Dobrý den,
zadával jsem dceři portaci čísla a ve webovém formuláři jsem zadal špatně "Přenášené mobilní číslo"
a stiskl Provést ověření. Ověřovací SMS odešla někam jinam a na webu ani při opětovném přihlášení
po několika hodinách nejde změnit "Přenášené mobilní číslo". Asi chybka, ne?
Spraví se to samo nějakým time-outem nebo musím požádat o ruční uvedení portace do výchozího stavu?
Portace čísla - problém na webu
- megacruiser
- Administrátor
- Příspěvky: 246
- Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Portace čísla - problém na webu
Dobrý den,
máte pravdu, tlačítko pro smazání zadaných údajů ve formuláři chybí, ještě dnes jej přidám. Můžete mi nyní pro urychlení prosím poslat nějaký údaj, podle kterého Vás budu moci v systému najít, na email kment(zavinac)odorik.cz? Špatně zadané číslo ihned smažu.
máte pravdu, tlačítko pro smazání zadaných údajů ve formuláři chybí, ještě dnes jej přidám. Můžete mi nyní pro urychlení prosím poslat nějaký údaj, podle kterého Vás budu moci v systému najít, na email kment(zavinac)odorik.cz? Špatně zadané číslo ihned smažu.
Re: Portace čísla - problém na webu
Děkuji. Formulář portace je opět ve výchozím stavu.