Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Zdravím všechny.
Uměl by někdo poradit, prosím?
Mám 2 linky a každé lince 1 telefonní číslo, takže celkem 2 telefonní čísla:
Linka 1 - Telefon č. 1;
Linka 2 - Telefon č. 2.
Zvoní telefon č. 1 na lince 1. Dá se nějak zařídit, abych si tento hovor mohl "stáhnout - přebrat" a tedy zdvihnout telefonem č. 2 na lince 2? Představte si, že telefon č. 1 je nedobytný (uzamčen v místnosti).
Upozorňuji, že telefon č. 2 nezvoní a NECHCI aby zvonil.
Např. v práci se u nás telefony ve skupině zdvihají pomocí *91.....
Děkuji.
Uměl by někdo poradit, prosím?
Mám 2 linky a každé lince 1 telefonní číslo, takže celkem 2 telefonní čísla:
Linka 1 - Telefon č. 1;
Linka 2 - Telefon č. 2.
Zvoní telefon č. 1 na lince 1. Dá se nějak zařídit, abych si tento hovor mohl "stáhnout - přebrat" a tedy zdvihnout telefonem č. 2 na lince 2? Představte si, že telefon č. 1 je nedobytný (uzamčen v místnosti).
Upozorňuji, že telefon č. 2 nezvoní a NECHCI aby zvonil.
Např. v práci se u nás telefony ve skupině zdvihají pomocí *91.....
Děkuji.
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
No stačí abyste v paralelním vyzvánění místo čísla interní linky 1 (to s hvězdičkou) napsal to číslo s hvězdičkou z druhé linky. V tomto případě zvoní příchozí hovory z obou linek na jednom telefonu.
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Pokud telefon 2 nezvoní a zvonit nemá a k telefonu 1 se člověk nedostane, aby na něm přepojil hovor, tak se dost těžko na telefonu 2 může tento hovor přijmout. Ale spíš se divím, že to dotyčný nevyřeší zpožděným zvoněním, kdy při nezvednutí hovoru na telefonu 1 je tento hovor po nějaké době přesměrován na telefon 2.
![Obrázek](http://www.danasoft.com/sig/Elnc.jpg)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Podobnou funkci zatím nemáme. Ale předpokládám, že někdy v budoucnu to bude možné taky.
Zatím to lze řešit následovně:
- zpožděným paralelním zvoněním (když to tam dlouho neberou, začne to zvonit jinde)
- změnou směrování hovorů na dobu, kdy je telefon "zamčen" - lze využít i časově podmíněné směrování, pokud je to pravidelně.
- podíváním se na webu na probíhající hovory a zavoláním volajícímu zpět
Bohužel ani jedna možnost zjevně není tak pohodlná jako přebrání již zvonícího hovoru, nicméně zpožděné zvonění nebo časově podmíněné směrování zase dovede řešit i jiné situace.
Zatím to lze řešit následovně:
- zpožděným paralelním zvoněním (když to tam dlouho neberou, začne to zvonit jinde)
- změnou směrování hovorů na dobu, kdy je telefon "zamčen" - lze využít i časově podmíněné směrování, pokud je to pravidelně.
- podíváním se na webu na probíhající hovory a zavoláním volajícímu zpět
Bohužel ani jedna možnost zjevně není tak pohodlná jako přebrání již zvonícího hovoru, nicméně zpožděné zvonění nebo časově podmíněné směrování zase dovede řešit i jiné situace.
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Ještě by z telefonu č. 2 šlo vyhodit zvonek, pak zvonit nebude, i kdyby měl
A pak už jednoduše jen paralelním vyzváněním... ? ![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
To jedobrej nápad, pokud telefon č.2 umí více linek, je možné zvonění ztlumit nebo úplně vypnout na dané lince a kontrolovat to jen vizuálně a popřípadě zdvihnout. Sám to takto používám, kdy občas zdvihnu hovory na naší infolince, když je po pracovní době naší podpory a já mám náladu (nebo čekám problém), nebo též v běžné pracovní době, když to dlouho nikdo nezdvihá, protože má třeba jinou práci, je na WC nebo má již druhý hovor. Běžně ale jiný druh vyzvánění ignoruji. Kdyby to ale věčně někdo nezdvihal, vím o tom. A výhoda tohoto řešení je v tom, že vidím na displeji telefonu i to, kdo volá v době kdy se rozhoduji, jestli to zdvihnu nebo ne. Takže nebudu zdvihat např. nedořešený případ kolegy ...Hooonza píše:Ještě by z telefonu č. 2 šlo vyhodit zvonek, pak zvonit nebude, i kdyby mělA pak už jednoduše jen paralelním vyzváněním... ?
Jakýkoli vícelinkový stolní VoIP telefon k tomu poslouží.
Na běžnou práci budete požívat jinou linku.
Ono s tím paralelním zvoněním se dá nakombinovat věcí ....
