Odpojení SIM karty ze sítě
Odpojení SIM karty ze sítě
Dobrý den,
již několikrát se mé ženě stalo, že pokud byl telefon v místě bez signálu odpojil se a poté, co byl opět na signálu už se nepřihlásil a bylo jej nutné vypnout a znovu zapnout. Nemusím podotýkat, že je to nepříjemné, protože sám uživatel si toho hned nevšimne.
Samozřejmě to hned nechci svádět na Odorika, ale rád bych se dopátral příčiny a pokud je to možné i nápravy. Jedná se o telefonní číslo migrované od T-Mobile, telefon HTC Wildfire a ID hovorů (80778409, 80779540) resp. tyto hovory byly prokazatelně uskutečněny v době, kdy byl telefon odhlášený ze sítě. Pro ujasnění uvádím, že uvedené hovory se samozřejmě nedostaly až na mobil, ale byly přesměrovány na základě podmíněného přesměrování na pevnou linku v síti Odorik. Toto přesměrování používáme právě proto, že bydlíme v oblasti se špatným signálem a nechceme (i za cenu přesměrovaných hovorů) o příchozí hovory přijít.
Vše tedy funguje správně až do okamžiku, kdy je člověk opět na signálu a telefon by se měl opět přihlásit do sítě, ale bohužel nepřihlásí - a to je to, co by mě zajímalo.
Děkuji.
již několikrát se mé ženě stalo, že pokud byl telefon v místě bez signálu odpojil se a poté, co byl opět na signálu už se nepřihlásil a bylo jej nutné vypnout a znovu zapnout. Nemusím podotýkat, že je to nepříjemné, protože sám uživatel si toho hned nevšimne.
Samozřejmě to hned nechci svádět na Odorika, ale rád bych se dopátral příčiny a pokud je to možné i nápravy. Jedná se o telefonní číslo migrované od T-Mobile, telefon HTC Wildfire a ID hovorů (80778409, 80779540) resp. tyto hovory byly prokazatelně uskutečněny v době, kdy byl telefon odhlášený ze sítě. Pro ujasnění uvádím, že uvedené hovory se samozřejmě nedostaly až na mobil, ale byly přesměrovány na základě podmíněného přesměrování na pevnou linku v síti Odorik. Toto přesměrování používáme právě proto, že bydlíme v oblasti se špatným signálem a nechceme (i za cenu přesměrovaných hovorů) o příchozí hovory přijít.
Vše tedy funguje správně až do okamžiku, kdy je člověk opět na signálu a telefon by se měl opět přihlásit do sítě, ale bohužel nepřihlásí - a to je to, co by mě zajímalo.
Děkuji.
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Totéž i u mě, ale už jsem si zvyknul ten restart telefonu provádět (a je klid). Ovšem je pravdou, že dřív u Vodafone jsem restart telefonu nepotřeboval dělat i několik měsíců a všechno fungovalo jak má.
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Totéž se mi stalo na kartě s číslem Odorika. Je to velmi nepříjemné, nalezení příčiny by bylo dobré. Děkuji.
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Kdybych mel simku odorika a problem nastaval casto muzu udelat logy z firmwaru telefonu, kde by bylo videt, proc se nemuze telefon prihlasit. Bude to ale spis problem nekde u operatora/simky a pak se neda presna pricina z mobilu odhalita je treba mit logy ze site.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Mně se mi to nikdy nestalo, i když mimo signál se dostanu málokdy. Dělá to na stejném místě i s jiným mobilem?
Myslím, že to snadno může být z působeno i mobilem nebo jeho softwarem.
Myslím, že to snadno může být z působeno i mobilem nebo jeho softwarem.
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Dělá to jak u telefonu SE Xperia Pro, tak u Nokie 208. Prostě telefon funguje, ale není přihlášený do sítě (zpočátku - po přechodu k Odoriku - jsem to i přehlédl, protože jsem nebyl zvyklý kontrolovat symboly na displeji, jestli je tam ikonka signálu nebo ne). Ale už jsem zase začal telefon celkově vypínat, takže tím je problém (alespoň u mě) vyřešen.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Díky. Ještě by to chtělo zjistit, jestli to to dělají jen simkarty Odorik a jiných podobných virtuálů, a nebo všechny novější v síti T-mobile.Pitomec píše:Dělá to jak u telefonu SE Xperia Pro, tak u Nokie 208. Prostě telefon funguje, ale není přihlášený do sítě (zpočátku - po přechodu k Odoriku - jsem to i přehlédl, protože jsem nebyl zvyklý kontrolovat symboly na displeji, jestli je tam ikonka signálu nebo ne). Ale už jsem zase začal telefon celkově vypínat, takže tím je problém (alespoň u mě) vyřešen.
