Zdravím,
právě jsem zjistil, že mimo možnost přihlásit se přes, nazval bych to, "hlavní" PIN tj. číslomobilu+4číslice, je možné se do systému přihlásit pomocí "vedlejšího" PINu tj. číslolinky+4číslice.
Chci se zeptat, jestli jsou tato dvě přihlášení rovnocenná tj. jestli je možné nastavovat parametry všeho nebo jestli jsou možnosti nastavení pomocí "vedlejšího" PINu nějak omezené třeba na konkrétní linku.
Podle mých pokusů to vypadá, že je to rovnocenné např. ve výpise vidím všechny linky.
Jde mi o to, že v systému máme vícero linek pro různé uživatele. Hlavně se bude používat callback vyvolávaný přes web. Nejsem 2x nadšený z toho, že by všichni měli přístup ke všem nastavením, ale to myslím, že se v systému neodváží vrtat. Ještě více mne trápí, že by někomu PIN unikl.
Přihlášení přes "hlavní" a "vedlejší" PIN
Re: Přihlášení přes "hlavní" a "vedlejší" PIN
toto se tady "řeší a řešilo" už mockrát, historie je toho plná. Zatím beze změny. Uvítal bych jeden supervisor pin + další možné. Už se budu opakovat posté, ale 4 místný PIN je žalostně málo (ledaže bych si pořídil tajné mobilní číslo jako 6 místný prefix). Stejně pak je nutné zadat jako PIN 10 číslic, kde prvních šest nemá žádný ochranný efekt.
Nemluvě o odesílání pinu v sms pro objednání callbacku.
Ach jo, to je, Odoriku, tak těžké nastavit? Nebo dát uživateli možnost nastavit a měnit alfanumerický "pin" (heslo) v samoobsluze.
Nemluvě o odesílání pinu v sms pro objednání callbacku.
Ach jo, to je, Odoriku, tak těžké nastavit? Nebo dát uživateli možnost nastavit a měnit alfanumerický "pin" (heslo) v samoobsluze.
Re: Přihlášení přes "hlavní" a "vedlejší" PIN
Jo, to vím, že se tu bezpečnost řešila. Mne zaujalo to, že se dá přihlásit přes ty další loginy, což by mi alespoň pomohlo v tom, že odliším jednotlivé lidi.