3G a E52
Re: 3G a E52
Nevím, používám bohudíky E51 a 3G v síti O2 a jde to bez problémů. V jaké jste 3G síti? Není tam aktivní SIP ALG, nebo jiná podobná taškařice?Kristovec píše:Nejde to,ani pri nastaveni AWCDMA na ON.
Tak, zoufalí lidé dělají zoufalé věci.... Nicméně, já bych se v tom případě snažil být zoufalý o chlup méně (naštvaný, to ano, to hodně) a raději použil pro přístup přes 3G ke službě Odorik SW a služby jako je Nimbuzz, Fring, nebo Skype, než JoikuSpot na dalším telefonuKristovec píše:Reseni pro zoufalce - jeden mobil s aplikaci Joiku Spot Prmium , menic 3G na Wi - Fi , druhy pak na volani.m

Re: 3G a E52
Tak 3G samozrejme mam,Vodafone,a aplikací DSL.cz namerim pravidelne 5 na 2 MB
za vterinu.Mam i Fring,ale víc by mi vyhovovalo primo to volat.Ale Frinp
pouzivam stale.
za vterinu.Mam i Fring,ale víc by mi vyhovovalo primo to volat.Ale Frinp
pouzivam stale.
Kód: Vybrat vše
Re: 3G a E52
Ted mi dochazí,u Vasí E51 nemusite nic stahovat a doinstalovavat,ta ma SIP nastaveni vlozene uz z vyroby.Cela vec s Advanced SIP settings je pro ty Nokie,ktere ta nastaveni pri vyrobe nedostaly.
E51 a dal,66 v jsem taky mel,tento problem nema.
E51 a dal,66 v jsem taky mel,tento problem nema.
Kód: Vybrat vše
Re: 3G a E52
Nevím jak teď, ale ve 3G Vodafone SIP ALG aktivní občas (či možná místy) byla. Paradoxně, na vodafoní 2G jsem ji nezaznamenal nikdy... A to (SIP ALG) může být zdroje problémů, neb to občas (často) přepisuje hlavičky paketů a posílá je kamsi do časoprostoru... Když tak jukněte na http://www.telefonujeme.cz a použijte funkci hledatKristovec píše:Tak 3G samozrejme mam,Vodafone....

To je pěkné. I když pro VoIP telefonování bohatě stačí u standardního telefonního kodeku PCMA (G.711a) nějakých 100 kbit/s v každém směru.Kristovec píše:...a aplikací DSL.cz namerim pravidelne 5 na 2 MBza vterinu.
Samozřejmě. Používání integrovaného SIP klienta je podstatně příjemnější a kvalita zvuku je o něčem jiném... Fring ale také používám, a to jednak na ICQKristovec píše:Mam i Fring,ale víc by mi vyhovovalo primo to volat.Ale Fring pouzivam stale.

Re: 3G a E52
Ano, základní nastavení SIP VoIP klienta má E51 již z výroby. A podle mne funguje uspokojivě. Ale přesto jsem stahoval a instaloval "SIP VoIP Settings" (samozřejmě jiný, než je pro E52)Kristovec píše:Ted mi dochazí,u Vasí E51 nemusite nic stahovat a doinstalovavat,ta ma SIP nastaveni vlozene uz z vyroby.

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8558
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3G a E52
Koupil jsem si nyní E52 a mám i E51. Chtěli bychom udělat lepší návody a nějak to volání polidštit.
Existuje ještě nějaká po všech stránkách "dobrá" nokia se SIP a dlouhou výdrží baterií než je E52 ? Kterou by stálo za to koupit, testovat a udělat pořádnej návod? + filmeček na youtube? Nějak u žádné nevím. Mám trochu strach si koupit nedomyšlený zabagovaný dotykáč.
Teď mimo jiné pracujeme na obrázkovém návodu na E52 ještě není hotovo, ale základní nastavení by již mělo být zřejmé
http://www.odorik.cz/w/nokiae52
Existuje ještě nějaká po všech stránkách "dobrá" nokia se SIP a dlouhou výdrží baterií než je E52 ? Kterou by stálo za to koupit, testovat a udělat pořádnej návod? + filmeček na youtube? Nějak u žádné nevím. Mám trochu strach si koupit nedomyšlený zabagovaný dotykáč.
Teď mimo jiné pracujeme na obrázkovém návodu na E52 ještě není hotovo, ale základní nastavení by již mělo být zřejmé
http://www.odorik.cz/w/nokiae52
Re: 3G a E52
Uz to slape!
Stahl jsem ten screenshot pro E52 (co to vlastne je a k cemu? ) ,pak jsem
vypnul a zanul mobil,a Odorik vola! Wi - Fi nemam,krome te, druhe Nokie
Stahl jsem ten screenshot pro E52 (co to vlastne je a k cemu? ) ,pak jsem
vypnul a zanul mobil,a Odorik vola! Wi - Fi nemam,krome te, druhe Nokie
Re: 3G a E52
jedna se o všeobecný vývoj
. Někomu to se hodí, s pomoci toho byl udělán návod...