No a nyní očekávám, jak podstatně zlevní volání z mobilu, že se bude více a více věcí vyřizovat po telefonu, protože pro většinu lidí padne ta finanční bariéra, která je odrazovala. Bude tedy třeba řešit jak hovory elegantně zpracovávat, aby někoho nezahltili a neklesla jeho produktivita práce ... A to by mohl být nyní nový úkol VoIP.
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Anebo oba telefony připojit na stejnou linku, to už je jedno, takto ještě ušetříte 1 linku.Hooonza píše:A pak už jednoduše jen paralelním vyzváněním... ?
Jak to PaJi popisuje, zřejmě bude slyšet zvonění nezdviženého telefonu přes zavřené dveře, takže na 2. telefonu žádný zvuk ani není potřeba.xsouku04 píše:To jedobrej nápad, pokud telefon č.2 umí více linek, je možné zvonění ztlumit nebo úplně vypnout na dané lince
Tenhle škálovatelný vynález odoriku s paralelním zvoněním nahradí elegantně, jednoduše a daleko lépe všechny ostatní kousky s přesměrováním hovorů, které jsou vidět u ostatních operátorů (přesměrovat ihned - při nevyzvednutí - při obsazení - při nedostupnosti) s tím, že navíc samotné paralelní vyzvánění není jinde často k dispozici vůbec.xsouku04 píše:Ono s tím paralelním zvoněním se dá nakombinovat věcí ....
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
xsouku04 píše:
No a nyní očekávám, jak podstatně zlevní volání z mobilu, že se bude více a více věcí vyřizovat po telefonu, protože pro většinu lidí padne ta finanční bariéra, která je odrazovala. Bude tedy třeba řešit jak hovory elegantně zpracovávat, aby někoho nezahltili a neklesla jeho produktivita práce ... A to by mohl být nyní nový úkol VoIP.
souhlasím. volání z mobilu je hezká věc, ale voip má výhodu, že se to dá v PC rovnou zpracovávat. blbé je, že dnes si to člověk musí programovat (byť API je jednoduché).
pokud byste nějaké takové funkcionality nabídli jako už hotové řešení, určitě to bude pro mnoho lidí důvod, proč jít k odoriku.
cena bude hrát čím dál nižší roli...
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Ahoj všichni,
děkuji všem za podněty, jsem u Odoriku nový, takže jsem ve fázi "zkoumání a tápání". Ostřílení harcovníci pochopili...
Tak jak jsem to popsal je to samozřejmě modelové. Ve skutečnosti jde o noční práci, kdy zbytek rodiny spí, a lenost je mi vrozená. Vše jsem zkrátil, ono u mě je to trochu složitější, mám Vigora, kde je 12 SIP účtů a jakoby tedy možnost 12 linek.....
Ztlumí se vyzvánění a současně zpožděné vyzvánění bude z 90 procent řešit můj problém.
Jinak je to perfektní, do práce dáte určité číslo a pak Vám telefon zvoní určitým způsobem (ring pattern), takže hned vím, která "bije".
Díky všem.
děkuji všem za podněty, jsem u Odoriku nový, takže jsem ve fázi "zkoumání a tápání". Ostřílení harcovníci pochopili...
Tak jak jsem to popsal je to samozřejmě modelové. Ve skutečnosti jde o noční práci, kdy zbytek rodiny spí, a lenost je mi vrozená. Vše jsem zkrátil, ono u mě je to trochu složitější, mám Vigora, kde je 12 SIP účtů a jakoby tedy možnost 12 linek.....
Ztlumí se vyzvánění a současně zpožděné vyzvánění bude z 90 procent řešit můj problém.
Jinak je to perfektní, do práce dáte určité číslo a pak Vám telefon zvoní určitým způsobem (ring pattern), takže hned vím, která "bije".
Díky všem.
Re: Přebírání hovorů z druhého nezvonícího telefonu
Pokud by se toto implementovalo, bylo by zajímavé přidat i možnost přesměrování:
V nastavení je dnes pouze možnost paralelního vyzvánění, které má však za následek falešné zvonění pro volajícího.
Bylo by zajímavé doplnit to o přesměrování na jiné číslo, pokud je volané VoIP číslo nedostupné. Pak by volající (snad) nemusel dostat falešné vyzvánění, a volaný by mohl vždy přijmout hovor. V případě, že by byl na SIP, tak bez dalších nákladů, v případě, že by nebyl, byl by hovor přesměrován na mobil.
V nastavení je dnes pouze možnost paralelního vyzvánění, které má však za následek falešné zvonění pro volajícího.
Bylo by zajímavé doplnit to o přesměrování na jiné číslo, pokud je volané VoIP číslo nedostupné. Pak by volající (snad) nemusel dostat falešné vyzvánění, a volaný by mohl vždy přijmout hovor. V případě, že by byl na SIP, tak bez dalších nákladů, v případě, že by nebyl, byl by hovor přesměrován na mobil.