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Pane Soukupe, to čekáte, že Vám Vaši zákazníci přinesou všechno zabalené, převázané stužkou na stříbrném podnosu?xsouku04 píše: Díky. Ještě by to chtělo zjistit, jestli to to dělají jen simkarty Odorik a jiných podobných virtuálů, a nebo všechny novější v síti T-mobile.
Už ve chvíli, kdy jste psal svou první reakci (tzn. 20.3. ve 12.06 hod.), byla Vaše odpověď "mimo mísu".
Jestliže jste v té chvíli měl od 3 různých zákazníků potvrzen výskyt stejného problému, měl jste nejpozději v té chvíli psát reklamaci na GTS, resp. T-Mobile.
Dnes by na to byl již minimálně ticket, nebo to mohlo být třeba vyřešené.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Realita je ale takové, že v GTS často neodpovídají ani na dobře prokázané a popsané problémy, které navíc sami způsobili (nebo T-mobile či dokonce někdo další za nimi).jiri.filip píše: Jestliže jste v té chvíli měl od 3 různých zákazníků potvrzen výskyt stejného problému, měl jste nejpozději v té chvíli psát reklamaci na GTS, resp. T-Mobile.
Dnes by na to byl již minimálně ticket, nebo to mohlo být třeba vyřešené.
A pokud bych jim napsal, že se simkarta třem zákazníků nepřihlásí zpět do sítě poté, co mají špatný signál, je to opravdu těžké za něco uchopit, i kdyby se opravdu snažili. Leda že by to už byl známý problém. Navíc jsem znechucen také z toho, že ačkoli patříme jednoznačně k těm menším virtuálním operátorům, ti větší, zdá se, vážné problémy často moc neřeší a raději jen zaplavují reklamou. Tedy alespoň se mi to takto zdá.
Kdyby se ale podařilo prověřit, že problém mají všechny simkarty T-mobilu , nebo alespoň všechny simkarty jejich virtuálů, bylo by to mnohem uchopitelnější. A kdyby jsme zjistili, že třeba jen navíc s některými telefony a to jen za jistých situací.... už by bylo téměř jisté v čem je problém. A pak by už jen zbývalo přinutit T-mobile, aby to spravil, což může být také velmi těžké

Je třeba možné, že telefon tak dlouho přepíná mezi dvěma BTS stanicemi, které mají obě špatný signál, až se pomate a vzdá to úplně. Nebo něco takového.
Pokud byste nám někdo mohl pomoci s přesným vypátráním a popsáním problému, mohu to kompenzovat připsáním kreditu až několik set korun jako odměnu.
Nebo kdyby bylo třeba sehnat nějakou testovací simkartu a pod. Co bychom mohli též zkusit, je poslat vám novější simkartu z jiné edice, jestli to bude dělat také. Na naše náklady. A nebo též obyčejnou T-mobile předplacenku. Na test.
Pokud by to dělalo i s obyčejnou T-mobile předplacenkou, šlo by si stěžovat rovnou u T-mobile, což by bylo asi jednodušší. A pokud ne, jistě by to bylo užitečné i jako informace k vypátrání problému.
Možná se problém týká jen některých stále stejných lokalit?
A pokud bych opravdu trval na otevření trouble ticketu, musím mít konkrétní a přesné údaje. Jako simkarta s tím a tím číslem, se bezdůvodně odhlásila v tolik a tolik hodin, když neměla signál /špatný signál a pomohl až restart telefonu v tolik a tolik hodin. Tahle se mohu zeptat jen na to, jestli něco podobného jim nehlásil už někdo jiný. A nejlépe příklady s oběma telefony. Mohli byste mi něco takového, co nejvíce konkrétního poslat? Prozkoumat obecný problém lze jen s konkrétními údaji.
Update: Položil jsem dotaz, jestli se s tím už nesetkali. Tedy snad mi během zítřka odpoví.
Re: Odpojení SIM karty ze sítě
Ještě mám jednu Odorik SIM kartu ve spínacích GSM hodinách (tyto jsou trvale umístěny v místě s velmi dobrým signálem) a tam se žádné výpadky neobjevují.