Všiml jsem si ve webovém rozhraní, že mi nějakým nedopatřením zůstal aktivní hovor na linku *081. Z infa vidím, že to běží na kodeku iLBC, který mi v Zoiperu (stále) nefunguje a asi zoiper hovor korektně neukončil. Problém je, že nejde ukončit ani přes webové rozhraní tlačítkem "zavěsit", běží už cca 95 minut. Přestože se jedná o hovor na bezplatnou linku a nic mě to nestojí, dost mě znepokojuje, že jsem nenašel žádný způsob jak hovor ukončit. Co když se to jednou takhle kousne u hovoru za 0,59 Kč/min?
Tak po cca třech hodinách se podařilo hovor ukončit. (nebo se v určitou dobu ukončil sám, zkrátka po refreshi stránky tlačítkem "zavěsit" už tam nebyl). Nevidím ho ve výpisu, ani nepřišla na email nahrávka (zaplať pán bůh

) Takže asi nějaký technický šotek.