Portace čísla - problém na webu
Napsal: pon 14. dub 2014 22:11:19
Dobrý den,
zadával jsem dceři portaci čísla a ve webovém formuláři jsem zadal špatně "Přenášené mobilní číslo"
a stiskl Provést ověření. Ověřovací SMS odešla někam jinam a na webu ani při opětovném přihlášení
po několika hodinách nejde změnit "Přenášené mobilní číslo". Asi chybka, ne?
Spraví se to samo nějakým time-outem nebo musím požádat o ruční uvedení portace do výchozího stavu?
zadával jsem dceři portaci čísla a ve webovém formuláři jsem zadal špatně "Přenášené mobilní číslo"
a stiskl Provést ověření. Ověřovací SMS odešla někam jinam a na webu ani při opětovném přihlášení
po několika hodinách nejde změnit "Přenášené mobilní číslo". Asi chybka, ne?
Spraví se to samo nějakým time-outem nebo musím požádat o ruční uvedení portace do výchozího stavu?