INTERBELL IBG-124

Volání přes internet pomocí speciálních telefonů nebo adaptérů.
kissman1974
Příspěvky: 22
Registrován: stř 02. led 2013 15:13:14

INTERBELL IBG-124

Příspěvek od kissman1974 »

Zdravím,
dostalo se mi do ruky toto zařízení. Najde se někdo kdo by mi poradil s jeho nastavením. Popř. někdo kdo má manuál.
Děkuji
Kabek
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od Kabek »

Dobrý den, možná Vám trochu pomůže následující manuál. Není to sice "134", je to "130", ale možná si to bude podobné. Mimochodem ta "130" je velice podobná Well ATA172...

http://www.t-mobile.cz/dcpublic/Ibg-130_-_navod.pdf

(pomohlo to?)
kissman1974
Příspěvky: 22
Registrován: stř 02. led 2013 15:13:14

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od kissman1974 »

Díky za snahu ale nepomohlo :-(
tady je to úplně jinak

Tohle je jediné co jsem našel od Faynu a stejně to nefunguje byť to nastavím stejně ale na odorik
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8538
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od xsouku04 »

Chybí obrázek s oknem kde se nastavuje telefonní číslo a heslo. Jako číslo se u odorik nastavuje šestimístné číslo uvnitř sítě, heslo je vygenerované, jiné než pro přihlašování na webové stránky. Máte ?
Kabek
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od Kabek »

A co LAN setting, resp. network?! Má to konektivitu na internet? Ani se to nezaregistruje nebo to "jen" netelefonuje (hluché)? "Vyvěste" zde toho více, třeba něco vymyslíme. Pokud to je funkční, pak to jistě rozchodíme....
kissman1974
Příspěvky: 22
Registrován: stř 02. led 2013 15:13:14

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od kissman1974 »

Nastavení účtu mám takto
Obrázek
Obrázek

k internetu připojení mám
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8538
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od xsouku04 »

Veřejné číslo 91011XXXX se nikam na zařízení běžně neuvádí. Vždy se uvádí jen ono šestimístné číslo v síti. Myslím že problém bude v tomto. Tímto se lišíme podstatě od téměř všech ostatních operátorů.
kissman1974
Příspěvky: 22
Registrován: stř 02. led 2013 15:13:14

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od kissman1974 »

Zkusil jsem změnit 91011XXXX na 6-místné "Odoričí" číslo a stále nic.
Myslel jsem že je problém ve firemní síti, ale Idefisk i X-Lite fungují bez problému :-(
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8538
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od xsouku04 »

kissman1974 píše:Zkusil jsem změnit 91011XXXX na 6-místné "Odoričí" číslo a stále nic.
Myslel jsem že je problém ve firemní síti, ale Idefisk i X-Lite fungují bez problému :-(
Aha ještě mne napadá změnit port, na který se zařízení hlásí. A to jednak u nás. Tedy nehlásit se na sip.odorik.cz:5060 ale třeba sip.odorik.cz:6688 a pro jistotu změnit i lokální port.

Pokud chcete,mohu to zkusit sám a otestovat na Vás náš nový program na podporu zákazníků

http://www.odorik.cz/w/java_tunnel
kissman1974
Příspěvky: 22
Registrován: stř 02. led 2013 15:13:14

Re: INTERBELL IBG-124

Příspěvek od kissman1974 »

Po nějaké době to zase zkouším, jestli se nenajde někdo kdo by mi pomohl rozchodit toto zařízení.
Odpovědět