Poďakovanie

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
aiwan
Příspěvky: 101
Registrován: pát 12. črc 2013 0:16:11

Poďakovanie

Příspěvek od aiwan »

Chcel by som poďakovať tímu Odorik za rýchlu pomoc pri riešení problému s nezaznamenávaním hovorov. Po niekoľkých zmenách nastavení a testovacích hovorov sme prišli na to, že chyba bola na mojej strane. Telefón som mal pripojený k nesprávnemu portu routra...Ako to fungovalo je trošku zložitejšie, každopádne ďakujem veľmi pekne pánovi Soukopovi za jeho čas a ochotu :-)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8562
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Poďakovanie

Příspěvek od xsouku04 »

aiwan píše:Chcel by som poďakovať tímu Odorik za rýchlu pomoc pri riešení problému s nezaznamenávaním hovorov. Po niekoľkých zmenách nastavení a testovacích hovorov sme prišli na to, že chyba bola na mojej strane. Telefón som mal pripojený k nesprávnemu portu routra...Ako to fungovalo je trošku zložitejšie, každopádne ďakujem veľmi pekne pánovi Soukopovi za jeho čas a ochotu :-)
Děkujeme za poděkování. V tomto případě, ale patřilo hlavně Andrew Dzubovi, který měl službu v Brně. Já jsem odpověděl jen první email.
Pro ostatní shrnu, o co jde. Nahrávat hovory je možné tak, že před volané číslo dáte prefix *086 - http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla. Funguje to jak pro příchozí tak pro odchozí hovory, kde u příchozích hovorů si to nastavíte do paralelního zvonění a u odchozích hovorů to můžete zase dát do dialplánu přímo na telefonu. (bohužel tohle neumí úplně všechny telefony)
Jinak hlavní problém v tomto případě byl ten, že hovory byly z čísla u jiného operátora a nešly přes Odorik, ale na přímo a proto nebyly ani nemohly být nahrávány.
Odpovědět