Zpráva ze stránek IPVOX:
Změny ve struktuře společnosti
Od 14.5.2013 se změnila struktura společnosti IBA - poskytovatele služby IPVOX. Tuto službu nyní provozuje divize Na Moráni 5357 Chomutov. Během transformace mezi středisky může dojít krátkodobě k určitým komplikacím jako jsou například pozdější připsání kreditů, delší reakční doby na emaily(48h) atd. Služba jako taková co se týče jak příchozích, tak odchozích volání byla, je a bude plně funkční a v takovéto podobě bude dále provozována. Nové středisko si dalo za úkol službu stabilizovat a poskytnout zákazníkům fundovanou technickou podporu. Děkujeme za pochopení
IBA v minulosti provozovala rovněž internetovou síť, kterou později prodala. VoIP-ka jim zůstala a, jak se zdá, mají problém ...budou službu stabilizovat. Rozumím tomu tak, že ji budou zachraňovat - začali zvyšováním cen..... V dnešní době asi cesta do pekel.
Kladu si otázku, na kterou neumím odpovědět. Nestálo by Odoriku za to ten "balík" klientů od IPVOX odkoupit? Co na to pan Soukup?
Převzetí (odkoupení) konkurence
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Není lepší ty klienty jednoduše přetáhnout?
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Těžko říci zda to je lepší, ale když se to udělá šikovně, je to zpravidla levnější.Pitomec píše:Není lepší ty klienty jednoduše přetáhnout?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8558
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Kupovat špatně fungující službu, která na jedné straně má na všechno svoje řešení ale na straně druhé ne moc dobré, by bylo hodně nákladné a asi i zbytečná práce. To by pak nějakou dobu padaly všechny jejich problémy na naši hlavu.
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Jak přetáhnout? To by se musela udělat masivní kampaň (za ne malé peníze) a stejně by se to postupně "rozuteklo" k různým poskytovatelům a třeba i k virtuálům apod. Co s poplatkem za převod čísla?
Znám pár lidí, kteří se o to vůbec nezajímají, a takových je dost. Proberou se, až se to zastaví a oni příjdou o "pár drobných", co měli jako kredit.
Když by se to "šikovně" odkoupilo (i s čísly), pak někteří by skoro nic nepoznali. Však Odorik, jestli se nepletu, v minulosti také vzal pod svá křídla nějakého jiného poskytovatele. Nebo ne?! Nebylo to "volejlevne.cz"?! Jen by se možná opakovala historie.
Jen mne to tak napadlo, když jsem si přečetl to oznámení na IPVOX...
Přeji všem pěkný den (i trochu více tepla)!Než jsem to sesmolil, tak už tu je reakce... Už je to vyřešené!
Znám pár lidí, kteří se o to vůbec nezajímají, a takových je dost. Proberou se, až se to zastaví a oni příjdou o "pár drobných", co měli jako kredit.
Když by se to "šikovně" odkoupilo (i s čísly), pak někteří by skoro nic nepoznali. Však Odorik, jestli se nepletu, v minulosti také vzal pod svá křídla nějakého jiného poskytovatele. Nebo ne?! Nebylo to "volejlevne.cz"?! Jen by se možná opakovala historie.
Jen mne to tak napadlo, když jsem si přečetl to oznámení na IPVOX...
Přeji všem pěkný den (i trochu více tepla)!Než jsem to sesmolil, tak už tu je reakce... Už je to vyřešené!
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Co já jsem tak pochopil z různých fór tak IPVOX fungoval trochu jinak než je běžný - nechali si udělat řešení na míru a potom vydělávali hlavně na příchozích hovorech. No al jak to vypadá tenhle koncept se jim rozpadl, čtů ještě sníží propoj. poplatky a tak z příchozích hovorů budou mít prd. Novej majitel asi musel zdražit odchozí hovory aby do budoucna vůbec něco vydělalli a vrátila se jim ta investice do koupě IPVOXu.
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Nebyl to jiný poskytovatel, volejlevne.cz taky provozoval Petr Soukup. Odorik začal jako paralelní projekt, protože se nechtělo šahat do fungující služby. Už v začátku se počítalo s tím, že se uživatelé jednou přemigrují na Odorik.Kabek píše:Však Odorik, jestli se nepletu, v minulosti také vzal pod svá křídla nějakého jiného poskytovatele. Nebo ne?! Nebylo to "volejlevne.cz"?! Jen by se možná opakovala historie.
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Díky za vysvětlení!
Re: Převzetí (odkoupení) konkurence
Klienti se dají přetáhnout různě, třeba právě nulovým nákladem na migraci čísla. Ostatně stejně to dělají i mobilní operátoři.Kabek píše:Jak přetáhnout? To by se musela udělat masivní kampaň (za ne malé peníze) a stejně by se to postupně "rozuteklo" k různým poskytovatelům a třeba i k virtuálům apod. Co s poplatkem za převod čísla?
Znám pár lidí, kteří se o to vůbec nezajímají, a takových je dost. Proberou se, až se to zastaví a oni příjdou o "pár drobných", co měli jako kredit.