Chybka při přesměrování z Odorik mobil?
Napsal: čtv 29. srp 2013 11:40:56
V noci jsem zkoušel nepodmíněné přesměrování z odoričí SIM na SIM Eureka (což není podstatné), a to zadáním síťového kódu *21*79104136x# na přesměrovávaném mobilu.
Přišla hláška TMo sítě, že přesměrování bylo nastaveno, což je OK. Následně jsme pak zkusil, zda přesměrování proběhlo korektně, voláním z odoričí linky *30558x, ID hovoru 67995891, na své nepodmíněně přesměrované číslo 79979494x.
Hovor na cílové číslo 79104136x (v síti Eureka) s příznakem přesměrování dorazil a byl po vyzvednutí bez problémů spojen (na 7 sec., než jsem zavěsil - stačilo).
Dorazil však s jiným cizím CLI, konkrétně s CLI 799794708. A přesměrovaná část, tj. volání z mého odoričího č. 79979494x na 79104136x (Eureka), s předpokládanou sazbou 1,69 Kč/min, mi dosud NEBYLA naúčtována.
Čili předpokládám, že šla k tíži někoho jiného (patrně odoričího čísla 799794708). Myslím, že by bylo potřeba se na to podívat, kde je jaký problém.
Osobně pro to nyní nemám žádné možné vysvětlení...
Jinak jistá záludnost je v tom, že u roamingu Eureka SIM v síti O2 (a u roamingu vůbec) je relativně časté, že příchozí hovor je bez CLI, čili tento problém nemusí být snadno zjistitelný...
Přišla hláška TMo sítě, že přesměrování bylo nastaveno, což je OK. Následně jsme pak zkusil, zda přesměrování proběhlo korektně, voláním z odoričí linky *30558x, ID hovoru 67995891, na své nepodmíněně přesměrované číslo 79979494x.
Hovor na cílové číslo 79104136x (v síti Eureka) s příznakem přesměrování dorazil a byl po vyzvednutí bez problémů spojen (na 7 sec., než jsem zavěsil - stačilo).
Dorazil však s jiným cizím CLI, konkrétně s CLI 799794708. A přesměrovaná část, tj. volání z mého odoričího č. 79979494x na 79104136x (Eureka), s předpokládanou sazbou 1,69 Kč/min, mi dosud NEBYLA naúčtována.
Čili předpokládám, že šla k tíži někoho jiného (patrně odoričího čísla 799794708). Myslím, že by bylo potřeba se na to podívat, kde je jaký problém.

Jinak jistá záludnost je v tom, že u roamingu Eureka SIM v síti O2 (a u roamingu vůbec) je relativně časté, že příchozí hovor je bez CLI, čili tento problém nemusí být snadno zjistitelný...