Portace čísla - problém na webu

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
Tom
Příspěvky: 15
Registrován: stř 22. kvě 2013 14:52:16

Portace čísla - problém na webu

Příspěvek od Tom »

Dobrý den,
zadával jsem dceři portaci čísla a ve webovém formuláři jsem zadal špatně "Přenášené mobilní číslo"
a stiskl Provést ověření. Ověřovací SMS odešla někam jinam a na webu ani při opětovném přihlášení
po několika hodinách nejde změnit "Přenášené mobilní číslo". Asi chybka, ne?
Spraví se to samo nějakým time-outem nebo musím požádat o ruční uvedení portace do výchozího stavu?
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 246
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Portace čísla - problém na webu

Příspěvek od megacruiser »

Dobrý den,
máte pravdu, tlačítko pro smazání zadaných údajů ve formuláři chybí, ještě dnes jej přidám. Můžete mi nyní pro urychlení prosím poslat nějaký údaj, podle kterého Vás budu moci v systému najít, na email kment(zavinac)odorik.cz? Špatně zadané číslo ihned smažu.
Tom
Příspěvky: 15
Registrován: stř 22. kvě 2013 14:52:16

Re: Portace čísla - problém na webu

Příspěvek od Tom »

Děkuji. Formulář portace je opět ve výchozím stavu.
Odpovědět