Stránka 1 z 2

INTERBELL IBG-124

Napsal: úte 19. bře 2013 9:50:40
od kissman1974
Zdravím,
dostalo se mi do ruky toto zařízení. Najde se někdo kdo by mi poradil s jeho nastavením. Popř. někdo kdo má manuál.
Děkuji

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: úte 19. bře 2013 10:26:54
od Kabek
Dobrý den, možná Vám trochu pomůže následující manuál. Není to sice "134", je to "130", ale možná si to bude podobné. Mimochodem ta "130" je velice podobná Well ATA172...

http://www.t-mobile.cz/dcpublic/Ibg-130_-_navod.pdf

(pomohlo to?)

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: úte 19. bře 2013 11:19:06
od kissman1974
Díky za snahu ale nepomohlo :-(
tady je to úplně jinak

Tohle je jediné co jsem našel od Faynu a stejně to nefunguje byť to nastavím stejně ale na odorik
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: úte 19. bře 2013 11:36:56
od xsouku04
Chybí obrázek s oknem kde se nastavuje telefonní číslo a heslo. Jako číslo se u odorik nastavuje šestimístné číslo uvnitř sítě, heslo je vygenerované, jiné než pro přihlašování na webové stránky. Máte ?

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: úte 19. bře 2013 12:43:56
od Kabek
A co LAN setting, resp. network?! Má to konektivitu na internet? Ani se to nezaregistruje nebo to "jen" netelefonuje (hluché)? "Vyvěste" zde toho více, třeba něco vymyslíme. Pokud to je funkční, pak to jistě rozchodíme....

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: stř 20. bře 2013 9:06:22
od kissman1974
Nastavení účtu mám takto
Obrázek
Obrázek

k internetu připojení mám
Obrázek

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: stř 20. bře 2013 14:42:02
od xsouku04
Veřejné číslo 91011XXXX se nikam na zařízení běžně neuvádí. Vždy se uvádí jen ono šestimístné číslo v síti. Myslím že problém bude v tomto. Tímto se lišíme podstatě od téměř všech ostatních operátorů.

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: stř 20. bře 2013 15:38:39
od kissman1974
Zkusil jsem změnit 91011XXXX na 6-místné "Odoričí" číslo a stále nic.
Myslel jsem že je problém ve firemní síti, ale Idefisk i X-Lite fungují bez problému :-(

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: stř 20. bře 2013 17:12:42
od xsouku04
kissman1974 píše:Zkusil jsem změnit 91011XXXX na 6-místné "Odoričí" číslo a stále nic.
Myslel jsem že je problém ve firemní síti, ale Idefisk i X-Lite fungují bez problému :-(
Aha ještě mne napadá změnit port, na který se zařízení hlásí. A to jednak u nás. Tedy nehlásit se na sip.odorik.cz:5060 ale třeba sip.odorik.cz:6688 a pro jistotu změnit i lokální port.

Pokud chcete,mohu to zkusit sám a otestovat na Vás náš nový program na podporu zákazníků

http://www.odorik.cz/w/java_tunnel

Re: INTERBELL IBG-124

Napsal: stř 19. čer 2013 21:48:23
od kissman1974
Po nějaké době to zase zkouším, jestli se nenajde někdo kdo by mi pomohl rozchodit toto zařízení.