 písm. f) až m), odstavce 13 písm. i) až l), odstavce 14 písm. j) až z) nebo odstavce 15.

c) 20 000 000 Kč, jde-li o správní delikt podle odstavce 1 písm. a) až l), odstavce 2 písm. a), b), odstavce 4, odstavce 6 písm. a) až e), odstavce 7, odstavce 8 písm. a) až c), odstavce 9, odstavce 10 písm. a) až i), odstavce 11, odstavce 12 písm. a) až e), odstavce 13 písm. a) až h), odstavce 14 písm. a) až i), odstavce 16, 17, 18, 19, 20 nebo 21.
mi tak na to přijde jako dělané.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od Zedna »

@Largon
A ty pokuty maji platit mobilni operatori za blokovani prozvanecich cisel nebo VOIP operatori za vyuzivani prozvanecich cisel?
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od ViR »

Zedna píše:@Largon
A ty pokuty maji platit mobilni operatori za blokovani prozvanecich cisel nebo VOIP operatori za vyuzivani prozvanecich cisel?
Tam není žádné buď a nebo. Pokud ČTÚ dovodí (a prokáže), že došlo k porušení číslovacího plánu a současně k porušení zákona ve smyslu dostupnosti čísel, zinkasuje klidně obě strany... A to "podle závažnosti provinění".
Uživatelský avatar
srsen
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 11. říj 2012 16:15:59

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od srsen »

Já bych to zase tak nehrotil. Tohle má nadrzo napsáno na webu nejmenovaná konkurence:
Služba funguje tak, že si ve svém účtu zde na webu pod záložkou "Callback" nastavíte oblíbená čísla do adresáře. Každý záznam v adresáří má přiděleno číslo +420-9106101XX, které když ze svého registrovaného mobilního telefonu prozvoníte, systém Vás automaticky spojí přes Callback. Systém Vám po prozvonění automaticky během několika vteřin zavolá a poté Vás automaticky spojí s požadovaným číslem. Prozvonění z Vašeho mobilního telefonu je vždy zcela zdarma.
A evidentně to nikomu žíly netrhá, takže to asi porušení číslovacího plánu nenní :) Anebo možná kde není žalobce není soudce.
Odorik by to měl nějak promyslet a vylepšit, 10 calbackových čísel je asi nejen pro mě málo a služba tak není masově použitelná jako v příadě konkurence nahoře.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od ViR »

srsen píše:....evidentně to nikomu žíly netrhá, takže to asi porušení číslovacího plánu nenní :) Anebo možná kde není žalobce není soudce.
B. je správně. A to až do případné plánované kontroly. Jinak vělmi významná část kontrol a šetření ČTÚ (či žádostí o poskytnutí informací) je na základě nějaké stížnosti (udání od konkurence) a podobně.
jbohac
Příspěvky: 7
Registrován: pon 24. zář 2012 16:28:12

Re: Callback - počet "Přednastavených zpětných volání"

Příspěvek od jbohac »

Taky bych velmi ocenil větší množství prozváněcích čísel.
Můj usecase:
nemám datový balícek ani chytrý mobil. čhtěl bych napsat skript, který mi (po připojení telefonu k počítači) ke každému číslu v seznamu v telefonu vygeneruje u odoriku přednastavený callback a uloží číslo do telefonu -- měl bych pak každého v seznamu dvakrát, jednou normálně, a jednou přes callback.

To že jsou čísla slovenkská nějak omezuje jejich počet? To je tak těžké získat na slovensku pár set čísel?
Odpovědět