Dobrý den. Mám návrh: Vsekci výpis volání by bylo dobré aby se objevoval poplatek za aktivní sim kartu. Vím, že je to sekce "volání", ale ztracím přehled o skutečně ztržených penězích z účtu.
A ještě druhá věc co jsme řešili s p. Soukupem. Jak je na tom řešení případu nemožnosti volání z telefonu odorik na jedno konkrétní číslo? Případ se začal řešit 7.11. po telefonickém hovoru s Vámi. Děkuji
Poplatek za SIM a nemožnost volání na jedno konkrétní číslo
Re: Poplatek za SIM a nemožnost volání na jedno konkrétní čí
Já jsem se dřív ptal, jestli by bylo možné zařadit mezi výpis hovorů i dobíjenou částku, aby ten kredit pak navazoval a nebyl tam skok po dobití, ale bylo mi řečeno, že o tom neuvažují (nebo že to nejde / bylo by to složité ? - to už si nepamatuju), protože jsou to dvě různé databáze.
Re: Poplatek za SIM a nemožnost volání na jedno konkrétní čí
Ve výpisu bych uvítal možnost skrýt hovory s nulovou cenou, protože když volám v rámci Odoriku, tak nejenže tam mnohdy každý hovor vidím 2x (protože mám Odoričí čísla, mezi kterými vzájemně volám, na stejném účtu), ale popravdě mě ani nezajímá, že nic neplatím.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8561
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poplatek za SIM a nemožnost volání na jedno konkrétní čí
Ano to bychom přidat mohli.Pitomec píše:Ve výpisu bych uvítal možnost skrýt hovory s nulovou cenou, protože když volám v rámci Odoriku, tak nejenže tam mnohdy každý hovor vidím 2x (protože mám Odoričí čísla, mezi kterými vzájemně volám, na stejném účtu), ale popravdě mě ani nezajímá, že nic neplatím.
Re: Poplatek za SIM a nemožnost volání na jedno konkrétní čí
To bych taky uvítal. A aby se nastavení filtru výpisu ukládalo a nebylo nutné to stále nastavovat.