problem s voip klientem VMobile po 3G Vodafoun siti

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
yanaum
Příspěvky: 2
Registrován: sob 18. kvě 2013 16:40:57

problem s voip klientem VMobile po 3G Vodafoun siti

Příspěvek od yanaum »

Dobry den,

Mam problem s pripojenim voip clienta VMobile na BlackBerry Bold 9700 pres Vodafoun 3G sit. VMobile neustale generuje traffic (stavi baterku). Pres Wifi se klient pripojuje spravne. Vyvojar aplikace se dusuje, ze problem neni na jeho strane. Nejsem si jist, zda se mi ve Vodafounu muzou pomoci, tak chci poprosit o nahlednuti do logu na muj ucet 405079. Budu vdecny za jakoukoli informaci a informaci o tom, zda je problem resitelny.

Hezky vikend
Jurak
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8558
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s voip klientem VMobile po 3G Vodafoun siti

Příspěvek od xsouku04 »

Není možné zkusit změnit porty ? Jednak port na který se ono zařízení hlásí u nás. zkuste tam dát sip.odorik.cz:443 ,
také můžete zkusit změnit protokol z UDP na TCP, Lokální port můžete zkusit změnit též.
Stále se vám telefon přes 3G nepřihlásí ? A volat lze ?
yanaum
Příspěvky: 2
Registrován: sob 18. kvě 2013 16:40:57

Re: problem s voip klientem VMobile po 3G Vodafoun siti

Příspěvek od yanaum »

Díky za odpověď,

Problém jsem řešil s podporou a způsoboval to ping ze strany serveru. Po vypnutí pingu, trafik ustal, zatimco spojení nadále funguje.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8558
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s voip klientem VMobile po 3G Vodafoun siti

Příspěvek od xsouku04 »

yanaum píše:Díky za odpověď,

Problém jsem řešil s podporou a způsoboval to ping ze strany serveru. Po vypnutí pingu, trafik ustal, zatimco spojení nadále funguje.
Bych to upřenil, nejdná se o "ping" ale keep alive pakety. Pro ty je vždy vhodnější, pokud je posílá telefon. V tom případě je vždy dobré si to u nás na webu u dané linky vypnout. Ušetříte tak baterku i množství přenesených dat.
Keep alive pakety zasíláme pro jistotu, protože ne každý VoIP telefon lze nastavit tak, aby jej zasílal sám. V naprosté většině případu to ale možné je a nebo keep alive pakety zasílá automaticky. To je případ například všech simens gigaset telefonů - tam to ani vypnout nejde.

Ještě se chci zeptat, zda-li se nějak vyřešilo to zakoktávání ? Přišel jste na to čím to je ? Nestíhal telefon, nebo to bylo internetem ?
Odpovědět