-
- Příspěvky: 118
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
E52 nefunguje na 3G ani 3,5G
Dobrý den,
již asi rok mám novou E52, kterou se mi ještě podařilo sehnat.
S přístrojem jsem vcelku spokojen a dokonce se mi - byť po značném tápání a hledání návodu různě po Internetu - podařilo i s pomocí zdejšího fóra zprovoznit na telefonu internetové volání přes doinstalovanou SIS aplikaci od NOKIA. V té době jsem měl Vodafone a k předplacené kartě balíček pro připojení na Internet. Internetové volání mi fungovalo nejen přes Wi-Fi, ale i na 3,5G a možná i na 3G. Přesně nejsem schopen říct, tehdy jsem neměl důvod to detailně sledovat.
Od začátku mám ale problémy při zobrazování znaků s diaktirikou v e-mailech zobrazených v poštovní aplikaci NOKIA, které byly poslány z, resp. na e-mailový účet na Seznamu. Pokud jsem si poslal e-mail např. z firemní e-mailové adresy na Atlas.cz, bylo zobrazení naprosto v pořádku.
Obrátil jsem se o pomoc na help desk Nokie. Poslali mi hodně podrobných návod, podle něhož jsem vše vyzkoušel. Součástí byla i aktualizace SW telefonu. Před ní jsem zálohoval data přístroje mimo Nastavení (pokyn help desku) Problém to neodstranilo a následně přibyl další.
Po aktualizaci jsem si dělal pořádek v "Cílech v síti". V podstatě jsem všechna konkrétní připojení zadal do aplikace "SC" (Connection groups), která byla v telefonu z výroby, do jediné skupiny (My Connections) a tu skupinu pak přiřazoval v "Cílech v síti" k jednotlivým skupinám (Internet, Wap ad.). Všechny ostatní způsoby připojení jsem pak v jednotlivých skupinách odstranil.
Zůstala mi tam jedna skupina cílů bez názvu, kterou však nelze ani odstranit, ani otevřít.
V souvislosti s tím jsem chtěl smazat a nově nastavit SIP profily a vše ostatní dle návodu pro E52 uveřejněného na stránce Odoriku. Postupuji podle něj, ale v kroku, kde se má vytvořit nový SIP profil podle výchozího profilu, telefon nic neprovede. Na obrazovce zůstává zobrazeno "(žádné SIP profily)". VVypadá to, jako by výchozí profil SIP chyběl.
Vzhledem k problémům s Vodafonem (neoprávněně stržený kredit za údajně každých 30 minut nepretržitě po dobu cca dne a půl odeslanou SMS zprávu na jedno a to samé číslo) jsem mezitím navíc přešel k O2. Internetové volání mi však (když mi ještě fungovalo před aktualizací SW přístroje) již funguje jen na WiFi. Na 3,5G ani 3G nikoliv.
Netušíte, prosím, někdo, v čem může být problém v těchto 2 oblastech (tzn. proč nejde založit nový SIP profil; proč internetové volání nyní v O2 funguje jen přes WiFi a již ne přes 3,5G, resp. 3G)? Předem díky moc za radu.
již asi rok mám novou E52, kterou se mi ještě podařilo sehnat.
S přístrojem jsem vcelku spokojen a dokonce se mi - byť po značném tápání a hledání návodu různě po Internetu - podařilo i s pomocí zdejšího fóra zprovoznit na telefonu internetové volání přes doinstalovanou SIS aplikaci od NOKIA. V té době jsem měl Vodafone a k předplacené kartě balíček pro připojení na Internet. Internetové volání mi fungovalo nejen přes Wi-Fi, ale i na 3,5G a možná i na 3G. Přesně nejsem schopen říct, tehdy jsem neměl důvod to detailně sledovat.
Od začátku mám ale problémy při zobrazování znaků s diaktirikou v e-mailech zobrazených v poštovní aplikaci NOKIA, které byly poslány z, resp. na e-mailový účet na Seznamu. Pokud jsem si poslal e-mail např. z firemní e-mailové adresy na Atlas.cz, bylo zobrazení naprosto v pořádku.
Obrátil jsem se o pomoc na help desk Nokie. Poslali mi hodně podrobných návod, podle něhož jsem vše vyzkoušel. Součástí byla i aktualizace SW telefonu. Před ní jsem zálohoval data přístroje mimo Nastavení (pokyn help desku) Problém to neodstranilo a následně přibyl další.
Po aktualizaci jsem si dělal pořádek v "Cílech v síti". V podstatě jsem všechna konkrétní připojení zadal do aplikace "SC" (Connection groups), která byla v telefonu z výroby, do jediné skupiny (My Connections) a tu skupinu pak přiřazoval v "Cílech v síti" k jednotlivým skupinám (Internet, Wap ad.). Všechny ostatní způsoby připojení jsem pak v jednotlivých skupinách odstranil.
Zůstala mi tam jedna skupina cílů bez názvu, kterou však nelze ani odstranit, ani otevřít.
V souvislosti s tím jsem chtěl smazat a nově nastavit SIP profily a vše ostatní dle návodu pro E52 uveřejněného na stránce Odoriku. Postupuji podle něj, ale v kroku, kde se má vytvořit nový SIP profil podle výchozího profilu, telefon nic neprovede. Na obrazovce zůstává zobrazeno "(žádné SIP profily)". VVypadá to, jako by výchozí profil SIP chyběl.
Vzhledem k problémům s Vodafonem (neoprávněně stržený kredit za údajně každých 30 minut nepretržitě po dobu cca dne a půl odeslanou SMS zprávu na jedno a to samé číslo) jsem mezitím navíc přešel k O2. Internetové volání mi však (když mi ještě fungovalo před aktualizací SW přístroje) již funguje jen na WiFi. Na 3,5G ani 3G nikoliv.
Netušíte, prosím, někdo, v čem může být problém v těchto 2 oblastech (tzn. proč nejde založit nový SIP profil; proč internetové volání nyní v O2 funguje jen přes WiFi a již ne přes 3,5G, resp. 3G)? Předem díky moc za radu.