Tak záleží kolik lidí tu Epochu čte ? Možná by to bylo lepší dát do něčeho čtenějšího.
A jinak nevím, jestli bych si pořídil Odorik, kdybych já nebyl já

Odorik je neznámá firma, předtim než jsem začal uvažovat o VoIP, jsem ji vůbec neznal. A kdybych to nebyl já, tak bych měl asi VoIP od poskytovatele netu za šílené prachy. Ale protože jsem to já, tak jsem se prva díval na netu do fór na nějaké reference a zmiňovali tam (už nevím přesně) asi Microtech nebo Voocall, že je dobrý a taky Odorik. Ten první měl děsné stránky a Odorik měl pro mě super samoobsluhu, tak jsem to zkusil a když to fungovalo, tak jsem u něj zůstal. Možná, že nějací běžní uživatelé se jen mrknou zběžně na stránky, pokud tam vůbec dojdou a na fórum se nepodívají, protože je odkaz trochu níž a nebo to hlavní, jak jsou lidi s Odorikem spokojení na fóru nenajdou. Možná na webu chybí třeba stránka "O společnosti" jako má třeba Fayn a tam se člověk dozví, jak dlouho už firma funguje a kolik má zákazníků atp. a to by taky mohlo rozhodnout. Že člověk neuvidí jen nějaký dalšího virtuála, ale že si třeba řekne jo, ta firma už funguje dlouho, to bych mohl zkusit. A třeba můj provider netu, ktery nabízí i VoIP se divil, že co to je za firmu ten Odorik...
Jinak co se lidem určitě nelíbí je ta platba za aktivní sim a ty vstupní poplatky a možná mají i rádi balíčky. Třeba lidi, kteří měli nějaký paušál dřív. Starší lidi taky neradi věci mění. A pokud se jim nezačne zdát, že platí už hodně, tak to měnit nebudou. Chtělo by to asi víc lidi přesvědčit, že odorik neni jen nějaký další virtuál, ale že se mu dá věřit, že je spolehlivý atp..
Já bych dal do menu sekci "O společnosti" a tam bych se trochu vychválil

(Samozřejmě pravdivě), pak bych tam dal i fórum a pokud nejde zrušit poplatek za přenos čísla, tak bych to dal alespoň taky jako vratnou jistinu, když člověk např. do roka provolá určitou částku a neodejde. A nebo možná do televize dát reklamu s nějakým dobrým sloganem,ale to by bylo asi drahé. Myslim, že LAMA mobile měl reklamu v televizi. A jinak ten název Odorik je dobře zvolený, teda alespoň co se týká zapamatovatelnosti. Sice to s telefonováním nesouvisí, ale já jsem si to zapamatoval hned napoprvní a nejde to zapomenout
